BP Tour

(0.65)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (30 z 69)

Firma ma czasy...
Firma ma czasy świetności już dawno za sobą. Obecny prezes powinien jak najszybciej odejść, bo już tylko pogrąża firmę. Coraz częściej likwiduje się i odwołuje połączenia, a przez to mam problemy z dojazdem. Nie potrafią w ogóle rozwiązać tych problemów. Ich podejście brzmi "nie bo nie, bo tak szef sobie wymyślił". Kiedyś była solidna firma, dziś żenada, porażka i beznadzieja. W przypadku krytycznych uwag zablokowali mnie na facebooku.

Tosiek

10.03.2022

Placówka

Lublin, Długa 15

Nie zgadzam się (0)
Dziś autokar wyjechał...
Dziś autokar wyjechał z Kielc do Krakowa z 18 minutowym opuznieniem, ponieważ kierowca musiał skończyć przerwę. Jest to kompletny brak organizacji Nigdy więcej nie skorzystam z tej firmy

Niezweryfikowany Klient_XRwf

28.10.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Autobusy na lini...
Autobusy na lini lodz pabianice wiecznie opóźnione bądź nie przyjeżdżają w ogóle zero informacji

Niezweryfikowany Klient_9i5G

07.10.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Motto firmy „jeździmy...
Motto firmy „jeździmy dla wozokilometrow, nie dla pasażerów” Problemy z regularnymi, płynnymi i pełnymi wypłatami (za wypracowane godziny), ciągłe zmiany harmonogramów pracy, niepłatne nadgodziny (w ilości kilkudziesięciu godzin na miesiąc), które będą do odbioru jako wolne do końca roku - firma jest na okresie rozliczeniowym 12 miesięcznym; wieczne zgłaszane te same usterki od miesięcy przez kierowców w autobusach, które nie są naprawiane, są równi i równiejsi na tych samych stanowiskach - nie którym ucina się za to samo przewinienie z premii, a nie którym nie. Jest wiele więcej mankamentów - ale to już łamiących prawa pracownicze i kodeksu pracy. Pozdrawiam

zarejestrowany-uzytkownik

16.06.2020

Placówka

Lublin, Długa 15

Nie zgadzam się (0)
Często podróżuje BP...
Często podróżuje BP Tourem na trasie Lublin- Gdynia-Lublin (kilka- kilkanaście razy w roku), owszem podróż trwa troche długo, bo rpawie 9h ale zawsze wszystko na czas. Kierowcy są mili i bezporblemowi. Polecam każdemu, tym bardziej, że na takiej trasie nie ma innej alternatywy busowej.

Niezweryfikowany Klient_exuU

10.06.2020

Placówka

Lublin, Długa 15

Nie zgadzam się (0)
Fatalny przewoźnik,autobus ...
Fatalny przewoźnik,autobus w dniu dzisiejszym na trasie Bełchatów- Wrocław, nie zatrzymal sie na przystanku w Bełchatowie,nie zabrał pasażerow.Pani na infolinii opryskliwa, oskarżyła pasażerow o kłamstwo, Trzy tygodnie temu ten sam autobus był spóziony 1.5.godziny.Zdecydownie odradzam korzystanie z usług tego przewozinika

Niezweryfikowany Klient_pkhp

18.11.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Fatalny przewoźnik ,...
Fatalny przewoźnik , po raz kolejny problem z autobusem ma trasie Belchatow Wroclaw.. kierowca nie zatrzymal sie na przystanku nie zabral czekajacych pasazerow.Pni na infolini oprócz zarzucania kłamstwa.nie była pomocna.

Niezweryfikowany Klient_pkhp

18.11.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ceny biletów wyższe...
Ceny biletów wyższe niż u innych przewoźników

Klient_fs2X

11.09.2019

Placówka

Lublin, Długa 15

Nie zgadzam się (0)
Tabor pozostawia wiele...
Tabor pozostawia wiele do życzenia, busy są stare, smierdzące i brudne. Na trasie Lublin-Krasnystaw od jakiegoś czasu jeździ kierowca podejrzewam, że Ukrainiec. Niekompetencja tego Pana to jest jakiś koszmar. Nie dość że nie rozumie nic po Polsku to i mówić też nie umie. Nie potrafi sprzedać klientowi biletu, trzeba pokazywać co ma kliknąć na kasie co jest nie do pomyślenia. Na podstawowe pytania podróżnych też nie jest w stanie odpowiedzieć. Dramat

Klient_fs2X

11.09.2019

Placówka

Lublin, Długa 15

Nie zgadzam się (0)
Jest to najgorszy...
Jest to najgorszy przewoźnik i firma z jaką miałam doczynienia. Pan obsługujący infolinię bardzo niemiły, nerwowy, opryskliwy. Osoby, które odpisują na wiadomości e-mail same sobie zaprzeczają. Zarzucali mi mówienie nieprawdy po czym sami w wiadomości potwierdzili że to jednak oni kłamią. Musze przyznać, że ta firma to dno dna. Dziwię się, że Flixbus z nimi współpracuje. Jednym słowem koszmar!!!!!! Pół gwiazdki dałam tylko dlatego, żeby można było zatwierdzić opinie. W innym wypadku byłoby zero.

Niezweryfikowany Klient_IydK

03.09.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Przejazd Władysławowo Warszawa Z...
Przejazd Władysławowo Warszawa Z toalety wydobywal się na cały autobus straszny smród, autobus nie posiada amortyzatorów cały czas trzęsie nawet przy najmniejszej dziurze. Nie polecam tej firmy

Niezweryfikowany Klient_mYEq

12.08.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ta srednia ocena...
Ta srednia ocena 0,58 to i tak za duzo, nie dajcie sie nabrac. Uciekl mi autobus, bo przystanek to jakis zwykly miejski przystanek przy drodze w ogole nie oznakowany. Stracilem kase, a na infolinii jakis buc mi mowi, ze ma to gdzies. Napisalbym duzo wulgarnych slow teraz, ale nie chce, zeby skasowali opinie. Unikac tego (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

zarejestrowany-uzytkownik

03.08.2019

Inna forma kontaktu

Dęblin, ul. Dworcowa

Nie zgadzam się (0)
Jedna z moich...
Jedna z moich najgorszych podróży. Zamiast autokaru jakiś mały bus. Klima, która nie działa. Niesamowita duchota i ciasnota. Z tyłu brak miejsca na nogi. Ludzie ścisnięci jak sardynki w puszce. Za takie pieniądze to niedopuszczalne. Dramat!!!!!!!!! To moja ostatnia podróż z tym przewoźnikiem!!

zarejestrowany-uzytkownik

26.07.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam przewoźnika....
Nie polecam przewoźnika. Nie mam zamiaru więcej korzystać z ich usługi. Kurs odwołany dzień przed powrotem. Zostałam w Krakowie bez noclegu. Całkowita dezorganizacja podróży i strata czasu i pieniędzy przez ich niekompetencja. Nigdy więcej!

zarejestrowany-uzytkownik

20.07.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dołącza m do...
Dołącza m do negatywnych opinii 07.07.2019 na trasie Zakopane- Lublin odór z toalety aż oczy szczypały. Moja mamę rozbolała glowa i prawie zwymiotowala...Kierowca mówi że nic nie może zrobić więc wszyscy po kolei dzwonili na infolinię a tam obrażona pani powiedziała że jak jesteśmy niezadowoleni to możemy napisać maila że skarga i domagać się zwrotów kosztów podróży. Wszyscy siedzieli z bluzami, chusteczkami przy twarzach. No ale ile można... W końcu zrobiliśmy dym i kierowca łaskawie zjechał na stację i oczyścił WC był obrażony. Autentycznie baliśmy się że się potrujemy... Owszem już kiedyś podczas podróży również był nieprzyjemny zapach ale to???? Nie wspomnę już o tym że całą drogę okrutnie trzęsło a kierowca co jakiś czas zatrzymywał się na poboczu. Acha no i oczywiście 1.5 h opóźnienia w tym jakieś 15 min czyszczenia WC

zarejestrowany-uzytkownik

08.07.2019

Placówka

Lublin, Długa 15

Nie zgadzam się (0)
Dołącza m do...
Dołącza m do negatywnych opinii 07.07.2019 na trasie Zakopane- Lublin odór z toalety aż oczy szczypały. Moja mamę rozbolała glowa i prawie zwymiotowala...Kierowca mówi że nic nie może zrobić więc wszyscy po kolei dzwonili na infolinię a tam obrażona pani powiedziała że jak jesteśmy niezadowoleni to możemy napisać maila że skarga i domagać się zwrotów kosztów podróży. Wszyscy siedzieli z bluzami, chusteczkami przy twarzach. No ale ile można... W końcu zrobiliśmy dym i kierowca łaskawie zjechał na stację i oczyścił WC był obrażony. Autentycznie baliśmy się że się potrujemy... Owszem już kiedyś podczas podróży również był nieprzyjemny zapach ale to???? Nie wspomnę już o tym że całą drogę okrutnie trzęsło a kierowca co jakiś czas zatrzymywał się na poboczu. Acha no i oczywiście 1.5 h opóźnienia w tym jakieś 15 min czyszczenia WC

zarejestrowany-uzytkownik

08.07.2019

Placówka

Lublin, Długa 15

Nie zgadzam się (0)
Kupiłam bilet za...
Kupiłam bilet za pośrednictwem e-podróznik. Kierowca nie zabrał mojego pracownika z Lublina do Elbląga twierdząc ,ze nie ma wolnych miejsc. Na liście pasażerów według informacji telefonicznej z bptour ten pan był.Przesiedział dobę na dworcu w Lublinie czekając na innego przewożnika. E-podróżnik zwala na bptour. Pani z pbtour nerwowa,niemiła,zwala na regulamin i na to ,że Pan się pewnie spóżnił. Reklamacja odrzucona. Powalczę trochę.Pytanie na co poszły pieniądze za bilet gdy pojechał ktoś inny.

zarejestrowany-uzytkownik

04.07.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bus warszawa-dęblin ZAWSZE...
Bus warszawa-dęblin ZAWSZE się spóźnia min. 30 min - albo wcale nie przyjeżdża, co zdarzyło się niejednokrotnie!!! Gdyby nie remont torów nikt by tym nie jeździł. I taki jeden kierowca, klnie podczas jazdy albo obgaduje kogoś przez całą drogę wściekły za to że musi pracować... Rzygać się chce jak płacisz kasę nie adekwatną za podróż tym gratem i widzisz buraka który robi Ci "przysługę" i łaskę że Cię zawiezie

zarejestrowany-uzytkownik

30.05.2019

Placówka

Dęblin, ul. Dworcowa

Nie zgadzam się (0)
Witam chciałam wszystkich...
Witam chciałam wszystkich ostrzec przed podróżą z tym przewoźnikiem na trasie Warszawa-Dęblin.Moi rodzice właśnie dzisiaj rano wracali z Warszawy .Czekali na przystanku gdzie bus na rozkładzie jazdy planowo się zatrzymuje.spóźnienie było godzinne ale to nic wiadomo korki..Kiedy bus sie pojawił moja mama widziała go z daleka więc zaczeła energicznie machać by bus się zatrzymał(nie musze dodawać że dzisiaj pogoda jest tragiczna 14.05.2019 leje i zimno strasznie.) Pan kierowca widząc że czekają na niego pasażerowie nawet nie raczył się zatrzymać.na całe szczęście dla moich rodziców kilka metrów dalej były światła i akurat czerwone na których bus był zmuszony się zatrzymać. po krótkim sprincie udało im się dobiec do busa.na pytanie dlaczego kierowca sie nie zatrzymał na przystanku dostali odpowiedzi że i tak już ma opóźnienie:( dodam jeszcze że w busie po za moimi rodzicami były jeszcze tylko 2 osoby. UWAŻAJCIE

Niezweryfikowany Klient_9y7w

14.05.2019

Placówka

Dęblin, ul. Dworcowa

Nie zgadzam się (0)
Przez ostatnie 5...
Przez ostatnie 5 lat systematycznie korzystam z usług firmy BP Tour. Miałam w związku z tym wiele różnych sytuacji związanych z przejazdami. Zdarzyło się, że mimo rezerwacji telefonicznej 2 razy nie znalazłam się na liście osób, które są uprawnione do wejścia do busa w pierwszej kolejności. Zawsze jednak trafiałam na takich kierowców, którzy jakoś mnie "upchnęli". Widziałam jednak nie raz taką sytuację, że inni nie mieli tyle szczęścia i musieli zostać na przystanku. Odkąd uruchomiono bilety online, nie miałam już takiej sytuacji. Często także jedzie bus, gdzie wszystkie miejsca zajęte są przez rezerwacje i nikt kto takiej rezerwacji wcześniej nie zrobił nie wsiądzie do busa. Czasem naprawdę mnóstwo osób zostaje na przystanku nawet w niedziele, gdzie jest bardzo dużo podróżujących. Szkoda, że tylko w niektórych busach jest wifi i firma mogłaby zastanowić się nad zatrudnieniem bardziej kompetentnych i znających się na uprzejmej obsłudze klienta osób pracujących w biurze.

Joanna_3103

12.09.2015

Placówka

Lublin, Długa 15

Nie zgadzam się (0)

BP Tour

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż BP Tour?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.