Opinia użytkownika: Wilga
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Placówka otwarta punktualnie, przygotowana na przyjęcie klientów- czysto, estetycznie, obsługujące panie z uśmiechem pierwsze witają wchodzącego klienta. Po zaproszeniu do stanowiska entuzjastyczne i miłe powitanie połączone z propozycją wypicia kawy. Na tle dużych oczekiwań co do informacji, pani obsługująca poświęciła bardzo dużo (1,5 godziny) czasu na załatwienie sprawy i odpowiedzi na zawiłe pytania zainteresowanego. Mimo przeciwności ze strony systemu komputerowego, dołożyła maksimum starań aby czas oczekiwania na wyjaśnienie niektórych spraw nie był odczuwalny dla klienta, zajmując czas odpowiedzią na pozostałe pytania dotyczące produktu finansowego. Obsługujące panie wykazały się profesjonalizmem w doradztwie i oferowaniu produktów banku, przedstawiły szeroko-wariantowe rozwiązania tak aby klient miał duże spectrum wyboru najkorzystniejszej z ofert. Jedyny mankament to niestabilność systemu, poprzez który przeciągnęła się wizyta w banku. Sala dobrze oświetlona, dla oczekujących klientów przygotowane miejsca do siedzenia, dobrze skomunikowana placówka - wyodrębnione miejsca obsługi interesantów i stanowiska kasowego do płatności. Z placówki wyszedłem usatysfakcjonowany, co zostało zwieńczone podpisaniem odpowiedniej umowy.