Opinie użytkownika (5)

Placówkę odwiedziłem w...
Placówkę odwiedziłem w celu otrzymania informacji w trudnej sprawie dotyczącej niemożności spłaty kredytu. Po wejściu do banku zostałem przywitany spojrzeniem i miłym dzień dobry. Mimo , że obsługująca pani była zajęta klientem, przeprosiła go na moment wykorzystując chwilę na odpowiedź na moje zapytanie, gdyż poszukiwałem kierownika placówki. Ten na wyraźny znak obsługującej pani pojawił się niezwłocznie w osobie pani Agnieszki. Kierowniczka znała moją osobę, wyraziła pamięć dotyczącą umówionego spotkania oraz jego zapowiedzianej telefonicznie tematyki. Z uwagi na trudny charakter rozmowy zostałem zaproszony do stolika w głębi pokoju obsług, gdzie mogłem bez skrępowania rozmawiać z kierowniczką o swoich sprawach związanych z kredytem, bez obawy na zainteresowanie moim tematem innych klientów oczekujących w kolejce. Zostałem starannie wysłuchany, pani przeprowadziła ze mną gruntowny wywiad, zrozumiała mój problem i odniosła się do niego z dużym zaangażowaniem. Podjęła dyskusję, przeprowadziła telefoniczne konsultacje, przedstawiła wielowariantowe propozycje rozwiązania trudnej sprawy, pouczyła i służyła doradztwem. Na każde moje pytanie wypowiadała się zwięźle, taktownie, prezentując jednocześnie wysoki poziom wiedzy merytorycznej i kompetencję do załatwienia takiego tematu, z którym do banku przyszedłem. Czułem się zrozumiany ale i uświadomiony. Mimo powagi tematu rozmowy nie zabrakło ciepłego uśmiechu i słów wsparcia ze strony kierowniczki. Rozmowa trwała 1h 15 min. Otrzymałem niezbędną wiedzę i rady w celu podjęcia odpowiednich kroków zmierzających do prowadzenia dalszych działań na moją rzecz wobec banku. Placówka czysta, uporządkowana, widać w niej dobrą rękę prowadzącego. Pracownicy schludnie i elegancko ubrani, służący pomącą, sprawnie obsługujący kolejnych interesantów, w lokalu cicho, czysto, jasno i przyjemnie. Zostałem pożegnany i zaproszony do ponownego odwiedzenia placówki. Wizytę oceniam bardzo dobrze.

Wilga

10.11.2010

Raiffeisen Digital Bank

Placówka

Malbork, Kościuszki

Nie zgadzam się (5)
Wizytę w KFC...
Wizytę w KFC rozpocząłem od poszukiwania miejsca postoju przystosowanego dla potrzeb osób niepełnosprawnych - bezskutecznie. Brak takiego miejsca. Do budynku dostałem się z krańcowego parkingu w stosunku do wejścia. Na parkingu od strony stacji paliw nie brakowało drobnych śmieci i niedopałków papierosów, okalające budynek trawniki i krzewy nie budzą zastrzeżeń. Po wejściu do budynku od razu daje się słyszeć chyba nieco głośną muzykę. Lokal zapełniony w 30%, mały ruch klientów o tej porze. Dało się zauważyć wystarczającą ilość personelu tak przy kasie jak i na zapleczu kuchni. Po podejściu do kasy pani o imieniu Monika przywitała mnie miłym dzień dobry i uśmiechem. Ubrana była w odpowiedni i jednolity strój firmowy, włosy ładnie upięte, bez wyzywającego makijażu, z czytelnym identyfikatorem umieszczonym we właściwym miejscu, skromnie się zachowywała, podpowiadając wyczerpująco możliwości dokonania zakupu zgodnie z moimi oczekiwaniami, energiczna i pełna dynamizmu, niezwłocznie zrealizowała zamówienie (kubek 15 szt. skrzydełek + 2 pepsi). Cena spełniała moje oczekiwania. Po skasowaniu kwoty oczekiwałem koło minuty na swoje zamówienie. Niestety w tym czasie dało się zauważyć drobne nieczystości typu okruchy czy drobne papierki na ladzie od strony klientów, pomiędzy obudową kas a brzegiem lady. Chodnik przed ladą przydałoby się wymienić albo chociaż częściej omiatać lub wytrzepać - sporo na nim piasku. Doskonała ilość obsługi nie przekłada się jednak na jakość na sali konsumpcji. Pod stolikami ze stałymi fotelami przy oknach bardzo brudno, dużo piachu, resztek jedzenie i małych papierków. Na parapecie obok stołu również okruchy, okna pomazane tłustymi palcami. Sąsiedni stolik choć nie zajęty to poplamiony wizytą poprzednich klientów i tak pozostawiony. W trakcie konsumpcji obsługująca pani pojawiła się po jakichś 7 minutach w celach porządkowych. Niestety konsumowałem w towarzystwie pani, która zamiatała, opróżniała worki ze śmieciami i zbierała nieczystości w bliskiej obecności pozostawiając niesmaczne wrażenie, szczególnie w momencie opróżniania kosza z odpadkami. Nalewak z napojami sprawny, czysty, wszystkie produkty dostępne, kubki, przykrywki i słomki uporządkowane i dostępne. Stojak z gazetami i prasą uzupełniony i dobrze wyeksponowany. Toaleta męska dobrze oświetlona, lustra czyste, sanitariaty nie budzą zastrzeżeń, brak niemiłych zapachów, chemia gospodarcza uzupełniona. Wyjście obok okienka zamówień nie uprzątnięte, leżą niedopałki papierosów. Posiłek przygotowany bardzo smacznie, jakość i walory smakowe na najwyższym poziomie, napój spełniający oczekiwania - smak, aromat i nagazowanie właściwe. Estetyka przygotowania i pakowania posiłków nie budzi zastrzeżeń. Poza walorami estetycznymi dotyczącymi czystości na sali oraz zachowania personelu sprzątającego w obecności konsumujących klientów, ocena bardzo dobra.

Wilga

10.11.2010

KFC

Placówka

Sopot, Aleja Niepodległości 627/635

Nie zgadzam się (2)
Placówka otwarta punktualnie,...
Placówka otwarta punktualnie, przygotowana na przyjęcie klientów- czysto, estetycznie, obsługujące panie z uśmiechem pierwsze witają wchodzącego klienta. Po zaproszeniu do stanowiska entuzjastyczne i miłe powitanie połączone z propozycją wypicia kawy. Na tle dużych oczekiwań co do informacji, pani obsługująca poświęciła bardzo dużo (1,5 godziny) czasu na załatwienie sprawy i odpowiedzi na zawiłe pytania zainteresowanego. Mimo przeciwności ze strony systemu komputerowego, dołożyła maksimum starań aby czas oczekiwania na wyjaśnienie niektórych spraw nie był odczuwalny dla klienta, zajmując czas odpowiedzią na pozostałe pytania dotyczące produktu finansowego. Obsługujące panie wykazały się profesjonalizmem w doradztwie i oferowaniu produktów banku, przedstawiły szeroko-wariantowe rozwiązania tak aby klient miał duże spectrum wyboru najkorzystniejszej z ofert. Jedyny mankament to niestabilność systemu, poprzez który przeciągnęła się wizyta w banku. Sala dobrze oświetlona, dla oczekujących klientów przygotowane miejsca do siedzenia, dobrze skomunikowana placówka - wyodrębnione miejsca obsługi interesantów i stanowiska kasowego do płatności. Z placówki wyszedłem usatysfakcjonowany, co zostało zwieńczone podpisaniem odpowiedniej umowy.

Wilga

22.10.2010

Credit Agricole

Placówka

Malbork, Kościuszki 19

Nie zgadzam się (5)
Market nieprzepełniony klientami,...
Market nieprzepełniony klientami, płynność obsługi zachowana, czynne 3 stanowiska kasowe, podłogi i szyby czyste, personel ubrany schludnie, miła i sprawna obsługa przy kasie i na stanowisku mięsnym. Na uwagę zasługuje fakt, że w trakcie porządkowania półek w jednej alei, brak jest informacji gdzie znajdują się produkty zdjęte z półek a pomoc w ich znalezieniu ze strony pracownicy zajmującej się porządkami pozostawia wiele do życzenia. W alei oznaczonej jako makarony brak makaronów - znalazły się na tymczasowej gondoli ale brak jakiejkolwiek informacji o tym w alei gdzie ów produkt powinien się znajdować. Ogólne wrażenie, poza wspomnianym przykładem, bardzo dobre.

Wilga

22.09.2010

Intermarche

Placówka

Malbork, Kotarbinskiego 12

Nie zgadzam się (19)
Placówka czysta, dobrze...
Placówka czysta, dobrze oświetlona i skomunikowana. Poważne utrudnienia mogą napotkać niepełnosprawni ruchowo - drzwi wejściowe poprzedzone schodkiem bez podjazdu otwierają się z trudem, drzwi wiatrołapu wewnątrz banku podobnie. Obsługa uśmiechnięta, kompetentna i sprawna. Brak powitania i pożegnania klienta. Kontakt wzrokowy na właściwym poziomie.

Wilga

14.09.2010

BNP Paribas

Placówka

Malbork, 17 Marca

Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi