Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: cx1

Dotycząca firmy: soczewkowo.pl

Treść opinii: Wadą sklepu jest oferowanie większości produktów, których sprzedawca nie posiada.Po złożeniu przez klienta zamówienia i opłaceniu jego wartości rozpoczyna się dopiero procedura zamawiania tego towaru u dostawcy. Trwa to w zależności od produktu od 3-4 tygodni. Dopiero wtedy klient zyskuje świadomość, że popadł w niełaskę sklepu.Jakiekolwiek interwencje tutaj już na nic się zdadzą. Swoje trzeba odczekać zanim otrzymamy zamówiony towar. Do tego totalna niekompetencja osoby odpowiedzialnej za kontakt z klientem. Zostaniemy przy tym zasypani dużą ilością bezużytecznych irytujących maili, które zapewne mają na celu umilić nam czas oczekiwania na zamówiony towar. Jeżeli klient nie wytrzyma tego czasu oczekiwania firma oczywiście zdobędzie się na akt łaski i zaproponuje zwrot wpłaconej kwoty zamówienia oraz oficjalnie anuluje zamówiony towar, który trzeba będzie zamówić gdzie indziej. Przy zwrocie wpłaty trzeba też uważać na jej wartość ponieważ możemy otrzymać na konto mniej niż wpłaciliśmy. Księgowość w tej firmie również działa tak jak cała firma. Ze swojej strony przyjaciołom kategorycznie nie polecam nawet zaglądać na strony tej firmy. Pozostałym życzę powodzenia i udanych zakupów.