Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Wilga

Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank

Treść opinii: Placówkę odwiedziłem w celu otrzymania informacji w trudnej sprawie dotyczącej niemożności spłaty kredytu. Po wejściu do banku zostałem przywitany spojrzeniem i miłym dzień dobry. Mimo , że obsługująca pani była zajęta klientem, przeprosiła go na moment wykorzystując chwilę na odpowiedź na moje zapytanie, gdyż poszukiwałem kierownika placówki. Ten na wyraźny znak obsługującej pani pojawił się niezwłocznie w osobie pani Agnieszki. Kierowniczka znała moją osobę, wyraziła pamięć dotyczącą umówionego spotkania oraz jego zapowiedzianej telefonicznie tematyki. Z uwagi na trudny charakter rozmowy zostałem zaproszony do stolika w głębi pokoju obsług, gdzie mogłem bez skrępowania rozmawiać z kierowniczką o swoich sprawach związanych z kredytem, bez obawy na zainteresowanie moim tematem innych klientów oczekujących w kolejce. Zostałem starannie wysłuchany, pani przeprowadziła ze mną gruntowny wywiad, zrozumiała mój problem i odniosła się do niego z dużym zaangażowaniem. Podjęła dyskusję, przeprowadziła telefoniczne konsultacje, przedstawiła wielowariantowe propozycje rozwiązania trudnej sprawy, pouczyła i służyła doradztwem. Na każde moje pytanie wypowiadała się zwięźle, taktownie, prezentując jednocześnie wysoki poziom wiedzy merytorycznej i kompetencję do załatwienia takiego tematu, z którym do banku przyszedłem. Czułem się zrozumiany ale i uświadomiony. Mimo powagi tematu rozmowy nie zabrakło ciepłego uśmiechu i słów wsparcia ze strony kierowniczki. Rozmowa trwała 1h 15 min. Otrzymałem niezbędną wiedzę i rady w celu podjęcia odpowiednich kroków zmierzających do prowadzenia dalszych działań na moją rzecz wobec banku. Placówka czysta, uporządkowana, widać w niej dobrą rękę prowadzącego. Pracownicy schludnie i elegancko ubrani, służący pomącą, sprawnie obsługujący kolejnych interesantów, w lokalu cicho, czysto, jasno i przyjemnie. Zostałem pożegnany i zaproszony do ponownego odwiedzenia placówki. Wizytę oceniam bardzo dobrze.