Opinia użytkownika: Teresa_92
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Po zapłaceniu, ale przed wyjściem ze sklepu, postanowiłam oddać towar wzięty przez pomyłkę ( wzięłam masło o obniżonej zawartości tłuszczu, a chciałam masło ekstra). Najpierw sprawdziłam w gazetce, ponieważ masło ekstra powinno być w promocji, ale na półce go nie znalazłam. Pani przy kasie zadzwoniła po inną panią, która stwierdziła, że na pewno wychodziłam ze sklepu, bo minęło 7 minut i dlatego nie przyjmie zwrotu. Zadzwoniłam na infolinię i dowiedziałam się, że po zapłaceniu już nie można zwrócić produktu spożywczego. Nie rozumiem w jaki sposób obniża się jakość produktu po zapłaceniu, przecież mogłam z nim chodzić po sklepie i odłożyć po dowolnym czasie bez płacenia. Nie wiem, czy takie są przepisy, czy tak nieżyczliwa obsługa, ale jestem tym zbulwersowana.