Opinie użytkownika (19)

Opinia zła. Byłam...
Opinia zła. Byłam w sklepie 30.08.21 w godz. 9-10. Chciałam zwrócić lub zareklamować telefon kupiony 3 dni wcześniej, ponieważ nie spełnił moich oczekiwań ze względu na cichy dzwonek. Odmówiono mi obu tych rzeczy stwierdzając, że nie ma podstaw. W infolinii dowiedziałam, się, że mogę zwrócić telefon, jeśli nie ma śladów używania, ale to zależy od woli pracownika, natomiast reklamacji pracownik nie ma prawa odmówić. Pracownik robił wszystko, żeby nic nie robić i żeby mi nie pomóc. W sklepie w Arkadach Wrocławskich spotkałam się jednak z życzliwością pracowników i bez problemów zwróciłam telefon w ramach akcji "Zakupy bez obaw", którą objęty jest również sklep przy Hallera.

Teresa_92

31.08.2021

RTV EURO AGD

Placówka

Wrocław, Gen. Hallera 52

Nie zgadzam się (0)
Porządek, czysto, produkty...
Porządek, czysto, produkty prawidłowo oznaczone. Kasy uruchamiane w miarę potrzeby, nie stoi się w kolejce, miła obsługa

Teresa_92

12.04.2019

Aldi

Placówka

Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 82a

Nie zgadzam się (0)
Po zapłaceniu, ale...
Po zapłaceniu, ale przed wyjściem ze sklepu, postanowiłam oddać towar wzięty przez pomyłkę ( wzięłam masło o obniżonej zawartości tłuszczu, a chciałam masło ekstra). Najpierw sprawdziłam w gazetce, ponieważ masło ekstra powinno być w promocji, ale na półce go nie znalazłam. Pani przy kasie zadzwoniła po inną panią, która stwierdziła, że na pewno wychodziłam ze sklepu, bo minęło 7 minut i dlatego nie przyjmie zwrotu. Zadzwoniłam na infolinię i dowiedziałam się, że po zapłaceniu już nie można zwrócić produktu spożywczego. Nie rozumiem w jaki sposób obniża się jakość produktu po zapłaceniu, przecież mogłam z nim chodzić po sklepie i odłożyć po dowolnym czasie bez płacenia. Nie wiem, czy takie są przepisy, czy tak nieżyczliwa obsługa, ale jestem tym zbulwersowana.

Teresa_92

25.10.2017

Biedronka

Placówka

Poznań, Wierzbięcice 36

Nie zgadzam się (0)
OK. Obsługa uprzejma...
OK. Obsługa uprzejma i kompetentna, a także sprawna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Teresa_92

01.08.2017
Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Zainwestowałam...
Tak sobie. Zainwestowałam w lokatę powiązaną z funduszami, osoby obsługujące udzieliły wyczerpujących informacji zapewniając, że szansa na uzyskanie zysku jest duża. Raz się opłaciło uwierzyć, ale nie mogę mieć pretensji, bo dla firmy liczą się jej zyski. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Teresa_92

01.08.2017

Open Finance

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na sali...
Dobrze. Na sali sprzedaży zawsze był pracownik, którego można było zapytać o produkt, za każdym razem uzyskiwałam potrzebną informację. W kasie można było się dowiedzieć, czy brakujący rozmiar jest dostępny w innym sklepie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Teresa_92

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Byłam...
Tak sobie. Byłam w dwóch miejscach, w jednym obsługa i jakość potraw bardzo dobra, w drugim-byle jaka. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Teresa_92

18.07.2017

Sphinx

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Urządzenia...
Tak sobie. Urządzenia do mycia szyb nieestetyczne, sprawiają wrażenie prowizorycznych. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Teresa_92

18.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Brak zastrzeżeń....
OK. Brak zastrzeżeń. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Teresa_92

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Teresa_92

12.12.2016

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Teresa_92

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Teresa_92

09.12.2016

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Teresa_92

09.12.2016

TAURON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Teresa_92

09.12.2016

PGNiG

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Teresa_92

09.12.2016

Black Red White

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Teresa_92

09.12.2016

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Teresa_92

09.12.2016

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nic rewelacyjnego
Nic rewelacyjnego

Teresa_92

12.06.2013

S1

Placówka

Wrocław, Hallera 250

Nie zgadzam się (0)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy kilkumiesięcznego okresu i sprawy mojego syna, z którym mieszkam. Od kilku miesięcy syn nie może się doczekać przelania pieniędzy w ramach spadku z konta swojego zmarłego ojca. Przez jakiś czas byłam pełnomocnikiem syna i w jego imieniu wysyłałam do banku maile, odpowiedź nadeszła po wielu tygodniach z informacją, co należy zrobić, żeby przelano pieniądze, mimo że wszystkie formalności zostały wcześniej dopełnione.

Teresa_92

13.04.2012

Alior Bank

Placówka

Wrocław, pl. Gen. Józefa Bema 2

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi