Dzwoniłem na infolinie banku Citi Handlowy w celu zamknięcia konta bankowego. Po chwili oczekiwania w kolejce odezwał się konsultant, który ładnie się przywitał i zapytał jak może pomóc. Przestawiłem sprawę z którą dzwoniłem. Następnie konsultant sprawnie przyjął zlecenie. Zostałem zapytany o powód zamknięcia konta. Odpowiedziałem ze nie jest mi potrzebne ponieważ mam inne, które mi bardziej odpowiada. Konsultant podziękował za informację i zapytał w czym jeszcze może pomóc. Jako że to było wszystko co chciałem załatwić. Podziękowałem za pomoc i pożegnałem się z pracownikiem infolinii banku.Moja sprawa została załatwiona szybko i miłej atmosferze. Bank Citi Handlowy ma profesjonalną infolinię jednak ich oferta nie jest tak atrakcyjna jak konkurencji.
Podczas imprezy byłem głodny więc udałem się na stację Statoil w celu zakupienia Hot Doga. Po przybyciu i złożeniu zamówienia otrzymałem przekąskę w ciągu 5 min co mnie bardzo ucieszyło ponieważ nie musiałem czekać. Obsługa była bardzo miła pomimo późnej godziny. Na stacji było czysto i cicho. Ruszt na którym grzały się hot dogi również był zadbany.
Wybrałem się z dziewczyną do kina. W celu zakupienia biletów udałem się do automatu biletowego, ponieważ przed kasami były bardzo duże kolejki. W kinie znajdują się dwa takie urządzenia do sprzedaży biletów. Nie było przed nimi kolejek. Jedynie osoby dokonujące aktualnie transakcji. W okolicy automatów przez cały czas znajdował się przynajmniej jeden pracownik kina pomagający w obsłudze urządzeń. Gdy zwolnił się jeden z automatów rozpocząłem zakup. Po sfinalizowaniu transakcji biletu nie zostały wydrukowane. Zwróciłem się o pomoc do pracownika będącego w pobliżu. Sprawdził całe urządzenie dokładnie po czym orzekł iż mój problem może rozwiązać tylko menadżer do którego mnie zaprowadził i przedstawił mu problem. Zostałem poproszony na zaplecze, gdzie menadżer zweryfikował dokonaną transakcję. Została ona przeprowadzona poprawnie. Następnie poprosił o chwilę cierpliwości. Po niedługim oczekiwaniu już trzymałem moje bilety w ręku. W dalszej kolejności udałem się po zakup przekąsek na seans. Ceny mnie lekko przeraziły gdyż wydałem prawie tyle samo ile zapłaciłem za bilety.
Sugerowałbym uruchomienie większej ilości kas biletowych w okresach wzmożonego ruchu w celu rozładowania kolejek oraz obniżenie cen przekąsek.
Udałem się do salonu optycznego Wrzos w celu zakupu soczewek kontaktowych. Miła pani w recepcji skierowała mnie do gabinetu okulistycznego. Po krótkim oczekiwaniu zostałem poproszony do gabinetu. Bardzo miła pani doktor zbadała wzrok i wybrała dla mnie najodpowiedniejsze soczewki. Następnie udzieliła mi lekcji zakładania oraz oraz zdejmowania i pielęgnowania soczewek. Otrzymałem również rabat w wysokości 30 PLN.
Salon optyczny Wrzos wg mnie jest wzorcową placówką i inne mogą się od nich uczyć jakości obsługi.
Robiłem niewielkie zakupy w hipermarkecie. Przy podchodzeniu do kasy miałem w koszyku 8 artykułów. Artykuły były naprawdę niewielkie więc podszedłem do kasy obsługującej do 5 szt. Kasjerka początkowo nie chciała mnie obsłużyć. Mówiła że nie może i żebym poszedł do innej kasy. Powiedziałem ze trochę mi się spieszy i nie mam czasu stać w kolejnej kolejce. Poprosiłem żeby jednak mnie obsłużyła. Zgodziła się i zadowolony wyszedłem ze sklepu.
Sugeruję aby sklep zwiększył liczbę towarów w ekspresowych kasach do 10 szt.
Streetcom zajmuje się marketingiem szeptanym. Uczestnicząc w kampaniach Streetcom mam okazję poznać i wypróbować produkty, które dopiero co weszły na rynek, a dodatkowo mogę podzielić się nimi ze znajomymi i poznać ich opinię o danym produkcie. Paczki które firma mi przysyłała zawsze były obficie wypełnione produktami.
Z usług mBanku korzystam już od kilku lat. Jestem z nich bardzo zadowolony, ponieważ zawsze i wszędzie mam dostęp do pieniędzy na swoim koncie. Nie muszę mieć nawet dostępu do internetu aby wykonać przelew. Wystarczy tylko telefon. Obsługa mLinii jest zawsze miła i wyczerpująco odpowiada na zadane pytania. Jeśli szybko potrzebuje wpłacić pieniądze na konto to mogę skorzystać z wpłatomatów dzięki którym już po godzinie wpłacona kwota znajduje się na moim rachunku.
Witam.
Dziękuję serdecznie za podzielenie się opinią na temat usług świadczonych przez mBank. Każda informacja ze strony Klientów jest dla nas bardzo istotna. Ideą mBanku jest maksimum korzyści i wygoda w finansach osobistych, tym bardziej cieszy mnie fakt, że docenił Pan jakość świadczonych przez nas usług. Staramy się, aby każda forma kontaktu Klientów z naszymi pracownikami przynosiła satysfakcję.
Pozostajemy do Pana dyspozycji w placówkach naziemnych oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub 42 6 300 600
Pozdrawiam,
Dorota Łoza
mBank
Wizytę w banku...
Wizytę w banku odbyłem w celu podpisania umowy o kartę kredytową. Po wejściu do oddziału pracownicy odpowiedzieli prawie równym chórem "dzień dobry". Pracowni który miał swoje stanowisko najbliżej zapytał czy w czymś pomóc. Odpowiedziałem że tak i wytłumaczyłem jaki jest cel mojej wizyty. Wszystkie zalety i wady poszczególnych kart zostały mi jasno przedstawione i wytłumaczone. Po podaniu wszystkich niezbędnych danych podpisałem umowę. Zaproponowano mi również otworzenie konta osobistego, które było bardzo atrakcyjne i przede wszystkim darmowe. Konto zostało otwarte. Po wszystkim otrzymałem kilka gadżetów z logo banku. Pożegnałem się i wyszedłem. Ogólnie wizyta przebiegła w miłej atmosferze. Mam zamiar w przyszłości dalej korzystać z usług tego banku.
Zawsze podczas podróży samochodem słucham radia RMF FM. Zawsze najświeższe fakty są prezentowane w ciekawy sposób, który nie nudzi słuchacza. Serwisy informacyjne nie są zbyt długie, ponieważ podawane są tylko istotne wiadomości. Ważnym elementem są również informacje dla kierowców, które przydają się niejednemu z nich. Muzyka puszczana w radiu RMF to znane przeboje oraz nowości, które mogą stać się hitami. Konkursy dla słuchaczy zawsze mają atrakcyjne nagrody. Audycje prowadzone w w luźny sposób zawsze są ciekawe.
Po wejściu do sklepu zobaczyłem bardzo dużą ilość towarów. W niektórych miejscach był on trochę nieestetycznie poukładany. Ceny w sklepie są bardzo przystępne, a niektóre wręcz atrakcyjne. Pracujące tylko dwie kasy spowodowały powstanie około 10-cio osobowych kolejek do każdej z kas. Jednak sprawna obsługa sprawiła iż oczekiwanie na obsługę nie trwało zbyt długo. Po przejściu linii kas jest trochę mało miejsca. Dodatkowo w tym miejscu ustawione są wózki zakupowe, które utrudniają swobodne przejście.
Z usług firmy Expressbus korzystam regularnie od kilku lat. za zwyczaj jeżdżę tylko na trasie Lublin-Przemyśl, ale zdarzało mi się również jeździć na trasie Lublin-Kraków. Transport oferowany przez tą firmę jest dużo szybszy niż innym środkiem komunikacji (PKS czy PKP). Zawsze schludnie ubrani kierowcy i posprzątane busy umilają podróż. Jednak z drugiej strony niezbyt wygodne siedzenia mogą co niektórym pasażerom przeszkadzać podczas kilkugodzinnej trasy. Wcześniejsza telefoniczna rezerwacja miejsc umożliwia zaplanowanie podróży oraz uniknięcie przykrych niespodzianek w postaci braku miejsc siedzących.
Firma Expressbus zawsze stara się aby klienci byli w określonym miejscu o określonej godzinie.
Oddałem telefon do serwisu w tym sklepie aby wgrać nowe oprogramowanie i wymienić klawiaturę. Telefon został oddany 21 kwietnia. Otrzymałem informacje że będzie go można odebrać w przeciągu 1-1,5 tygodnia. Gdy po dwóch tygodniach przyszedłem po odbiór dowiedziałem się, że telefon nie jest naprawiony. Kazano mi czekać kolejne 1,5-2 tyg. Po tym czasie odebrałem telefon z nowym oprogramowaniem ale ze starą klawiaturą.
Kontaktowałem się z mLinią z powodu zablokowanego internetowego kanału dostępu do konta bankowego. Konsultant jasno wyjaśnił mi proces odzyskiwania hasła, po czym połączył mnie z systemem do odzyskiwania hasła. Wszystko przebiegło sprawnie i bez kłopotów. Bardzo pozytywnie oceniam pracę mLinii.
Podróżowałem z firmą BP Tour z Krakowa do Lublina. Pojazd był podstawiony na miejsce odjazdu odpowiednio wcześniej, tak aby sprzedaż biletów nie powodowała opóźnienia. Odjazd nastąpił zgodnie z planem. W drodze kierowca jechał bezpiecznie, a zarazem szybko. Mniej więcej w połowie drogi została zarządzona 10 minutowa przerwa. Do celu dotarliśmy zgodnie z planem. Pojazd był zadbany i czysty. Po kierowcy było widać że jest wypoczęty. Bardzo pozytywnie oceniam firmę BP Tour.
W hali hipermarketu poszukiwałem śrubokręta. Po dłuższej chwili znalazłem poszukiwany artykuł w pojemniku na ostatnie sztuki drobnych narzędzi. Jednak nie posiadał on kodu kreskowego (jak zresztą znakomita większość narzędzi w tym pojemniku). W obsłudze klienta zapytałem czy mogę kupić potrzebne mi narzędzie. Pani wykonała jeden telefon i kazała chwile zaczekać. Po niezbyt długiej chwili przyszedł jeden z pracowników i przyniósł naklejkę z kodem kreskowym.
Sugerowałbym zwracanie większej uwagi na to w jakim stanie znajdują się oferowane produkty, nawet jeśli są to ostatnie sztuki.
W hali hipermarketu poszukiwałem śrubokręta. Po dłuższej chwili znalazłem poszukiwany artykuł w pojemniku na ostatnie sztuki drobnych narzędzi. Jednak nie posiadał on kodu kreskowego (jak zresztą znakomita większość narzędzi w tym pojemniku). W obsłudze klienta zapytałem czy mogę kupić potrzebne mi narzędzie. Pani wykonała jeden telefon i kazała chwile zaczekać. Po niezbyt długiej chwili przyszedł jeden z pracowników i przyniósł naklejkę z kodem kreskowym.
Sugerowałbym zwracanie większej uwagi na to w jakim stanie znajdują się oferowane produkty, nawet jeśli są to ostatnie sztuki.
W sobotni wieczór w supermarkecie było raczej mało klientów. Obsługa była prowadzona przy dwóch kasach. Wprawa kasjerki sprawiła, że nie musiałem długo czekać na obsłużenie. Jednak jej oschłość i obojętność nie była miła.
Mimo iż zamówienie na pizze było składane o godzinie 21:35 to zostało przyjęte. Czas realizacji i dostawy wyniósł zaledwie 25 min pomimo tego iż konfiguracja składników na pizzy była zmieniana na niestandardową. Oczywiście zamówienie zostało dostarczone ciepłe.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.