Opinia użytkownika: cpl
Dotycząca firmy: Cinema City
Treść opinii: Wybrałem się z dziewczyną do kina. W celu zakupienia biletów udałem się do automatu biletowego, ponieważ przed kasami były bardzo duże kolejki. W kinie znajdują się dwa takie urządzenia do sprzedaży biletów. Nie było przed nimi kolejek. Jedynie osoby dokonujące aktualnie transakcji. W okolicy automatów przez cały czas znajdował się przynajmniej jeden pracownik kina pomagający w obsłudze urządzeń. Gdy zwolnił się jeden z automatów rozpocząłem zakup. Po sfinalizowaniu transakcji biletu nie zostały wydrukowane. Zwróciłem się o pomoc do pracownika będącego w pobliżu. Sprawdził całe urządzenie dokładnie po czym orzekł iż mój problem może rozwiązać tylko menadżer do którego mnie zaprowadził i przedstawił mu problem. Zostałem poproszony na zaplecze, gdzie menadżer zweryfikował dokonaną transakcję. Została ona przeprowadzona poprawnie. Następnie poprosił o chwilę cierpliwości. Po niedługim oczekiwaniu już trzymałem moje bilety w ręku. W dalszej kolejności udałem się po zakup przekąsek na seans. Ceny mnie lekko przeraziły gdyż wydałem prawie tyle samo ile zapłaciłem za bilety. Sugerowałbym uruchomienie większej ilości kas biletowych w okresach wzmożonego ruchu w celu rozładowania kolejek oraz obniżenie cen przekąsek.