Opinia użytkownika: elciiaa
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: "Każdy klient, który znajdzie u nas przeterminowany towar w ramach przeprosin dostanie 5 zł" taki komunikat usłyszałam, gdy weszłam do sklepu. Robiąc zakupy natknęłam się przypadkiem aż na 2 przeterminowane produkty (sądzę, że w całym sklepie jest ich o wiele więcej. Włożyłam je do koszyka, by zgłosić to w punkcie obsługi klienta. Przy kasie okazało się, że muszę za nie zapłacić, (po co mi przeterminowany produkt) i kasjerka odesłała mnie z paragonem i tymi przeterminowanymi produktami do punktu obsługi klienta. Pani z stamtąd była bardzo niemiła, po rozmowie z dyrektorem wypłaciła mi w ramach "odszkodowania" 10zł, bo miałam dwa przeterminowane produkty, ale zabrała je i niestety nie zwróciła mi sumy, jaką musiałam zapłacić za nie. Podsumowując chciałam powiedzieć, że jak zwykle zawiodłam się na tym sklepie, bo nie dość, że pracownicy są strasznie niemili dla klientów, to nie dotrzymuje się tam słowa danego konsumentom.