Ambasador

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 7)

Udałam się do...
Udałam się do tej kawiarni w celu zakupienia tortu. Wybór był dość duży. W kolejce stało kilka osób, jednak szubko zostałam obsłużona. Kasjerka była miła, ubrana w strój firmowy. Doradziła mi, który z tortów będzie najlepszy na podróż. Miałam ogromną ochotę na ciastko na miejscu, jednak kiedy pani mnie poinformowała, że do ciastek zjedzonych w lokalu doliczana jest 30% marża to aż mnie zatkało i zrezygnowałam. W lokalu panował nieład. Większość stolików zastawiona brudnymi naczyniami. Pomimo, że nowy klient siadł przy stoliku, nikt z obsługi nie posprzątał go. Ceny wysokie.

CiociaKlocia

20.05.2012

Placówka

Lublin, Zana 19

Nie zgadzam się (0)
Będąc w mieście...
Będąc w mieście zaszłam zachciało mi się coś słodkiego. Zaszłyśmy do dwóch cukierni, jednak dopiero w Ambasadorze dokonałam zakupu. Po wejściu uderzyła we mnie duża ilość słodkości - ciasta, ciasteczka, torty, do wyboru do koloru. Z pomocą 2 ekspedientek wybrałam 3 rodzaje ciasta i 2 ciasteczka. Ciasto zostało ładnie zapakowane. Ceny w cukierni są dość wysokie, jednaj towar jest warty swojej ceny. W lokalu było czysto, panowała miła atmosfera.

CiociaKlocia

24.04.2012

Placówka

Lublin, Krakowskie Przedmieście

Nie zgadzam się (0)
Cukiernia Ambasador zachwyca...
Cukiernia Ambasador zachwyca wyjątkową jakością produktów, bogatą ich ofertą oraz wyglądem. Niestety cena produktów jest wyjątkowo wysoka. Oferta zawiera dużą ilość ciast i tortów. Miejsce obsługi wygląda schludnie, otoczenie jest czyste, a wystrój wnętrza zachęca do zrobienia zakupów i pozostawia przyjemne wrażenie. Czas oczekiwania może być niekiedy bardzo długi z uwagi na dużą liczbę klientów i tylko jedną kasę. Organizacja jest za to bardzo dobra i w miarę możliwości czas obsługi jest skracany do minimum. Zachowanie i wygląd personelu nie budzi żadnych zastrzeżeń. Ubrani w firmową odzież sprzedawcy są mili i przyjaźnie nastawieni do klienta. Ich wiedza jednak pozostawia wiele do życzenia. Nie są w stanie określić składu eksponowanych ciast ani przybliżyć ich wagi. Mam nadzieję iż był to incydent jednostkowy i pozostali pracownicy są bardziej kompetentni, ponieważ burzy to całkowicie niezwykle pozytywne wrażenie o miejscu obsługi.

Seba_5

17.04.2012

Placówka

Lublin, Zana 19

Nie zgadzam się (0)

Ambasador

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Ambasador?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.