Opinia użytkownika: cpl
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Dzwoniłem na infolinie banku Citi Handlowy w celu zamknięcia konta bankowego. Po chwili oczekiwania w kolejce odezwał się konsultant, który ładnie się przywitał i zapytał jak może pomóc. Przestawiłem sprawę z którą dzwoniłem. Następnie konsultant sprawnie przyjął zlecenie. Zostałem zapytany o powód zamknięcia konta. Odpowiedziałem ze nie jest mi potrzebne ponieważ mam inne, które mi bardziej odpowiada. Konsultant podziękował za informację i zapytał w czym jeszcze może pomóc. Jako że to było wszystko co chciałem załatwić. Podziękowałem za pomoc i pożegnałem się z pracownikiem infolinii banku.Moja sprawa została załatwiona szybko i miłej atmosferze. Bank Citi Handlowy ma profesjonalną infolinię jednak ich oferta nie jest tak atrakcyjna jak konkurencji.