Opinie użytkownika (32)

Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Sandra_259

01.08.2017

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Sandra_259

01.08.2017

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Sandra_259

01.08.2017

Expander

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Ubrania drogie....
OK. Ubrania drogie. Obsługa zachowuje się jakby nie była w pracy tylko na plotkach z koleżankami. Generalnie zadowolona z zakupów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Sandra_259

25.07.2017

Stradivarius

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Ubrania...
Bardzo dobrze. Ubrania bardzo dobre jakościowo, miejsce czyste i przejrzyste. Obsługa na dość wysokim poziomie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Sandra_259

25.07.2017

Orsay

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Cena obuwia...
Super. Cena obuwia szczególnie przy wyprzedażach bardzo zachęca. Obsługa bardzo miła, zawsze starają się doradzić. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Sandra_259

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Byłam...
Bardzo dobrze. Byłam zadowolona z obsługi w CCC. Bardzo przeszkadza mi, że przy dużym ruchu w sklepie zawsze tam na kasie jest tylko 1 kasjerka a reszta Pań wykłada towar lub pokazuje klientom obuwie. Generalnie wszystko w porządku, ale przy większym ruchu kasy powinny być 2 otwarte. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Sandra_259

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Sandra_259

18.07.2017

Subway

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Sandra_259

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Sandra_259

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Sandra_259

18.07.2017

Gruby Benek

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Sandra_259

18.07.2017

Gusto Dominium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Sandra_259

18.07.2017

Burger King

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Sandra_259

18.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Sandra_259

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Sandra_259

18.07.2017

Amic Energy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Sandra_259

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Sandra_259

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Sandra_259

13.06.2017

Super-Pharm APTEKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Sandra_259

13.06.2017

DOZ.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi