Opinie użytkownika (15)

Bardzo źle.
Bardzo źle.

cx1

12.12.2016

KRUK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

cx1

12.12.2016

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

cx1

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle.
Źle.

cx1

12.12.2016

MEDICOVER

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

cx1

12.12.2016

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo.
Słabo.

cx1

12.12.2016

Reserved Kids

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

cx1

12.12.2016

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

cx1

09.12.2016

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle.
Źle.

cx1

09.12.2016

PGNiG

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

cx1

09.12.2016

JULA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle.
Źle.

cx1

09.12.2016

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

cx1

09.12.2016

Pijalnia Czekolady E. Wedel

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

cx1

09.12.2016

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Spotkałem się...
Źle. Spotkałem się z niekompetencją doradcy, co kosztowało mnie stratą w inwestycji.

cx1

08.12.2016

Open Finance

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wadą sklepu jest...
Wadą sklepu jest oferowanie większości produktów, których sprzedawca nie posiada.Po złożeniu przez klienta zamówienia i opłaceniu jego wartości rozpoczyna się dopiero procedura zamawiania tego towaru u dostawcy. Trwa to w zależności od produktu od 3-4 tygodni. Dopiero wtedy klient zyskuje świadomość, że popadł w niełaskę sklepu.Jakiekolwiek interwencje tutaj już na nic się zdadzą. Swoje trzeba odczekać zanim otrzymamy zamówiony towar. Do tego totalna niekompetencja osoby odpowiedzialnej za kontakt z klientem. Zostaniemy przy tym zasypani dużą ilością bezużytecznych irytujących maili, które zapewne mają na celu umilić nam czas oczekiwania na zamówiony towar. Jeżeli klient nie wytrzyma tego czasu oczekiwania firma oczywiście zdobędzie się na akt łaski i zaproponuje zwrot wpłaconej kwoty zamówienia oraz oficjalnie anuluje zamówiony towar, który trzeba będzie zamówić gdzie indziej. Przy zwrocie wpłaty trzeba też uważać na jej wartość ponieważ możemy otrzymać na konto mniej niż wpłaciliśmy. Księgowość w tej firmie również działa tak jak cała firma. Ze swojej strony przyjaciołom kategorycznie nie polecam nawet zaglądać na strony tej firmy. Pozostałym życzę powodzenia i udanych zakupów.

cx1

30.05.2015

soczewkowo.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi