Chciałem w Firmie P 4 (Play ) zakupić mobliny internet. Doradca z infolinii namówił mnie żebym przeniósł mobliny internet. Wszystko Z informacji przekazanej przez pracowników infolinii a także potwierdzonej mailowo dowiedziałem się że do czasu przeniesienia internetu do Play nie będę płacił abonamentu. Jak się okazał abonament został już naliczany po podpisaniu umowy pomimo zapewnienia na piśmie ze nie będzie. Na moją reklamację Play zasłonił się regulaminem i błędem swojego pracownika. To jest skandal że firma nie odpowiada za wprowadzanie w błąd klientów przez swoich pracowników.
Uwaga na ten bank. Bank nie dotrzymuje regulaminów promocji. Założyłem konto skuszony promocją. W regulaminie był zapis W regulaminie promocji podano, że każdy uczestnik, który spełni warunki sprzedaży premiowej otrzyma nagrodę. Niestety jak się okazało bank nie otrzymał warunków pomimo spełnienia przeze mnie warunków zawartych w regulaminie promocji. PRZESTRZEGAM przed promocjami w tym banku
Dawno nie spotkałem się takim podejściem do klienta. Chciałem zmienić OFE i ze względu na słabe wyniki Firmy przejść do OFE lepiej zarządzającego środkami. Okazuje się ze pożegnanie z firma nie jest już takie proste. Firma dopatrzyła się że przesłane pismo wypełnione czarnym cienkopisem jest kopią !!!! po prostu skandal, infolinia firmy to już zupełne nieporozumienie ... w przypadku skargi odsyła na następny dzień :) Ja tej firmie nie powierzę nawet złamanego grosza i Wam też to radzę
Zakupy w tym sklepie to powrót w lata PRL-u. Polecam miłośnikom filmów Barei. Żeby zapłacić kartą trzeba podejść do stanowiska z alkoholem i wtedy jedna pani do drugiej krzyczy "Krysa wbij Panu 200 złoty". Patrząc na spojrzenia i miny "miłych" pań powodują ze już więcej nie chce się tu wracać ... "idź precz petencie"
Sklep ponoć należy do tego samego koncernu co Auchan ale dużo brakuje do sieci Auchan. Ceny średnio o 10-20 % wyższe. Promocje nieco tracą tak jak truskawki po obniżonej cenie które tylko nadawały się do śmietnika. oczywiście kasjerki nie zwracają uwagi na obniżone ceny produktów i naliczają ceny standardowo nie odejmując rabatów. Nie wspomnę o praktyce wykładania towarów w soboty podczas największej fali klientów. Poczucie przeszkadzającego petenta które można doświadczyć w co drugiej alejce dominuje w tym sklepie.
Często tankuję na stacji i polecam innym. Bardzo dobre paliwo, sprawna, szybka obsługa. Panowie obsługując, pomimo dużego zainteresowania stacją szybko rozładowują kolejki. Jednocześnie maja chwilę na doradzenie, zaproponowanie ciekawego produktu. Dodatkowo ceny niektórych produktów motoryzacyjnych są często tańsze niż w sklepach. Szkoda tylko ze mają taka mała powierzchnie sklepu.
Tak złe zorganizowanej pracy na stacji benzynowej dawno nie widziałem. Korzystając któryś raz z kolei zauważyłem stałą prawidłowość: do dystrybutorów zawsze jest kolejka kilku samochodów jednak kolejka wynika głównie nieprawidłowej organizacji obsługi. Na stacji jest 4 stanowiska kasowe ale czynne są tylko 2. Oczywiście udało mi się zauważyć innych pracowników ale są oni prawdopodobnie od czegoś innego niż obsługa klientów. Natomiast młodzi kasjerzy niekoniecznie dają sobie radę z obsługa klientów. Ich brak doświadczania daje się łatwo zauważyć . Na tej stacji czuję się jak prawdziwy petent ...który musi stać w kolejce. Na zakończenie dodam że wprawdzie nie jadam parówek na orlenie ale rozbawiła mnie sytuacja jak zabrakło Hod Dogów o smaku zwykłej parówki ..były tylko o smaku chili i chyba kabanosa :)
Oddałem na przegląd służbowy samochód i byłem mocno rozczarowany. Pan przyjmujący samochód na moje zgłoszenia usterek reagował tylko że ten samochód już tak ma bez jakiekolwiek próby zaradzenia sytuacji. Samochód miał być gotowy na godzinę bodajże 13 a do 14 nikt nie zadzwonił. Ku mojemu zaskoczeniu samochód nie został umyty na co Pan stwierdził że nie było wody. Rozśmieszył mnie telefon dotyczący jakości obsługi. Na pytanie czy jestem zadowolony stwierdziłem zgodnie z prawdą ze nie, na co Pani podziękowała bez rozwinięcia tematu. Widocznie firma zbiera tylko pozytywne opinie.
Profesjonalna obsługa, bardzo dobre doradztwo. Zakupiony traktorek został dowieziony na miejsce bez dodatkowej opłaty, udzielony został profesjonalny instruktaż. Skorzystałem z usług serwisu z innym posiadanym sprzętem ku mojemu zaskoczeniu naprawa został dokonana profesjonalnie. A najbardziej zaskoczyło mnie to gdy miałem problem z odpaleniem kosiarki. W serwisie Panowie po kilku minutach naprawili defekt i to bez opłat ! Brawo
Kolejny raz jestem miło zaskoczony obsługa w tym sklepie. Mimo że to hipermarket to prawnicy bez problemu pomagają się w odnajdywaniu produktów. Nie zdarzyło mi się kupić przeterminowany produkt. Jednak do tak pozytywnej opinii skłoniło mnie pozostawieniu przy kasie po raz drugi torby z zakupami. Nie chcę tu rozważać czy to moje roztargnienie czy tez pani w kasie nie przekazała torby z zakupem. Jenak po telefonie podanym na paragonie bez problemu wyjaśniło się że nie odebrałem produktu i mogę się zgłosić po odbiór gotówki.
Miła, sympatyczna obsługa. W tym sklepie kupiłem dwa garnitury i pewnie tu wrócę. Personel kompetentny, pomaga w wyborze a także proponuje drobne poprawki. Lokalizacja sklepu w CH Janki bardzo dobra - duży parking pozwala bez problemu zaparkować auto.
Obecnie jestem abonentem Netii ale to mnie spotkało w TPSA wymaga zgłoszenia na portalu. Firma nie dba o klientów chyba że nadchodzi czas końca umowy. Miałem prędkości internetu 128 kb/s i przez dwa lata nie mogłem się doprosić o zwiększenie szybkości ponieważ złamałbym warunki promocji. Wspomnę jeszcze że oferta TPSA nie jest konkurencyjna na rynku.
Pomimo perturbacji związanych z odejściem z TPSA korzystam z usług Netii i jestem zadowolony. Niestety przy przejściu z TPSA, poprzedni operator robił problemy, niestety konsultanci na infolinii nie potrafili temu zaradzić, dopiero po kilku tygodniach prawdopodobnie bardziej doświadczony konsultant następnego dnia spowodował że internet zaczął działać .
Pierwszy raz spotkałem się z tak niskim poziomem obsługi i lekceważącym traktowania klienta. Po pierwsze właścicielka sklepu Edit w Górze Kalwarii błędnie przyjęła zamówienie. Po drugie, nierzetelnie poinformowała o terminie realizacji zamówienia. Po trzecie, pomimo złożenia reklamacji na wspomniane wyżej błędnie zamówienie, właścicielka sklepu nie przekazała reklamacji do firmy BRW. Na moje zapytania dotyczące realizacji reklamacji otrzymywałem odpowiedź, że to firma BRW przedłuża proces reklamacji.
Reklamacja została rozpatrzona w po 4,5 miesiąca po interwencji w firmie BRW ! Odradzam wszystkim korzystanie z „usług” sklepu meblowego Edit w Górze Natomiast firmie BRW polecam pozbycie się takich dealerów
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.