Opinie użytkownika (39)

Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony, oferta,cena,asortyment, organizacja, budowa strony, wygląd strony www.

Urszula_406

15.01.2018

Allegro

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Urszula_406

22.12.2017

BNP Paribas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Urszula_406

21.12.2017

nju mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Urszula_406

21.12.2017

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Urszula_406

21.12.2017

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Drogo, ale...
Rewelacyjnie. Drogo, ale bezpiecznie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Urszula_406

04.07.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Świetne...
Bardzo dobrze. Świetne ceny, ale trzeba uważać na "kruczki" Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Urszula_406

04.07.2017

Ryanair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Wyśmienita obsługa...
Rewelacyjnie. Wyśmienita obsługa w pociagu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Urszula_406

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Wszystko na...
Rewelacyjnie. Wszystko na wysokim poziomie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Urszula_406

04.07.2017

LOT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. W sklepie...
Rewelacyjnie. W sklepie Decathlon jest wielu pracowników na sali sprzedaży. Każdy z personelu jest chętny do pomocy. W poszukiwaniu odpowiedniego produktu pomógł mi pracownik z innego działu.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Urszula_406

13.06.2017

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Podczas zakupów...
Fatalnie. Podczas zakupów w sklepie 4F poszukiwałam spodni dresowych. W sklepie spędziłam około 0,5 h i żaden pracownik sklepu nie podszedł do mnie aby doradzić, pomóc w wyborze.Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Urszula_406

13.06.2017

4F

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. W Leroy...
Rewelacyjnie. W Leroy Merlin pracownicy na dziale mają bardzo dużą wiedzę na temat oferowanych produktów i potrafią podpowiedzieć jak rozwiązać różne problemy.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Urszula_406

05.05.2017

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Urszula_406

05.05.2017

H&M

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. W...
Bardzo dobrze. W Pepco pracownicy mają słabą wiedzę na temat jakości produktów, ale potrafią pomóc w ich odnalezieniu i świetnie wiedzą jak jest rozłożony asortyment.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Urszula_406

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. W sklepie...
Dobrze. W sklepie Jysk trudno odnaleźć na sali sprzedaży pracownika, który mógłby doradzić w wyborze produktu.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Urszula_406

05.05.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Zakupiłam lodówkę...
Rewelacyjnie. Zakupiłam lodówkę firmy BOSCH, proces zakupu, dostawy i instalacji przebiegał poprawnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Urszula_406

27.03.2017

BSH

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. W...
Bardzo dobrze. W orange chciałam przedłużyć umowę na internet mobilny. Pracownik miał problemy z przedstawieniem mi oferty, nie do końca wiedział co może mi zaproponować a to co finalnie zostało mi przedstawione było mniej korzystne niż to co miałam przy podpisywaniu pierwszej umowy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Urszula_406

27.03.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Jeśli...
Tak sobie. Jeśli chce się coś "kupić " w Orange to obsługa jest rewelacyjnie, sytuacja zupełnie się zmienia jeśli chodzi o złożenie reklamacji na usługę , wówczas konsultanci są niemili i niechętni do pomocy o rozwiązania problemu. Na plus:Oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Urszula_406

18.01.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Nju mobile...
Rewelacyjnie. Nju mobile oferuje obsługę przez Internet nie jest konieczna wizyta w żadnym salonie aby rozwiązać sprawę Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Urszula_406

18.01.2017

nju mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Urszula_406

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi