Od ostatniej mojej wizyty minęło 10 m-c i muszę stwierdzić , że zauważyłem wyraźną poprawie w jakości obsługi. Po pierwsze towaru na pulkach ułożony estetycznie, w wystarczającej ilości. Po drugie łatwa dostępność do pólek z towarem ( poprzednio było to nie możliwe z uwagi na palety z towarem). Kolejną ważną rzeczą jest większa ilość personelu na hali sklepu . Podsumowując czystość sklepu, dostępność towaru, wiedza i kompetycja personelu, zasługuje na pozytywną ocenę tego sklepu.
W dniu wczorajszym próbowałem skontaktować się z konsultantem infolinii Heyah w celu wyjaśnienia kilku informacji dotyczących doładowania telefonu . Próbowałem , ponieważ po wybraniu kilku kliku cyfr w celu wybrania tematu rozmowy posłuchania usypiającej muzyki nie udało mi się z nikim porozmawiać. Połączenie przerwałem po ok 15 min . Czyżby aż tylu klientów dzwoniło w sobotni poranek, cz akurat trafiłem na zmianę , trudno powiedzieć . W każdym razie sprawy w tym dniu nie załatwiłem.
Swoją opinie w jakości obsługi chcę wyrazić na temat sklepu Ikea . W sklepie można znaleźć naprawdę wszystko, oraz ciekawe rozwiązania. Dostępność do poszczególnych działów jest w sposób wizualny odpowiednio oznaczona. Odpowiednia ilość personele nie wymaga szukania po działach. Wiedzę i kompetencję pracowników oceniam wysoko, dostępność towaru, oraz ceny również oceniam pozytywnie. I jeszcze jedno co wyróżnia to miejsce to wspaniała restauracja z bardzo przystępnymi cenami.
Pisałem już o pracy naszej poczty polskiej. Teraz pragnę napisać kilka słów o listonoszach tej instytucji . Okazuje się , że niektórzy pracownicy chcąc ułatwić sobie pracę zamiast dostarczyć list polecony do mieszkania , to zostawiają awizo w skrzynce na listy. Tak było w moim przypadku , przez cały dzień byłem w mieszkaniu, nawet na chwilę nie wyszedłem, a mimo wszystko znalazłem w tym dniu awizo. Po co listonosz będzie fatygował się chodząc po schodach, skoro jest lepiej zostawić awizo, a wtedy to my będziemy musieli pofatygować się na pocztę i swoje odstać w kolejce. Smutne ale prawdziwe.
W poszukiwaniu złączek do przerobienia instalacji wodnej udałem się do marketu budowlanego Bricoman. Na początku postanowiłem sam odnaleźć złączki. W momencie kiedy nie mogłem odnaleźć złączki , udałem się do punktu obsługi klienta. Na miejscu Pani poinformowała mnie, że za chwilę ktoś do mnie podejdzie. Chwila trwała ok 6 min, w końcu zjawił się pracownik przywitał słowami " dzień dobry w czym mogę pomóc". Okazało się , że nie wiedział gdzie mam szukać interesująca mnie rzecz , więc odesłał do następnego działu jakim był metalowy. Odsyłany byłem jeszcze do kilku działów , w końcu trafiłem do pracownika o rosyjskim akcencie, który powiedział ,że takiej rzeczy w sklepie nie ma . Okazuje się , iż pracownicy tego sklepu nie posiadają elementarnej wiedzy na temat sprzedawanych produktów. No cóż straciłem dobre pół godziny i wyszedłem z przysłowiowym kwitkiem .
Zastanawiając się nad wyborem tv kablowej , wybrałem Vectrę. W tym celu zadzwoniłem na infolinie. Czas oczekiwania stosunkowy krótki (ok 2 min). Konsultant w trakcie rozmowy wykazał się wysoką wiedzą na temat produktu, przedstawiając wszystkie koszty związane z instalacją . W sposób jasny i rzeczowy odpowiadał na zadawane pytania . W połączeniu z ofertą cenowa gorąco polecam.
Dziękujemy bardzo za Pana opinię dotyczącą działalności naszej Infolinii. Cieszymy się, że jest Pan zadowolony z pracy, jaką dla Pana i innych naszych Abonentów wykonuje mnóstwo ludzi każdego dnia. Staramy się, aby nasz Klient poczuł się wyjątkowy i w pełni usatysfakcjonowany nie tylko zakresem świadczonych usług, ale również miłą, fachową i kompetentną obsługą. Zawsze pozostajemy do Państwa dyspozycji. [JS]
Będąc u znajomych...
Będąc u znajomych w Działdowie odwiedziłem sklep Carrefour. Sklep sprawia wrażenie miejsca czystego i schludnego. Gorzej wypada dostępność towaru. Z mojej listy zakupów wiele pozycji była akurat niedostępna. Kolejną rażącą rzeczą to inne ceny na opakowaniu, z tymi na czytniku. Okazuje się , że na niektórych produktach podawane są ceny producenta, a nie ceny które narzuca sklep(oczywiście ceny wyższe). Ten fakt potwierdził jeden z pracowników. Próbowałem porozmawiać z kierownikiem sklepu, w celu wyjaśnienia dlaczego oszukują klientów zawyżając ceny, jednak pracownik powiedział , iż kierownik jest zajęty i do mnie nie podejdzie ( ciekawe czym był zajęty skoro była niedziela a ruch klientów mały) . Wychodząc podeszła do mnie starsza Pani która słyszała moją burzliwa dyskusję i powiedziała , że w tym sklepie jest normą zawyżanie cen . Jeżeli robicie zakupy w tym sklepie bardzo uważnie monitorujcie ceny, szczególnie produkty pakowane np. mięso.
Dla osób robiących zakupy w osiedlowych sklepach pragnę polecić nasze delikatesy w Piasecznie . Sklep oferuje dużą ilość produktów w przystępnych cenach. Godziny otwarcia dopasowane dla wszystkich nawet dla osób pracujących do późna. W sklepie panuje porządek, towar estetycznie ułożony, bardzo miła obsługa. Jedynym minusem to mało miejsc parkingowych.
Niedawno miałem przyjemność robienia zakupów w sklepie Marcpol . W sklepie da się zauważyć duży wybór towaru w przystępnych cenach. Szczególnie godny polecenia jest dział rybny, nie tylko z uwagi na duży wybór ryb, ale przede wszystkim fachowa obsługa , znajomość produktu, oraz odpowiednie doradztwo. Pan który mnie obsługiwał( mężczyzna po pięćdziesiątce) doradził w zakupie ryb, wskazał które są najświeższe, skąd produkt pochodzi, oraz kilka innych cennych informacji. Dawno nie spotkałem osoby która z takim zaangażowaniem obsługiwała klienta jednym słowem pełen profesjonalizm. Jeżeli chodzi o hale sklepową to panował porządek, było czysto , towar na półkach ułożony estetycznie zaopatrzony w ceny. Odpowiednia ilość personelu na sklepie, oraz przy kasach. Gorąco polecam.
W raz ze swoim synem udałem się do sklepu z obuwiem , który prowadzi również sprzedaż wkładek ortopedycznych. Sklep znajduję się w Piasecznie przy ul Strusiej.Ponieważ nie wiedziałem jakie wkładki mam dobrać do obuwia syna, poprosiłem o poradę Panią sprzedawcę. Pani zaproponowała mi bezpłatne badanie stóp dziecka, celem doboru odpowiednich wkładek. W trakcie rozmowy dowiedziałem się, że na miejscu można skorzystać z porad dyplomowanych fizjoterapeutów , oraz iż jest możliwość uczestniczenia w zajęciach korekcyjnych. Pani która mię obsługiwała wykazała się dużą wiedzą i profesjonalizmem . Z uwagi na przystępne ceny, oraz dużym wyborem miejsce to jest jak najbardziej godne polecenia.
Odwiedziłem sklep Almi Decor, który proponuje elementy wyposażenia wnętrz, oraz meble. Atmosfera tego miejsca jest niesamowita i mało gdzie spotykana, na którą składają się wystrój oraz niezła muzyka. Pracownicy niczym styliści eksponują towar na półkach, doradzą na w wyborze przedmiotów do dekoracji naszego mieszkania. Ceny nie są takie duże, biorąc pod uwagę na niespotykane produkty. I jeszcze jedno. Nigdzie nie spotkałem się z taką czystością jak w Almi Decor.
W Piasecznie znajduje się jeden z największych sklepów sportowych Decathlon. Wewnątrz mnóstwo miejsca, towar ładnie wyeksponowany, wszystko widoczne. Jeżeli chodzi o ceny, są przystępne, chociaż niektóre towary można znaleźć taniej w innych sklepach, jednak takiej różnorodności towaru jak w Decathlonie nigdzie nie znajdziecie. Obsługa sklepu bardzo miła, pracownicy na poszczególnych działach posiadają wiedzę o produkcie.Na szczególna uwagę zasługują godziny otwarcia.
Odwiedziłem hurtownię materiałów budowlanych Platforma. Hurtownia jest skierowana do osób posiadających działalność gospodarczą, oraz indywidualnych. Warunkiem jest posiadanie karty, którą można wyrobić przy stanowisku obsługi klienta. Oferta sklepu jest bardzo bogata w materiały budowlane i nie tylko.Dużym atutem jest możliwość negocjacji cen przy dużym zakupie. Atmosfera i wygląd sklepu, w połączeniu z profesjonalizmem personelu, sprawia że to miejsce jest godne polecenia.
Odwiedziłem T mobile w Piasecznie. W środku ogólnie jest czysto i schludnie, dwa stanowiska obsługi klienta. Oferta cenowa telefonów nie jest tak ciekawa, jak u konferencji. dość wysokie abonamenty. Pracownicy nie podają całkowitych kosztów umowy, ceny podawane są netto. Wiedzę pracowników po krótkiej rozmowie oceniam słabo, mała znajomość na temat funkcji telefonu,oprogramowaniu itp.
Chcę polecić warsztat samochodowy Perfekt Service. Warsztat prowadzi naprawę wszystkich marek samochodu. Dokonuje wszystkich możliwych napraw mechaniki,elektryki, wulkanizacji itd, wszystko w przystępnych cenach. Warsztat posiada dużo części oryginalnych, znanych producentów. Dużą zaletą jest stosunkowo krótki czas naprawy auta.To co wyróżnia ten warsztat od innych, to duża ilość mechaników. Polecam
Dla osób którzy planują zakup mebli w salonie Agata,chcę napisać kilka słów o tym miejscu z mojego doświadczenia. Bardzo nowoczesny wielkopowierzchniowy salon meblowy. Już w samym wyjściu kusi licznymi promocjami. Chcąc kupić wypatrzony przez nas mebel nie me najmniejszego problemu z obsługą na poszczególnych działach. Pracownicy będą nam doradzać przez cały czas, odpowiadać na nasze pytania, udzielą rabatu,jednym słowem przemiła obsługa. I tu kończy się sielanka. Gdy już zdecydujemy się na zakup, udajemy się do kasy, celem sfinalizowania zakupu. W dobie kart kredytowych mało kto nosi przy sobie gotówkę, jednak w salonie Agata płacąc kartą nie dostaniemy żadnego rabatu, tak było w moim przypadku. Pani stwierdziła, że rabat udzielany jest tylko klientom, którzy płacą gotówką, przy czym pragną dodać, że była bardzo niemiła. Nie potrafiła logicznie wyjaśnić mi, dlaczego stosowana jest taka praktyka w tym sklepie. Gdy już zapłacimy za mebel udajemy się do stanowiska,celem ustalenia transportu. Tutaj również same problemy. Długi termin oczekiwania na dostawę, mało elastyczne godziny, wygląda na to, że to my musimy dostosować się do sklepu, a nie odwrotnie. Na koniec ostatnia rzecz to reklamacja.Sklep przeją taktykę, że w przypadku reklamacji,sprawę odsyła do producenta, zapomina jednak, że w myśl ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej : "sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar w chwili jego wydania jest nie zgodny z umową , w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania". Producent przeważnie reklamację odrzuca, odsyła nas do sklepu i tak powstaje błędne koło. Cały czar tego miejsca kończy się w momencie kiedy zdecydujemy się na zakup,potem to już tylko pod górkę. Polecam bardzo poważnie przemyśleć zakup w tym salonie, aby uniknąć takich problemów których ja doświadczyłem.
Godne polecenia, są delikatesy "Figaro" w Piasecznie. Sklep jest usytuowany na parterze budynku mieszkalnego, z miejscem na stoliki na zewnątrz budynku. W środku bardzo miła obsługa,zaopatrzenie i godziny otwarcia oceniam dobrze. Wrażenie tego miejsca uzupełnia muzyka oraz przyciemnione okna banerami reklamowymi.W sklep latem jest włączona klimatyzacji, a lodówki z napojami włączone są przez cały rok. Polecam to miejsce.
W poszukiwaniu niedrogiej kanapy do mojego mieszkania trafiłem do salonu meblowego Emilia w Piasecznie. Oferta sklepu kusi dużymi przecenami nawet 40%. Sklep w ofercie posiada meble krajowych jak i zagranicznych producentów. Generalnie w salonie panuje miła atmosfera, nie wielki ruch sprawia, że można dokładnie obejrzeć interesujące nas meble. Transport jest bezpłatny z możliwością wniesienia. Jedyny minusem jest stosunkowo niewielka ilość personelu, do tak dużej powierzchni.Trzeba nieraz przejść cały sklep, aby poprosić pracownika w cele uzyskania informacji. Całość jednak oceniam dobrze i polecam ten salon.
Odwiedziłem wczoraj sklep Wrotex w Piasecznie, który prowadził działalność w branży artykuły i sprzęt gospodarstwa domowego. Moją wizytę w sklepie rozpocząłem od oceny wizualnej tego miejsca. Okazuje się, że jest tam wszystko od przysłowiowej śrubki po duży sprzęt agd.Na niewielkiej powierzchni jaką dysponuje sklep, został zagospodarowany każdy metr. Zaletę, jest duża ilość stanowisk kasowych(są aż cztery) podzielone na poszczególne działy.Wiedzę personelu oceniam na 5+. Jeżeli chodzi o ofertę cenową, to jest dość dobra na poziomie cen dużych centrum handlowych.
Dawno przez niektórych zapomniane są biblioteki publiczne. W dobie internetu rzadko wypożycza się książki. Ja sam przekonałem się, jak bardzo potrzebne są tego typu instytucję. Syn miał przeczytać lekturę P. Małgorzaty Strzałkowskiej pt. '' Zbzikowane Wierszyki Łamiące Języki''. Okazało się, że jest problem z dostaniem tej lektury.Próbowałem wszędzie szukać, w księgarni, internecie, jednak nigdzie nie była dostępna. Ostatnią deską ratunku była biblioteka. Na miejscu okazało się, że lektura jest dostępna.Przy okazji pobytu w bibliotece dowiedziałem się, że oprócz szukanej pozycji znajdę tutaj klasykę dziecięcej oraz młodzieżowej literatury. Biblioteka prowadzi również spotkania z autorami książek. Uważam, że takie miejsca zasługują na szczególna uwagę, gdyż film i internet nigdy nie zastąpi książki
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.