Dobrze. Pracownicy nie zawsze posiadają pełną wiedzę na temat oferowanych produktów. Zdarzyło się już 2 razy, że zostałam wprowadzona w błąd np. odnośnie możliwości bezpłatnego wypłacania ze wszystkich bankomatów (poniosłam koszt z powodu źle podanej informacji). Oferta banku nie jest atrakcyjna w obszarze oszczędności dla stałych i wieloletnich klientów Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
Robię zakupy w tym sklepie od dłuższego czasu i mogę naprawdę polecić. Strona www sklepu jest przejrzysta, bez problemu i bardzo szybko można znaleźć poszukiwany produkt. Podane informacje o produkcie są bardzo czytelne i wyczerpujące. Zamówiony towar jest zapakowany z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa przesyłki w czasie transportu. Nigdy czas oczekiwania nie przekroczył 3 dni - wysyłka jest natychmiastowa. Dobre wrażenie wywołują też dodane gadżety i bony promocyjne, zachęcające do ponownych zakupów
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Personel bardzo kompetentny i zainteresowany klientem. Uzyskuje się pełną i wyczerpującą informację o asortymencie i usługach dodatkowych np. transporcieNa plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Dość duże zainteresowanie klientem i wysoka jakość obsługi. Personel zainteresowany klientem i bardzo kulturalny - widać, że sieć zwraca na to uwagęNa plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Super. Personel kompetentny i pomocnyNa plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Zbyt wysokie ceny w stosunku do jakości towaruNa plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Lokal przyjemny, wystrój ładny, stonowany, spokojny. Niestety lokal traci te atuty przez fatalną obsługę oraz niezbyt smaczne i świeże dania. Kelnerka spędza czas na zapleczu czy w kuchni, trzeba przywołać ją dzwonkiem i jeszcze długo poczekać na wyjście do klienta. Otrzymuje się wtedy menu i znów trzeba iść do kelnerki zamówić. Byłam tam kilka razy i zawsze proste dania np. makaronowe otrzymywałam najwcześniej po 30 minutach, a w lokalu było pusto. Produkty nie są świeże i dobrej jakości. Dodam, że lokal w ofercie nie jest samoobsługowy, jednak obsługa nie jest zainteresowana klientem. Czas oczekiwania zniechęcił mnie skutecznie do odwiedzania tego miejsca
W sklepie panuje ład i porządek, rozrzucone przez klientów towary są na bieżąco układane we właściwych miejscach. Towar i ceny są ładnie wyeksponowane, Obsługa udziela grzecznie wszelkich informacji, przy kasach nie ma kolejek - zawsze ilość stanowisk jest dostosowana do liczby klientów. Zakupy robi się w spokojnej i cichej atmosferze oraz sprawnie
Bardzo miła i sprawna obsługa, Ciasto pakowane w papierowe torby i pudełka, dobrze zabezpieczone, W sklepie jest czysto, pieczywo i ceny ładnie wyeksponowane
Bardzo często robię zakupy w Lidl. Obsługa jest bardzo miła, chętnie i grzecznie udziela odpowiedzi i służy pomocą w znalezieniu poszukiwanego towaru. W sklepie często produkty znajdują się w niewłaściwych miejscach, co jest oczywiście przede wszystkim winą klientów, którzy odkładają towar w dowolne miejsce. Obsługa stara się jednak porządkować wszystko. Mankamentem są długie kolejki do kasy. Z moich obserwacji wynika to ze zbyt małej ilości pracowników. Zdarza się, że zauważalne jest niegrzeczne traktowanie pracowników przy klientach przez ich przełożoną - nie wiem czy jest to kierownik sklepu, czy np. kierownik danej zmiany
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.