Husqvarna

(3.53)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (10 z 17)

Odwiedziłem punkt sprzedaży...
Odwiedziłem punkt sprzedaży i serwisu Husqvarna z zamiarem kupna (lub wstępnej orientacji) pilarki amatorskiej z tzw. wyższej pułki. Zostałem miło obsłużony. Jednak Pani, która udzielała mi informacji nie wykazała się fachową wiedzą przez co nie wzbudziła we mnie zaufania do produktu. Sklep był urządzony nieco chaotycznie, towar markowy wymieszany z innymi tańszymi produktami. Zapach i ogólny wygląd wnętrza pozostawiał wiele do życzenia.Ostatecznie pomimo miłej obsługi nie dokonałem zakupu. Postanowiłem się wstrzymać i jeszcze zastanowić.

Radosław_394

04.12.2013

Placówka

Wrociszów, Zielonogórska 75

Nie zgadzam się (0)
zakup spalinowych nożyc...
zakup spalinowych nożyc do żywopłotu po wejściu do sklepu grzeczne dzień dobry z mojej strony po opowiedzeniu co chcę kupić pani zaproponowała mi malutki nożyce gdzie mówiłem że mam wysoki żywopłot i potrzebuję długie nożyce w odpowiedz na propozycję wskazałem na idealny model nożyc ale pani sprzedawczyni mi odradziła mówiąc że duży będzie się męczył .myślę w duchu sobie że przeciesz ta pani nie ma kompletnie pojęcia o sprzęcie w tym sklepie grzecznie podziękowałem mówiąc że się rozejrzę .

zarejestrowany-uzytkownik

11.03.2013

Placówka

Piła, towarowa 13

Nie zgadzam się (0)
Postanowiłem kupić wykaszarkę...
Postanowiłem kupić wykaszarkę do trawy. Udałem się do sklepu firmowego Husqvarny. Sklep łatwo odnaleźć, choć niewielkim problemem jest zaparkowanie auta. Sklep jest dobrze zorganizowany i uporządkowany choć troszkę za mały moim zdaniem. Spory asortyment sprzętu do wyboru. Sprzedawca jest kompetentny i traktuje klienta po partnersku. Potrafi doradzić i podczas dokonywania zakupów dowiedziałem się sporo pożytecznych rzeczy o wykaszarkach. Dostałem bardzo ciekawą i atrakcyjną ofertę z paroma bonusami. Sklep oferuje serwis door-to-door i bezpłatne dostarczenie zakupionego sprzętu. Niewielkim minusem jest spora ilość klientów i tylko jeden Sprzedawca co determinuje dosyć długi czas obsługi.

zalogowany_użytkownik

31.08.2012

Placówka

Starachowice, Na szlakowisku 15

Nie zgadzam się (4)
Parking oraz wnętrze...
Parking oraz wnętrze sklepu czyste i zadbane, towar dobrze wyeksponowany, możemy zobaczyć oraz porównać interesujące nas przedmioty. Pracownicy mało zainteresowani klientem, po wejściu zadają 2 lub 3 pytania aby zbadać potrzeby klienta, prezentują 1 lub 2 produkty, nie pomagając dokonać wyboru. Nie prezentują działania produktu oraz nie przedstawiają jego korzyści. O wiele rzeczy trzeba samemu pytać, aby się czegoś dowiedzieć.

Krzysztof_1030

14.08.2012

Placówka

Lesko, Piłsudskiego 27

Nie zgadzam się (0)
Sklep zlokalizowany w...
Sklep zlokalizowany w pobliżu dzielnicy przemysłowej i handlowej miasta. Przed sklepem parking dla klientów. Na budynku reklamy widoczne z daleka. Wewnątrz czysto, brak zapachów. Salę sprzedaży obsługuje dwóch panów ubranych w stroje firmowe z identyfikatorami. Od razu widać, że sklep jest bardzo dobrze zaopatrzony. Towar na półkach ułożony działami. Widoczne metki z ceną i krótkim opisem towaru. Sprzedawca pojawił się natychmiast. Na moje pytania odpowiadał rzeczowo, fachowo. Potrafił mnie przekonać wiedzą do zmiany wstępnego wyboru pilarki. Otrzymałem katalog, zachęcono mnie do zainteresowania się artykułami BHP. Oferta sprzedaży obejmowała także usługi serwisowe. Pracę sprzedawcy oceniam bardzo wysoko.

Tomasz_1611

23.03.2012

Placówka

Płock, REMBIELIŃSKIEGO 10

Nie zgadzam się (1)
Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu miałam problem ze znalezieniem sprzedawcy. Biurko było puste stałam przy półkach ok. 3 min potem wyszedł sprzedawca. Kulturalnie powitał mnie i zapytał się w czym może mi pomoc. Po krótkim opisie czym jestem zainteresowana sprzedawca przedstawił mi bardzo dużą bazę wyboru sprzętu, którym byłam zainteresowana. Zadawał pytania pomocnicze żeby dowiedzieć się konkretni czy jestem zainteresowana i czy sprzęt ma być specjalistyczny dla zaawansowanych czy hobbistyczny jeden z najtańszych. Przedstawił mi wady i zalety kliku wybranych przeze mnie modeli kosiarek. Porównał kosiarki spalinowe i elektryczne pod względem bezpieczeństwa i wydajności. Tak wiec pod względem wiedzy i kompetencji do sprzętu, który posiadają mogę stwierdzić, ze wiedza jest na wysokim poziomie a kompetencje wykraczają po za nie. Personel salonu husqvarna nie był ubrany w służbowy strój ale wygląd był estetyczny, zadbany. Cena prezentowanego asortymentu była przyzwoita nie wygórowana. Brak było ulotek i informacji kampanii promocyjnej. Na sklepie panował nieporządek, nie było metek, opisów na każdym z prezentowanych towarów, podłoga była bardzo brudna, panowała nie przyjemna woń.

Beata_817

26.01.2012

Placówka

Ryki, Warszawska 10

Nie zgadzam się (5)
Naprawde świetna obsługa....
Naprawde świetna obsługa. Sprzedawczyni ma doskonałą wiedzę na temat sprzętu i doradziła mi bardzo dobrą piłę. Myślałem że kobieta to mi nie doradzi a tu wiedza lepsza niż u mechanika. Ustawienie piły na miejscu tylko chwile trzeba było zaczekać no i i za darmo, a w innych serwisach kasują.

rulek

27.12.2011

Placówka

Nie zgadzam się (10)
Profesjonalna obsługa, bardzo...
Profesjonalna obsługa, bardzo dobre doradztwo. Zakupiony traktorek został dowieziony na miejsce bez dodatkowej opłaty, udzielony został profesjonalny instruktaż. Skorzystałem z usług serwisu z innym posiadanym sprzętem ku mojemu zaskoczeniu naprawa został dokonana profesjonalnie. A najbardziej zaskoczyło mnie to gdy miałem problem z odpaleniem kosiarki. W serwisie Panowie po kilku minutach naprawili defekt i to bez opłat ! Brawo

Silverman

13.07.2010

Placówka

Grójec Mały, Poświętne

Nie zgadzam się (30)
Szwagier odebrał wykaszarke...
Szwagier odebrał wykaszarke z serwisu gdzie mieli poprawić weżyk od paliwa który non stop spadał. Wykaszarka była zawieziona w poniedziałek i było ustalone, że jak zrobią to zadzwonią aby ją odebrać. Będąc obok serwisu, szwagier zaszedl do nich w piątek aby się dowiedzieć, na kiedy będzie gotowa. Okazało się, że jest gotowa od kilku dni ale nikt nie dzwonił bo po co. Po zapłaceniu i po powrocie do domu na drugi dzień zostało zaplanowane koszenie trawy, gdyż ja tą czynność miałem wykonać. Po ropoczęcie koszenia, po krótkiej chwili sprzęt odmówił posłuszeństwa. Po rozkręceniu obudowy okazało się, ze wężyk od paliwa nie został wymieniony a także nie został zabezpieczony przed spadaniem. Ponadto na śrubach można było zauważyć, że został uszkodzony gwint. Skoro jest to serwis znanej firmy to powinien godnie ją reprezentować. Natomiast w tym przypadku pieniądze za naprawę zostały wzięte a naprawa nie została wykonana prawidłowo. Ciekawi mnie, czy podobny stosunek ma serwis do innych sprzętów.

zarejestrowany-uzytkownik

27.06.2010

Placówka

Suwałki, Kolejowa 9a

Nie zgadzam się (19)
nie miła obsługa...
nie miła obsługa sklepowej oraz nie dopasowała łańcucha ani prowadnicy serwisu pod dyktando pani sprzedawczyni tez obcesowa jak nie ich towar się nie kupi to maja klientela w d... choć wcześniej inny miły pan z serwisu potrafił wyregulować piłę bez przeszkód ale nie było tej sprzedawczyni tylko jakaś młoda i inna obsługa Proszę brać przykład z kolegów pani sprzedawczyni i jej popleczniku

liliwowa

18.06.2010

Placówka

Lębork, I Armi Wojska Polskiego

Nie zgadzam się (28)

Husqvarna

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Husqvarna?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.