Opinie użytkownika (23)

Pomimo mojej rezygnacji...
Pomimo mojej rezygnacji z umowy ubezpieczenie, otrzymałem wezwanie do zapłaty. Po jednym telefonie sprawa została załatwiona pozytywnie.

cpl

17.09.2019

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zawsze uśmiechnięci i...
Zawsze uśmiechnięci i pomocni pracownicy. Polecam serdecznie ten sklep.

cpl

12.04.2019

Slawex

Placówka

Włodawa, Jana Pawła II 23

Nie zgadzam się (0)
Dzwoniłem na infolinie...
Dzwoniłem na infolinie banku Citi Handlowy w celu zamknięcia konta bankowego. Po chwili oczekiwania w kolejce odezwał się konsultant, który ładnie się przywitał i zapytał jak może pomóc. Przestawiłem sprawę z którą dzwoniłem. Następnie konsultant sprawnie przyjął zlecenie. Zostałem zapytany o powód zamknięcia konta. Odpowiedziałem ze nie jest mi potrzebne ponieważ mam inne, które mi bardziej odpowiada. Konsultant podziękował za informację i zapytał w czym jeszcze może pomóc. Jako że to było wszystko co chciałem załatwić. Podziękowałem za pomoc i pożegnałem się z pracownikiem infolinii banku.Moja sprawa została załatwiona szybko i miłej atmosferze. Bank Citi Handlowy ma profesjonalną infolinię jednak ich oferta nie jest tak atrakcyjna jak konkurencji.

cpl

04.08.2012

Citi Handlowy

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Podczas imprezy byłem...
Podczas imprezy byłem głodny więc udałem się na stację Statoil w celu zakupienia Hot Doga. Po przybyciu i złożeniu zamówienia otrzymałem przekąskę w ciągu 5 min co mnie bardzo ucieszyło ponieważ nie musiałem czekać. Obsługa była bardzo miła pomimo późnej godziny. Na stacji było czysto i cicho. Ruszt na którym grzały się hot dogi również był zadbany.

cpl

05.09.2011

Circle K

Placówka

Siedlce, Gręzów, Kotuń 1b

Nie zgadzam się (3)
Wybrałem się z...
Wybrałem się z dziewczyną do kina. W celu zakupienia biletów udałem się do automatu biletowego, ponieważ przed kasami były bardzo duże kolejki. W kinie znajdują się dwa takie urządzenia do sprzedaży biletów. Nie było przed nimi kolejek. Jedynie osoby dokonujące aktualnie transakcji. W okolicy automatów przez cały czas znajdował się przynajmniej jeden pracownik kina pomagający w obsłudze urządzeń. Gdy zwolnił się jeden z automatów rozpocząłem zakup. Po sfinalizowaniu transakcji biletu nie zostały wydrukowane. Zwróciłem się o pomoc do pracownika będącego w pobliżu. Sprawdził całe urządzenie dokładnie po czym orzekł iż mój problem może rozwiązać tylko menadżer do którego mnie zaprowadził i przedstawił mu problem. Zostałem poproszony na zaplecze, gdzie menadżer zweryfikował dokonaną transakcję. Została ona przeprowadzona poprawnie. Następnie poprosił o chwilę cierpliwości. Po niedługim oczekiwaniu już trzymałem moje bilety w ręku. W dalszej kolejności udałem się po zakup przekąsek na seans. Ceny mnie lekko przeraziły gdyż wydałem prawie tyle samo ile zapłaciłem za bilety. Sugerowałbym uruchomienie większej ilości kas biletowych w okresach wzmożonego ruchu w celu rozładowania kolejek oraz obniżenie cen przekąsek.

cpl

17.02.2011

Cinema City

Placówka

Lublin, Lipowa 13

Nie zgadzam się (1)
Udałem się do...
Udałem się do salonu optycznego Wrzos w celu zakupu soczewek kontaktowych. Miła pani w recepcji skierowała mnie do gabinetu okulistycznego. Po krótkim oczekiwaniu zostałem poproszony do gabinetu. Bardzo miła pani doktor zbadała wzrok i wybrała dla mnie najodpowiedniejsze soczewki. Następnie udzieliła mi lekcji zakładania oraz oraz zdejmowania i pielęgnowania soczewek. Otrzymałem również rabat w wysokości 30 PLN. Salon optyczny Wrzos wg mnie jest wzorcową placówką i inne mogą się od nich uczyć jakości obsługi.

cpl

03.11.2010

Salon optyczny Wrzos

Placówka

Lublin, Królewska 13

Nie zgadzam się (7)
Robiłem niewielkie zakupy...
Robiłem niewielkie zakupy w hipermarkecie. Przy podchodzeniu do kasy miałem w koszyku 8 artykułów. Artykuły były naprawdę niewielkie więc podszedłem do kasy obsługującej do 5 szt. Kasjerka początkowo nie chciała mnie obsłużyć. Mówiła że nie może i żebym poszedł do innej kasy. Powiedziałem ze trochę mi się spieszy i nie mam czasu stać w kolejnej kolejce. Poprosiłem żeby jednak mnie obsłużyła. Zgodziła się i zadowolony wyszedłem ze sklepu. Sugeruję aby sklep zwiększył liczbę towarów w ekspresowych kasach do 10 szt.

cpl

21.04.2010

E.Leclerc

Placówka

Gliwice, Tarnogórska 19

Nie zgadzam się (20)
Streetcom zajmuje się...
Streetcom zajmuje się marketingiem szeptanym. Uczestnicząc w kampaniach Streetcom mam okazję poznać i wypróbować produkty, które dopiero co weszły na rynek, a dodatkowo mogę podzielić się nimi ze znajomymi i poznać ich opinię o danym produkcie. Paczki które firma mi przysyłała zawsze były obficie wypełnione produktami.

cpl

15.03.2010

streetcom.pl

Placówka

Warszawa, Wołodyjowskiego 83

Nie zgadzam się (11)
Z usług mBanku...
Z usług mBanku korzystam już od kilku lat. Jestem z nich bardzo zadowolony, ponieważ zawsze i wszędzie mam dostęp do pieniędzy na swoim koncie. Nie muszę mieć nawet dostępu do internetu aby wykonać przelew. Wystarczy tylko telefon. Obsługa mLinii jest zawsze miła i wyczerpująco odpowiada na zadane pytania. Jeśli szybko potrzebuje wpłacić pieniądze na konto to mogę skorzystać z wpłatomatów dzięki którym już po godzinie wpłacona kwota znajduje się na moim rachunku.

cpl

15.03.2010

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (27)
01.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Dziękuję serdecznie za podzielenie się opinią na temat usług świadczonych przez mBank. Każda informacja ze strony Klientów jest dla nas bardzo istotna. Ideą mBanku jest maksimum korzyści i wygoda w finansach osobistych, tym bardziej cieszy mnie fakt, że docenił Pan jakość świadczonych przez nas usług. Staramy się, aby każda forma kontaktu Klientów z naszymi pracownikami przynosiła satysfakcję. Pozostajemy do Pana dyspozycji w placówkach naziemnych oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub 42 6 300 600 Pozdrawiam, Dorota Łoza mBank
Wizytę w banku...
Wizytę w banku odbyłem w celu podpisania umowy o kartę kredytową. Po wejściu do oddziału pracownicy odpowiedzieli prawie równym chórem "dzień dobry". Pracowni który miał swoje stanowisko najbliżej zapytał czy w czymś pomóc. Odpowiedziałem że tak i wytłumaczyłem jaki jest cel mojej wizyty. Wszystkie zalety i wady poszczególnych kart zostały mi jasno przedstawione i wytłumaczone. Po podaniu wszystkich niezbędnych danych podpisałem umowę. Zaproponowano mi również otworzenie konta osobistego, które było bardzo atrakcyjne i przede wszystkim darmowe. Konto zostało otwarte. Po wszystkim otrzymałem kilka gadżetów z logo banku. Pożegnałem się i wyszedłem. Ogólnie wizyta przebiegła w miłej atmosferze. Mam zamiar w przyszłości dalej korzystać z usług tego banku.

cpl

08.10.2009

Citi Handlowy

Placówka

Lublin, Krakowskie Przedmieście 55

Nie zgadzam się (26)
Zawsze podczas podróży...
Zawsze podczas podróży samochodem słucham radia RMF FM. Zawsze najświeższe fakty są prezentowane w ciekawy sposób, który nie nudzi słuchacza. Serwisy informacyjne nie są zbyt długie, ponieważ podawane są tylko istotne wiadomości. Ważnym elementem są również informacje dla kierowców, które przydają się niejednemu z nich. Muzyka puszczana w radiu RMF to znane przeboje oraz nowości, które mogą stać się hitami. Konkursy dla słuchaczy zawsze mają atrakcyjne nagrody. Audycje prowadzone w w luźny sposób zawsze są ciekawe.

cpl

05.10.2009

RMF FM

Placówka

Nie zgadzam się (22)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu zobaczyłem bardzo dużą ilość towarów. W niektórych miejscach był on trochę nieestetycznie poukładany. Ceny w sklepie są bardzo przystępne, a niektóre wręcz atrakcyjne. Pracujące tylko dwie kasy spowodowały powstanie około 10-cio osobowych kolejek do każdej z kas. Jednak sprawna obsługa sprawiła iż oczekiwanie na obsługę nie trwało zbyt długo. Po przejściu linii kas jest trochę mało miejsca. Dodatkowo w tym miejscu ustawione są wózki zakupowe, które utrudniają swobodne przejście.

cpl

04.10.2009

Biedronka

Placówka

Warszawa, Trakt Brzeski 73

Nie zgadzam się (22)
Z usług firmy...
Z usług firmy Expressbus korzystam regularnie od kilku lat. za zwyczaj jeżdżę tylko na trasie Lublin-Przemyśl, ale zdarzało mi się również jeździć na trasie Lublin-Kraków. Transport oferowany przez tą firmę jest dużo szybszy niż innym środkiem komunikacji (PKS czy PKP). Zawsze schludnie ubrani kierowcy i posprzątane busy umilają podróż. Jednak z drugiej strony niezbyt wygodne siedzenia mogą co niektórym pasażerom przeszkadzać podczas kilkugodzinnej trasy. Wcześniejsza telefoniczna rezerwacja miejsc umożliwia zaplanowanie podróży oraz uniknięcie przykrych niespodzianek w postaci braku miejsc siedzących. Firma Expressbus zawsze stara się aby klienci byli w określonym miejscu o określonej godzinie.

cpl

02.10.2009

Expressbus

Placówka

Lublin, ul. Dziewanny 15/4

Nie zgadzam się (19)
Oddałem telefon do...
Oddałem telefon do serwisu w tym sklepie aby wgrać nowe oprogramowanie i wymienić klawiaturę. Telefon został oddany 21 kwietnia. Otrzymałem informacje że będzie go można odebrać w przeciągu 1-1,5 tygodnia. Gdy po dwóch tygodniach przyszedłem po odbiór dowiedziałem się, że telefon nie jest naprawiony. Kazano mi czekać kolejne 1,5-2 tyg. Po tym czasie odebrałem telefon z nowym oprogramowaniem ale ze starą klawiaturą.

cpl

24.05.2009

Noktel

Placówka

Lublin, 1-go Maja 45

Nie zgadzam się (18)
Kontaktowałem się z...
Kontaktowałem się z mLinią z powodu zablokowanego internetowego kanału dostępu do konta bankowego. Konsultant jasno wyjaśnił mi proces odzyskiwania hasła, po czym połączył mnie z systemem do odzyskiwania hasła. Wszystko przebiegło sprawnie i bez kłopotów. Bardzo pozytywnie oceniam pracę mLinii.

cpl

17.03.2009

mFinanse

Placówka

Warszawa, ul. Senatorska 18A

Nie zgadzam się (23)
Podróżowałem z...
Podróżowałem z firmą BP Tour z Krakowa do Lublina. Pojazd był podstawiony na miejsce odjazdu odpowiednio wcześniej, tak aby sprzedaż biletów nie powodowała opóźnienia. Odjazd nastąpił zgodnie z planem. W drodze kierowca jechał bezpiecznie, a zarazem szybko. Mniej więcej w połowie drogi została zarządzona 10 minutowa przerwa. Do celu dotarliśmy zgodnie z planem. Pojazd był zadbany i czysty. Po kierowcy było widać że jest wypoczęty. Bardzo pozytywnie oceniam firmę BP Tour.

cpl

17.03.2009

BP Tour

Placówka

Bełżyce, Sportowa 6

Nie zgadzam się (28)
W hali hipermarketu...
W hali hipermarketu poszukiwałem śrubokręta. Po dłuższej chwili znalazłem poszukiwany artykuł w pojemniku na ostatnie sztuki drobnych narzędzi. Jednak nie posiadał on kodu kreskowego (jak zresztą znakomita większość narzędzi w tym pojemniku). W obsłudze klienta zapytałem czy mogę kupić potrzebne mi narzędzie. Pani wykonała jeden telefon i kazała chwile zaczekać. Po niezbyt długiej chwili przyszedł jeden z pracowników i przyniósł naklejkę z kodem kreskowym. Sugerowałbym zwracanie większej uwagi na to w jakim stanie znajdują się oferowane produkty, nawet jeśli są to ostatnie sztuki.

cpl

05.03.2009

E.Leclerc

Placówka

Gliwice, Tarnogórska 19

Nie zgadzam się (18)
W hali hipermarketu...
W hali hipermarketu poszukiwałem śrubokręta. Po dłuższej chwili znalazłem poszukiwany artykuł w pojemniku na ostatnie sztuki drobnych narzędzi. Jednak nie posiadał on kodu kreskowego (jak zresztą znakomita większość narzędzi w tym pojemniku). W obsłudze klienta zapytałem czy mogę kupić potrzebne mi narzędzie. Pani wykonała jeden telefon i kazała chwile zaczekać. Po niezbyt długiej chwili przyszedł jeden z pracowników i przyniósł naklejkę z kodem kreskowym. Sugerowałbym zwracanie większej uwagi na to w jakim stanie znajdują się oferowane produkty, nawet jeśli są to ostatnie sztuki.

cpl

05.03.2009

E.Leclerc

Placówka

Gliwice, Tarnogórska 19

Nie zgadzam się (16)
W sobotni wieczór...
W sobotni wieczór w supermarkecie było raczej mało klientów. Obsługa była prowadzona przy dwóch kasach. Wprawa kasjerki sprawiła, że nie musiałem długo czekać na obsłużenie. Jednak jej oschłość i obojętność nie była miła.

cpl

29.01.2009

Biedronka

Placówka

Chrzanów, Władysława Sikorskiego 2

Nie zgadzam się (28)
Mimo iż zamówienie...
Mimo iż zamówienie na pizze było składane o godzinie 21:35 to zostało przyjęte. Czas realizacji i dostawy wyniósł zaledwie 25 min pomimo tego iż konfiguracja składników na pizzy była zmieniana na niestandardową. Oczywiście zamówienie zostało dostarczone ciepłe.

cpl

29.01.2009

Mimi Pizza

Placówka

Lublin, Kleberga 12

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi