Opinia zła. Byłam w sklepie 30.08.21 w godz. 9-10. Chciałam zwrócić lub zareklamować telefon kupiony 3 dni wcześniej, ponieważ nie spełnił moich oczekiwań ze względu na cichy dzwonek. Odmówiono mi obu tych rzeczy stwierdzając, że nie ma podstaw. W infolinii dowiedziałam, się, że mogę zwrócić telefon, jeśli nie ma śladów używania, ale to zależy od woli pracownika, natomiast reklamacji pracownik nie ma prawa odmówić. Pracownik robił wszystko, żeby nic nie robić i żeby mi nie pomóc. W sklepie w Arkadach Wrocławskich spotkałam się jednak z życzliwością pracowników i bez problemów zwróciłam telefon w ramach akcji "Zakupy bez obaw", którą objęty jest również sklep przy Hallera.
Po zapłaceniu, ale przed wyjściem ze sklepu, postanowiłam oddać towar wzięty przez pomyłkę ( wzięłam masło o obniżonej zawartości tłuszczu, a chciałam masło ekstra). Najpierw sprawdziłam w gazetce, ponieważ masło ekstra powinno być w promocji, ale na półce go nie znalazłam. Pani przy kasie zadzwoniła po inną panią, która stwierdziła, że na pewno wychodziłam ze sklepu, bo minęło 7 minut i dlatego nie przyjmie zwrotu. Zadzwoniłam na infolinię i dowiedziałam się, że po zapłaceniu już nie można zwrócić produktu spożywczego. Nie rozumiem w jaki sposób obniża się jakość produktu po zapłaceniu, przecież mogłam z nim chodzić po sklepie i odłożyć po dowolnym czasie bez płacenia. Nie wiem, czy takie są przepisy, czy tak nieżyczliwa obsługa, ale jestem tym zbulwersowana.
OK. Obsługa uprzejma i kompetentna, a także sprawna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Zainwestowałam w lokatę powiązaną z funduszami, osoby obsługujące udzieliły wyczerpujących informacji zapewniając, że szansa na uzyskanie zysku jest duża. Raz się opłaciło uwierzyć, ale nie mogę mieć pretensji, bo dla firmy liczą się jej zyski. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na sali sprzedaży zawsze był pracownik, którego można było zapytać o produkt, za każdym razem uzyskiwałam potrzebną informację. W kasie można było się dowiedzieć, czy brakujący rozmiar jest dostępny w innym sklepie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Byłam w dwóch miejscach, w jednym obsługa i jakość potraw bardzo dobra, w drugim-byle jaka. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Urządzenia do mycia szyb nieestetyczne, sprawiają wrażenie prowizorycznych. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Brak zastrzeżeń. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.
Moja obserwacja dotyczy kilkumiesięcznego okresu i sprawy mojego syna, z którym mieszkam. Od kilku miesięcy syn nie może się doczekać przelania pieniędzy w ramach spadku z konta swojego zmarłego ojca. Przez jakiś czas byłam pełnomocnikiem syna i w jego imieniu wysyłałam do banku maile, odpowiedź nadeszła po wielu tygodniach z informacją, co należy zrobić, żeby przelano pieniądze, mimo że wszystkie formalności zostały wcześniej dopełnione.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.