W sklepie jest tylko jedna osoba z personelu, dlatego możliwe jest czekanie w kolejce nawet dwie godziny. Pan pracujący nie jest osobą kompetentną. Przyszłam z nie działającym internetem mobilnym na moim komputerze. Po zademonstrowaniu, że komputer rozłącza internet, Pan stwierdził ,że jest to problem z moim komputerem, a na 100% nie z modemem. Udając się do innego punktu Plusa dostałam całkiem nowy modem.
Dzwoniąc na infolinię miałam wrażenie ,że jestem zmuszana do wzięcia ubezpieczenia w tej ubezpieczalni. Nie byłam zdecydowana, więc Pani namawiała mnie na kolejny telefon w późniejszym terminie. Po mojej zgodzie zadzwoniła do mnie tydzień później po godzinie 20.00, nie pytając czy mam czas i ochotę rozmawiać zaczęła znów przedstawiać swoją ofertę.
Dzwoniąc na infolinię uzyskałam wszytkich niezbędnych informacji o ubezpieczeniach, oraz zostałam poinformowana co będzie dla mnie lepsze i korzystniejsze.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.