Opinia użytkownika: elciiaa
Dotycząca firmy: AVON
Treść opinii: Od 7 lat jestem konsultantką w firmie Avon. Można, więc powiedzieć, że za mojej "kadencji" wiele się zmieniło w tej firmie i to nie koniecznie na lepsze. Oto kilka obserwacji, które nie koniecznie mi się podobają: kosmetyki są coraz droższe, katalogi sprzedawane są tylko w pakietach, ponieważ nie opłaca się kupić jednego katalogu, który kosztuje 3 zł, a pakiet 5 katalogów 6zł (pakiet 20 15 zł), ceny artykułów pomocnych w sprzedaży (próbki, reklamówki itd.) także poszły w górę, nie można zamówić produktu, którego nie ma aktualnie w katalogu. Jednak najbardziej nie spodobał mi się nowy system naliczania kar za nieterminową spłatę faktury. Mianowicie w momencie opóźnienia, (chociaż jeden dzień) w zapłacie jest naliczana kara w wysokości 5 zł, wszystko było by w porządku, gdy nie fakt, że na fakturze miałam podany czas zapłaty do 6 czerwca, a już 3 czerwca, czyli trzy dni wcześniej przed upływem terminu naliczyli mi karne 5 zł. Szkoda, że firma idąc za zyskiem coraz gorzej traktuje konsultantki, dzięki którym zarabia.