Udałem się na lody firmowane szyldem Grycana, aby umniejszyć katusze w ten upalny dzień. Pozytywnie zaskoczyło mnie czyste otoczenie i wnętrze miejsca obsługi. Wystrój był estetyczny i schludny. Wybór smaków lodów gałkowych całkowicie mnie zadowolił. Były to dwie typowe lodówki po 2 rzędy smaków. Mały wybór kompilacji deserowych był ujemnym czynnikiem, ale nie byłem nimi bezpośrednio zainteresowany. W kolejce miałem drugą pozycję już na starcie i byłem w pełni zadowolony z czasu obsługi. Personel wygląda schludnie i ubrany jest w jednolite firmowe stroje. Dysponują oni wiedzą, którą chętnie dzielą się z klientami na temat menu. Zachowują się bardzo kompetentnie. Jedyne co odstrasza to cena - 2,50zł za gałkę lodów i to mniejszą niż w innych lodziarniach.
Wybrałem się do jednej z placówek sieci Cinema City. Przy wejściu było czysto i schludnie. Nowe plakaty i ulotki zachęcające widzów do skorzystania z ofert były w podajnikach. Gdzie okiem sięgnąć tam reklamy najnowszych filmów. Bardzo podobało mi się otoczenie jak i wystrój miejsca obsługi. Fotele na sali kinowej były wygodne co umiliło mi percepcję filmu. Bilety zarezerwowałem wcześniej więc nie było problemu ze staniem w kolejce do kasy, która byłą jednak bardzo długa. Podobnie przedstawiała się sytuacja z kolejką do sklepiku z przekąskami. Ceny niestety wygórowane. Personel miły, profesjonalny, ubrany w firmową odzież. Posiadający wiedzę i chętnie udzielający informacji klientom. Wybór filmów dość duży i szeroki zakres czasowy.
Cukiernia Ambasador zachwyca wyjątkową jakością produktów, bogatą ich ofertą oraz wyglądem. Niestety cena produktów jest wyjątkowo wysoka. Oferta zawiera dużą ilość ciast i tortów. Miejsce obsługi wygląda schludnie, otoczenie jest czyste, a wystrój wnętrza zachęca do zrobienia zakupów i pozostawia przyjemne wrażenie. Czas oczekiwania może być niekiedy bardzo długi z uwagi na dużą liczbę klientów i tylko jedną kasę. Organizacja jest za to bardzo dobra i w miarę możliwości czas obsługi jest skracany do minimum. Zachowanie i wygląd personelu nie budzi żadnych zastrzeżeń. Ubrani w firmową odzież sprzedawcy są mili i przyjaźnie nastawieni do klienta. Ich wiedza jednak pozostawia wiele do życzenia. Nie są w stanie określić składu eksponowanych ciast ani przybliżyć ich wagi. Mam nadzieję iż był to incydent jednostkowy i pozostali pracownicy są bardziej kompetentni, ponieważ burzy to całkowicie niezwykle pozytywne wrażenie o miejscu obsługi.
Do empiku wybrałem się kupić nową płytę jednego z polskich artystów. Przyszedłem ponad tydzień po premierze a płyty nadal nie było na półkach. Zapytałem o nią jednego z pracowników na co usłyszałem , że nigdy o kimś takim nie słyszał i nie wie czy mają taka płytę. Produkt ten był rozprowadzany w sieciach empik wiec wydało mi się to dziwne. Ocenę ratują inne moje wizyty w tym miejscu, ponieważ nie raz obsługa imponowała mi pomocą w wyborze książek zarówno dla mnie jak i na prezent. Wystrój miejsca jest całkiem przyzwoity( aktualnie świąteczne ozdoby). Asortyment oferowany w sklepie jest bardzo szeroki i pozwoli każdemu na znalezienie odpowiedniego dla niego produktu. Kolejki do kas z raguły nie odstraszają klientów swą długością ( nie licząc okresu przed mikołajkami i innymi świętami zwiazanymi z kupnem prezentów)
Wybrałem się do tego lokalu aby skorzystać z oferty "festiwal pizzy". Już od samego wejścia zauważyłem schludne wnętrze, którym panował porządek i czystość. Wystrój bardzo przypadł mi do gustu. Oferta zawierała ponad dwadzieścia pozycji samych pizz. Do tego sałatki, pasty, napoje oraz przystawki. Menu oceniam jako bardzo bogate i różnorodne. Ceny wyższe niż w podobnych lokalach. W sumie podczas wizyty obsługiwany byłem przez 5 pracowników. Każdy z nich zapisał się pozytywnie w mojej pamięci jako miły, sympatyczny i schludnie wyglądający. Każdy również dysponował bogatą wiedzą na temat oferowanych dań. Obsługa byłą profesjonalna, miła i wywiązywała się ze swoich obowiązków wzorowo. Czas oczekiwania był wyjątkowo krótki. Organizacja w lokalu zasługuje na pochwałę. Polecam ten lokal każdemu pomimo cen, które nie są niestety konkurencyjne. Jakość dań i obsługi rekompensuje w pełni tę różnicę w cenie.
Perfumeria Sephora przywitała mnie specyficznym zapachem, którego nie można określić jako przyjemny, ale taka już specyfika miejsca gdzie wszyscy testują perfumy i kosmetyki. Szukałem sobie nowego zapachu na codzień. Niestety w trakcie wizyty nie miałem kontaktu z personelem, ponieważ nikt z ludzi ubranych w linię tekstyliów z logo firmy nie pofatygował się celem obsłużenia mnie. Sam nie zadawałem im zbędnych pytań, ponieważ dobrze sobie radziłem samemu przy półkach wąchając kolejne zapachy. Cały sklep zarówno jak i otoczenie utrzymany był w należytym porządku i czystości. Jego wystawa była bardzo zachęcająca. Warto dać się jej skusić i wejść do środka by obejrzeć szeroką gamę kosmetyków przeznaczonych dla obojga płci. Ceny są dość wygórowane względem innych drogerii.Organizacja i czas obsługi nie zadowoliły mnie, ponieważ podczas wizyty trwającej około 15 minut nikt z pracowników nie podszedł by mnie obsłużyć.
W sklepie powitał mnie miły i uśmiechnięty personel. Ubrani byli schludnie i wygląd ich zachęcał zarówno do zakupów jak i kontaktów z nimi. Pracownicy sklepu byli bardzo kompetentni i udzielili mi szczegółowych porad. Wykazali się dokładną znajomością specyfikacji asortymentu. Jeśli już mówimy o asortymencie sklepu to jest on dobrze eksponowany zarówno przy wejściu jak i na pólkach. Jego zasób jest bardzo duży, tak jak i gama modeli oraz rozmiarów. Po wybraniu odpowiednich produktów udałem się do kasy. Otwarte był dwie kasy co znacznie skracało czas oczekiwania na obsługę. Wszystko załatwione zostało dokładnie i sprawnie. Wygląd miejsca obsługi był dość przeciętny. Otoczenie jak i wnętrze sklepu czyste, jednak swobodę poruszania po sklepie zakłócały kartony stojące miedzy regałami.
Do Subway'a poszedłem w przerwie między zakupami świątecznymi, a oglądaniem butów w innych sklepach galerii. Przyciągnęło mnie do tej firmy schludnie wyglądające otoczenie i miejsce obsługi. Ich proste, ale utrzymane w porządku dekoracje zrobiły na mnie pozytywne wrażenie. Personel ubrany w firmowe stroje powitał mnie w miły sposób i pomógł wybrać odpowiednią kanapkę. Ich wiedza była w pełni wystarczająca i niezwykle pomocna. Po fachowej poradzie schludnie wyglądających pracowników firmy, uiściłem opłatę, która wydała mi się relatywnie wysoka w porównaniu do innych fast-foodów. Tłumaczy to jednak szeroki asortyment oraz jego jakość. Na kanapkę czekałem około 3 minut. Wszystko doskonale zorganizowane i dobrze podane. W pełni polecam tę firmę.
Restauracja Zadora wygląda świetnie. Wnętrze jest czyste i schludne, a wystrój zachęca do korzystania z usług. Personel jest świetnie zorganizowany co ogranicza czas obsługi do minimum. Obsługa ubrana jest schludnie i elegancko. Posiadają znajomość menu oraz umiejętność udzielenia porady klientowi. Są kompetentni i wykonują swoje obowiązki należycie. Ceny są przystępne a jakość produktów wyśmienita.
Obsługa w lokalu jest dobrze zorganizowana i szybka, zamówienia realizowane od razu. Kelnerki posiadają wymaganą wiedzę na temat serwowanych w lokalu specjałów. Ich wygląd jest bardzo schludny i elegancki. Są miło nastawione do klienta i bardzo kontaktowe. Ceny są przystępne. Kawiarnie oferuje szeroki wybór pozycji w menu. Czas obsługi jest krótszy niż w innych kawiarniach jakie dane mi było odwiedzić. Lokal utrzymany w czystości.
Kawiarnia Williams to miejsce w Galerii Olimp, które wygląda bardzo schludnie, czysto i zachęca do skorzystania z jego oferty. Wiedza i kompetencje personelu spełniają oczekiwania nawet wybrednych klientów. Kelnerki są bardzo miłe i przyjaźnie nastawione do klienta. W ich wyglądzie wyróżnia się pozytywnie schludny firmy strój. Ceny nie są wygórowane a menu oferuje wachlarz propozycji deserowych. Czas obsługi jest w pełni satysfakcjonujący.
Sklep Bytom zapewnia bardzo profesjonalną obsługę, która służy poradą i celnymi uwagami. Jest to znana marka w swojej branży i towar jakościowo jest dobry. Wystrój sklepu jest elegancki i stonowany. Zarówno wnętrze jak i otocznie miejsca obsługi czyste. Czas obsługi zadowoli każdego klienta. Uważam, że to miejsce godne polecenia każdemu mężczyźnie poszukującemu ubioru w oferowanym przez firmę stylu.
Sklep utrzymany w czystości. Personel posiada niezbędną wiedzę na temat produktów, które oferuje. Sprzedawcy są kompetentni. Ich wygląd jest schludny i elegancki. Są skłonni do pomocy klientowi. Ceny nie są zbyt wygórowane. Szeroki wachlarz asortymentu dostaniemy tutaj w każdym rozmiarze jakiego potrzebujemy. Ekspozycja sklepowa jest ciekawa i zachęca aby wejść do środka. Czas obsługi jest bardzo krótki, nie spotkałem się z kolejką do kasy a moje prośby zostały zrealizowane od ręki.
Sklep jubilerski o bardzo dużym wyborze asortymentu. Możliwość zamówienia każdego produktu z internetowej oferty i odbiór w sklepie bez opłat za przesyłkę. Personel godny zaufania, zawsze służy radą i pomocą. Elegancki wystrój wewnątrz sklepu sprzyja zakupom. Ceny jednak wyższe niż w stosunku do mniejszych zakładów jubilerskich, jednak rekompensuje to naprawdę duży wybór i zadowolenie z cenionej przez klientów marki
Supermarket zarówno jak jego otoczenie jest schludne i czyste. Kolejki do kas są niewielkie więc w pełni zadowoli każdego klienta czas obsługi. Pracownicy są dobrze zorganizowani. Każdy z nich posiada wiedzę na temat rozmieszczenia i specyfikacji poszczególnych produktów i jest kompetentnym źródłem informacji o produktach. Pracownicy ubrani w firmowe stroje są bardzo mili wobec każdego klienta. Supermarket oferuje szeroki asortyment produktów. Jego aktualne oferty możemy naleźć przy wejściu wraz z promocjami. Ceny są porównywalne z ustalonymi przez inne supermarkety.
Personel sklepu "Adidas" jest bardzo kompetentny, sumiennie wypełnia swoje obowiązki i posiada dużą wiedzę na temat asortymentu oferowanego przez sklep. Sprzedawcy są bardzo mili i służą fachową poradą. Ich ubiór to zazwyczaj styl sportowy odzwierciedlający charakter sklepu. Ceny są dość wygórowane i płacimy tutaj w dużej części za samą markę, ale jakość produktów jest bardzo dobra. Asortyment bardzo szeroki jak również ilość rozmiarów i ich dostępność. Pracownicy sklepu cechują się dobra organizacją. Czas obsługi jest w pełni zadowalający. Cały sklep jest czysty i schludny, a jego wystrój prezentuje sportową ekspozycję.
Odwiedziłem restaurację Subway celem zjedzenia śniadania. Czyste otoczenie zarówno stolików jak i miejsca przygotowania posiłku zachęciły mnie do wyboru tej lokacji. Personel schludnie ubrany w firmowe uniformy zaskoczył mnie doskonałą znajomością menu i miłym nastawieniem do klienta. Zachowanie obsługi było w pełni profesjonalne. Ceny uważam za średnio wygórowane w odniesieniu do ilości i jakości potraw. Asortyment jest za to tutaj bardzo bogaty. Szeroki wybór warzyw i rodzajów pieczywa jest godny podziwu. Czas obsługi to niecałe 3 minuty. Byłem bardzo zadowolony z posiłku w tej restauracji.
W niedzielny wieczór udałem się do w miarę nowego i reklamowanego jako największy, ekskluzywny itp klubu w Lublinie. Kolejka przed wejściem ciągnęła się niemiłosiernie, a biorąc pod uwagę temp otoczenia -15 stopni, czekanie nie było przyjemne. Ochrona wbrew pozorom wydała się miła, mimo że swoje obowiązki wypełniała niezbyt skrupulatnie. Nie było co prawda żadnych incydentów, ale zapowiadana szumnie selekcja w stylu eleganckim była tak trafiona, że większość klientów nosiła białe Nike na nogach i koszulkę polo. Barmani byli w zdecydowanie za małej liczbie i nie radzili sobie z obsługą nawału klientów, których należy wspomnieć było zdecydowanie zbyt wielu jak na powierzchnie klubu. Cały klub był dość czysty, czego nie można powiedzieć o toaletach. Oferowane w klubie napoje wyglądały bardzo przystępnie i oferowany był szeroki ich wachlarz. Niestety ceny odstraszały. Imprezę prowadziło 2 dj'i z czego jeden był szalenie niekompetentny i serwował dosłownie liczbę kilkunastu tych samych kawałków w różnych aranżacjach. Personel choć prezentował miłe podejście do klienta to nie spełniał swoich obowiązków. Jedyna zaletą był elegancki ubiór pracowników.
W klubie place byłem na imprezie z okazji 18-stych urodzin organizatorki. Pierwsze co zwróciło moją uwagę to brudna, lepiąca się podłoga i otoczenie. W kolejce zarówno do szatni jak i do baru czekałem o wiele za długo niż bym sobie tego życzył. Ceny były zbyt wygórowane jak na klub, a asortyment baru pozostawiał wiele do życzenia. Personel w postaci ochrony wypełniał swoje obowiązki wzorowo, jednak barmani i ich umiejętności oraz wiedza na temat ich pracy były niewystarczające. Wygląd personelu nie budził zastrzeżeń. Niestety ich niekompetencja raziła w oczy.
Sklep Willsoor oferuje szeroki asortyment mody męskiej. Personel pracujący tam jest zorientowany w aktualnej ofercie sklepu i chętnie pomoże odwiedzającym go klientom dokonać dobrego wyboru. Pracownicy są uprzejmi i z chęcią pomagają klientom. Zaletą tego sklepu jest szczególnie dobra ekspozycja towaru i jego dostępność we wszystkich rozmiarach. Wystrój sklepu jest schludny i elegancki, a w środku panuje porządek i czystość. Obsługa jest szybka i fachowa. Nie grozi nam tutaj długie stanie w kolejce.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.