Wejście do sklepu utrzymane w czystości, na drzwiach naklejki jednego z klubów piłkarskich.
Na sklepie brudna podłoga. Widoczne braki towarów na półkach. Brak dostępności hot-dogów.
Przepalone bądź wygaszone światło w strefie kasowej. Na obsługę czekałem ok dwóch minut. Pracownik przyjmował dostawę. Nie zaproponował produktów promocyjnych, poprosił o kod z aplikacji i pożegnał słowami do zobaczenia.
Strefa sprzedaży czysta, dostępne wszystkie materiały promocyjne i gratisowe. Sklep wymaga dobrych środków czystości do zachowania czystości kafli podłogowych oraz dołożenia towaru.
Wejście do sklepu wraz z parkingiem zanieczyszczone niedopałkami oraz pustyni reklamówkami. Sklep zachowany w czystości. Miejscami brak cen ok. 15. Dział z wędlinami w przebudowie. Lada z serami uzupełniona. Personel sklepu przyjazny. Kolejka do kasy 6 minut. Nieczynne kasy samoobsługowe. Pracownik linii kas uśmiechnięta, zachowała standard obsługi tj. przywitanie, polecenie z koszyka promocyjnego, zapytała o aplikację, wydała paragon i zaprosiła ponownie. Jestem zadowolony z wizyty w sklepie, pomimo braku dostępności wędlin.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.