Opinie użytkownika (15)

Najwyższy standard obsługi...
Najwyższy standard obsługi zakupowej i po zakupowej. Dobry program ochrony kupujących.

Sebastian_378

12.02.2024

Allegro

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wyśmienite usługi i...
Wyśmienite usługi i paczkomaty. Dobra aplikacja

Sebastian_378

12.02.2024

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kurier dostarczył paczkę...
Kurier dostarczył paczkę do sąsiada nie informując mnie uprzednio o swoim zamiarze.

Sebastian_378

12.02.2024

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przyzwoite stawki ubezpieczenia...
Przyzwoite stawki ubezpieczenia grupowego w miejscu pracy.

Sebastian_378

12.02.2024

GENERALI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przyzwoite stawki za...
Przyzwoite stawki za ubezpiecznie komunikacyjne OC. Dobry kontakt.

Sebastian_378

12.02.2024

ERGO Hestia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Odwiedzony obiekt czysty,...
Odwiedzony obiekt czysty, personel miły i uśmiechnięty. Sklep dobrze zaopatrzony ale polityka cenowa do dużej poprawy. Asortyment na promocjach i przecenach jest mimo to droższy niż u konkurencji.

Sebastian_378

28.09.2023

Rossmann

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Miła i nie...
Miła i nie natarczywa Pani próbowała sprzedać produkt bankowy ale nie odpowiadały mi warunki. Rozmowa prowadzona w przyjemnym tonie.

Sebastian_378

28.09.2023
Nie zgadzam się (0)
Kafeteria "Mały Książe"...
Kafeteria "Mały Książe" to mały, uroczy lokal w którym można wspaniale spędzić czas racząc się wyborną kawa i deserami. Obsługa na najwyższym poziomie. Ludzie pełni pasji i wiedzy na temat tego co serwują w lokalu. Nie sądziłem że czekolada może mieć tyle tajemnic. W przystępny i sympatyczny sposób opowiadają ciekawostki o produktach. Jest miło i warto tam wracac.

Sebastian_378

20.01.2020

Mały Książe

Placówka

Jastrzębie Zdrój, ul. Arki Bożka 14AB

Nie zgadzam się (0)
Na pierwszym spotkaniu...
Na pierwszym spotkaniu byliśmy z żoną zachwyceni jakością obsługi ale może dlatego że bardzo nam zależało na własnych 4 kątach. Kolejnego spotkania nie było bo przedstawicielka nie miała dla Nas czasu, później kontakt zupełnie się urwał. Podjęliśmy współpracę z inną firmą. Natomiast Pani z Expandera przypomniała sobie o Nas rok później kiedy już od tego czasu mieszkaliśmy "na swoim". Kiedy przekazałem że skorzystałem z usług innej firmy miała do mnie pretensje że tak się nie robi i ona nas obsługiwała więc Nasze zachowanie było nie na miejscu - delikatnie mówiąc, bo nie wypada jej tutaj cytować.

Sebastian_378

21.09.2019

Expander

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mnóstwo maili i...
Mnóstwo maili i korespondencji klasycznej z oferta pożyczki na podstawie wpływów na konto. W potrzebie chciałem skorzystać z oferty i mimo listu otwartego tego samego dnia z wyliczeniem ile mogę dostać dowiedziałem się że nie spełniam ich warunków.

Sebastian_378

21.09.2019

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalna likwidacja szkody....
Profesjonalna likwidacja szkody. Wzorowe podejście do klienta w placówce - z empatią i najwyższym standardem.

Sebastian_378

20.09.2019

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wszystko w porządku....
Wszystko w porządku. Mały minus za problem z obsługą telefoniczną. Natomiast udało się go rozwiązać mailowo.

Sebastian_378

20.09.2019
Nie zgadzam się (0)
Kiedyś paczka dostarczona...
Kiedyś paczka dostarczona nie pod ten adres - uczciwy obywatel zadzwonił z informacją że ma u siebie paczkę zadresowaną nie na ten adres, porzuconą przed drzwiami. Ostatnio telefon o 8 rano że za 15 minut kurier będzie pod drzwiami mimo braku jakiejkolwiek informacji że paczka do mnie jedzie wcześniej.

Sebastian_378

13.09.2019

TNT Express Poland

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miejsce: Carrefour w...
Miejsce: Carrefour w Galerii Zdrój. Parking w względnym, poza kilkoma papierkami po lodach nie budził zastrzeżeń - duża liczba miejsc parkingowych nie każe długo szukać miejsca. Sam sklep utrzymany w czystości. Obsługa sklepu szybko reaguje na rozlany sok w szklanej butelce przez jednego z klientów - sytuacja rozwiązana jest szybko i sprawnie z uśmiechem na twarzy. Brak pretensji do klienta buduje zaufanie do sklepu. Cenny przy produktach opisane w sposób prawidłowy, ceny widoczne z "daleka". Na dziale mięsnym kolejni klienci obsługiwani są w mile, nie pozostawiani sami sobie. Przy kasach natomiast niemiła niespodzianka. Stosunkowo duża liczba klientów o tej godzinie, a na kasach z możliwych 15 czynnych jest tylko 6 co generowało długi czas oczekiwania w kolejce. Do tego dochodziły wycofania towaru przez kierowniczkę kas, a więc jeszcze dłuższe oczekiwanie na swoją kolej. Pani na kasie na odczepnego rzuciła "dzień dobry" i przystąpiła do skanowania towaru. Operacja zapłaty przebiegła szybko i sprawnie ale brak "do widzenia" nie wpływa na pozytywną ocenę tej części zakupów.

Sebastian_378

10.08.2011

Carrefour

Placówka

Jastrzębie-Zdrój, Podhalańska 26

Nie zgadzam się (1)
Podczas przerwy obiadowej...
Podczas przerwy obiadowej w pracy odwiedziłem Biedronkę która znajduje się w miejscu starego dyskontu "Plus". Duża powierzchnia parkingowa przed sklepem wolna była od większych zanieczyszczeń. Wózki przed sklepem zaparkowane były w sposób zadbany, a kosz przy wyjściu był świeżo opróżniony. Raził natomiast Pan który tuż przed wejściem żebrał, a pieniądze przeznaczył na alkohol w postaci piwa który spożywał kiedy wychodziłem ze sklepu. Ochrona sklepu powinna zareagować w jasny sposób i zabronić mu przebywania i narażania klientów na ten niesmaczny widok. W sklepie panowała miła i przyjazna atmosfera. Towary ułożone były w sposób prawidłowy, a ceny widoczne - łatwo było odnaleźć poszukiwany artykuł. Postanowiłem zapytać jedną z pracownic o artykuł promocyjny z gazetki którą można wziąć przed bramką. Zostałem poinstruowany w którą alejkę mam się udać aby do niego dotrzeć. Pani była wyjątkowo miła, pomimo iż przerwałem jej aktualną pracę. Przy kasie zastałem nieznaczną kolejkę ale w momencie kiedy podchodziłem do taśmy otwarta została kolejna kasa, a kasjerka z uśmiechem na twarzy zaprosiła mnie do niej. Przy kasie została zaoferowana mi jednorazówka na zakupiony towar. Kasjerka sprawnie skanowała kolejne artykuły. Zastrzeżenie mogła budzić jedynie informacja o kwocie do zapłaty - wypowiedziana była za cicho i musiałem poprosić o powtórzenie. Reszta wydana co do przysłowiowego grosza wraz z paragonem. Miłe "do widzenia i zapraszamy ponownie" budowało miły nastrój tej wizyty. Wybierając się kolejny raz na zakupy do sklepów sieci Biedronka wybrałbym właśnie ten punkt.

Sebastian_378

10.08.2011

Biedronka

Placówka

Chojnice, Piłsudskiego 38

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi