Opinie użytkownika (14)

może coś się...
może coś się w końcu zmieni, bo na razie nie jest fajnie.

a_5

04.01.2023

Half Price

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zawężenie czasu dostawy...
Zawężenie czasu dostawy zawiodło. Kasę zwrócili, ale to nie jest wystarczająca rekompensata na moje skołatane nerwy.

a_5

03.01.2023

OleOle.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Allegro smart robi...
Allegro smart robi robotę.

a_5

03.01.2023

Allegro

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Algorytmy i działanie...
Algorytmy i działanie ok, filmy spod znaku netflixa takie sobie...

a_5

03.01.2023

Netflix

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Klasyki HBO, całkiem...
Klasyki HBO, całkiem całkiem.

a_5

03.01.2023
Nie zgadzam się (0)
Jedyny problem to...
Jedyny problem to praca w FireFox

a_5

03.01.2023

OLX.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dziwny ten router...
Dziwny ten router od nich, zrywa połączenie...

a_5

03.01.2023

UPC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ten śmieszny bank...
Ten śmieszny bank chciał zamknąć mi konto obsługi kredytu. Bo z niego "nie korzystam". A jak złożyłem reklamację, to szli w zaparte. Na reklamację nie da się przy tym odpowiedzieć, porażka.

a_5

03.01.2023

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jedyny sensowny bank,...
Jedyny sensowny bank, jeśli potrzebujesz wypłacić gotówkę.

a_5

03.01.2023

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Działa szybko, sensownie,...
Działa szybko, sensownie, zawsze wiadomo, o co chodzi.

a_5

03.01.2023

mBank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jak to zwykle...
Jak to zwykle bywa, prawdziwego ubezpieczyciela poznajemy po szkodzie. Miałem taką małą w mieszkaniu, małe zalanie, na szczęście zdążyłem ubezpieczyć. Niestety, oprócz małej szkody u mnie, powstała także pewna u sąsiada. Likwidacja mojej, z AC, przebiegła bez przeszkód. Prawdopodobnie przez to, że podlegam pod CLS w Lublinie, które ponoć działa sprawniej. Niestety, szkoda u sąsiada była rozpatrywana przez CLS w Krakowie, które zasłużenie cieszy się złą sławą. Wypłaty odmówiono pod pozorem nie mającym sensu, sprzecznym ze stanem rzeczywistym. Przez tydzień próbowałem dodzwonić się do CLS, ale z zadady tam nikt nie odbiera (wystarczy poczytać fora internetowe, żeby się w tym utwierdzić). Dopiero bezpośrednia interwencja sąsiada pomogła, chwał mu za to. Zachowanie ubezpieczyciela jest jedna godne określeń jak najgorszych; rozumiem, że można nie przyznać odszkodowania, ale przynajmniej nie powinno się gubić dokumentów i mieszać spraw, a tutaj to ewidentnie na to wyglądało, uzasadnienie z całkiem innej sprawy ...

a_5

02.02.2011

PZU

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Poprosiłem o mały...
Poprosiłem o mały drobiazg - dopisanie współwłaściciela do konta. Złożyłem wniosek przez www i .... nic. Dopiero interwencja na infolinii wykazała, że ... mój "opiekun klienta" jest nieobecny w tym ... roku. Tak, ta szacowna instytucja nie przewiduje zastępstw na rok. Gdyby nie mój telefon, sprawa nie zostałaby załatwiona. Szkoda...

a_5

02.02.2011

Nordea Bank

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Stawki mają dobre...
Stawki mają dobre (tak sądzę), więc wybrałem AC. Miałem pecha i malutką stłuczkę. Likwidacja przebiegła w sumie ok., choć termin jej przeprowadzenia był trochę odległy, a to ze względu na kalendarz likwidatora. Dał do zrozumienia, że wyceni szkodę w odpowiednim dla niego terminie, co oznaczało kilka dni. Wynika to z tego, że ma pod sobą dość duży obszar i nie opłaca mu się dojeżdżać do pojedynczego przypadku. Jak pisałem, poza tym (a może dzięki temu, że się dostosowałem do terminu) kwota była w porządku, to znaczy rzeczywiście pokryła koszt naprawy (i nic poza tym).

a_5

25.08.2009

GENERALI

Placówka

Nie zgadzam się (19)
Czas realizacji czegokolwiek...
Czas realizacji czegokolwiek jest niebywale długi. Bank opóźniając się z realizacją czynności naraża klienta na potencjalne straty. Nie wywiązuje się nawet z zapisu umowy co do terminowości realizacji operacji (wypłata transz). Niestety, tego fatalnego wrażenia nie bilansuje nawet dobra oferta w zakresie niektórych produktów.

a_5

04.05.2009

Deutsche Bank

Placówka

Kraków, Rynek Główny, pl Szczepański 20

Nie zgadzam się (18)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi