Platforma

(3.67)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 9)

Moja opinia dotyczy...
Moja opinia dotyczy działu Farby, gdzie chciałem kupić farby do kuchni. Do sklepu przyjechałem rano ok. 7:10 przywitał mnie pracownik ochrony, który w sposób kompetentny (na tyle na ile potrafił) oprowadził mnie po dziale i przedstawił firmy produkujące farby oraz zapoznał mnie z wzornikami. Po pewnym czasie poinformował, żebym podszedł do pracownika działu, który pomoże mi w doborze odpowiedniej farby. Niestety pracownik działu nie był zbytnio zainteresowany pomocą. Pomijam aspekt braku powitania i zadania jakiś pytań pomocniczych. Oczywiście że przeszedł ze mną wzdłuż regałów pokazał farby Magnat’a , Śnieżkę i Duluxa oraz Beckers’a, ale nie był zainteresowany tym żebym kupił produkty. Miałem wrażenie że przeszkadzam, bo potrzebowałem farby na 10 m2.Szczytem, który przelał czarę goryczy był „od tygodnia popsuty” (wg informacji kasjerki) terminal do płatności kartowych. Niestety musiałem zostawić wybrane farby i zrezygnować z zakupów. Dobrze że w niedalekiej Castoramie nie ma problemów z płatnością.Wydaje się że sklep PLATFORMA jest nastawiony zdecydowanie na budowlańców, a nie na klientów indywidualnych.

zalogowany_użytkownik

14.09.2015

Placówka

Warszawa, Staniewicka 10

Nie zgadzam się (0)
W sklepie na...
W sklepie na Puławskiej robiłem dużo zakupów w związku z remontem domu, dlatego miałem okazję dobrze poznać specyfikę tego sklepu i osób w nim pracujących. Jeżeli chodzi o asortyment (jego rozłożenie na półkach i opis) to wszystko jest na odpowiednim poziomie (z wyjątkiem chwilowych braków w towarze) jednak trzeba pamiętać, że to sklep w większości dla profesjonalistów, stąd trzeba mieć trochę wiedzy budowlance, żeby naprawdę swobodnie się tam poruszać - nie ma tak dokładnych opisów jak w marketach DIY. Jeżeli chodzi o obsługę działów to panowie merytorycznie są dobrze przygotowani, odpowiadają na wszystkie pytania, czasem też coś "doradzą" od siebie, w razie problemów biorą telefon i dzwonią gdzie trzeba (przedstawiciel handlowy danej firmy). Jedyny problem, to to, że nie zawsze można ich znaleźć na właściwym dziale, i wtedy zaczynają się poszukiwania, co jest dość uciążliwe np. kiedy szybko chce się coś kupić. Oni chyba wychodzą z założenia, że klienci sklepu "znają się na rzeczy" i sami znajdą/kupią to co chcą więc kiedy mogą oddalają się w nieznanym kierunku. Jeśli chodzi o obsługę kasy to panie są miłe, sprawnie obsługują płatności, i zawsze pomogą np. w korekcie faktury. Jeśli chodzi o cenę i asortyment to już kwestia bardzo specyficzna - generalnie niektóre rzeczy mają taniej a inne drożej niż w OBI czy LM. Ważne jednak (z mojego doświadczenia), że nie mają na sklepie produktów np. gładzi gipsowej czy kleju, robionego "dla supermarketów" (czytaj "gorszej jakości").

zarejestrowany-uzytkownik

24.03.2014

Placówka

Warszawa, Puławska 617

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłem hurtownię materiałów...
Odwiedziłem hurtownię materiałów budowlanych Platforma. Hurtownia jest skierowana do osób posiadających działalność gospodarczą, oraz indywidualnych. Warunkiem jest posiadanie karty, którą można wyrobić przy stanowisku obsługi klienta. Oferta sklepu jest bardzo bogata w materiały budowlane i nie tylko.Dużym atutem jest możliwość negocjacji cen przy dużym zakupie. Atmosfera i wygląd sklepu, w połączeniu z profesjonalizmem personelu, sprawia że to miejsce jest godne polecenia.

Sławomir_328

21.05.2012

Placówka

Warszawa, Puławska 617

Nie zgadzam się (1)
Zaraz po wejściu...
Zaraz po wejściu do sklepu zostałem powitany przez pracownicę na recepcji. Zapytała czy posiadam już kartę klienta. Jako, że byłem w tym sklepie po raz pierwszy pracownica zaproponowała mi założenie karty. Całą rozmowę przeprowadziła ze mną w miły i serdeczny sposób. Po chwili pracownica podała mi gotową kartę. W samym sklepie panuje porządek. Artykuły w sklepie rozłożone są w jasny sposób. Na sali sprzedaży jest wystarczająca liczba pracowników, dlatego zawsze można się zwrócić do kogoś o pomoc.

Jakub_85

11.11.2010

Placówka

Poznań, Bałtycka 7

Nie zgadzam się (3)
Bardzo dobra obsługa....
Bardzo dobra obsługa. Zostały mi udzielone rzetelne informacje na temat interesujących mnie materiałów budowlanych, choć niestety w kwestii farb specjalistycznych personel nie posiadał odpowiedniej wiedzy. Jednakże rozmieszczenie asortymentu, łatwość dostępu do personelu oraz organizacja marketu była na bardzo zadowalającym poziomie. Niestety sam asortyment jest dość ubogi a ceny mało konkurencyjne w stosunku do pozostałych marketów budowlanych w mieście. Jednakże jeżeli komuś bardzo zależy na czasie i nie ma wysublimowanych preferencji co do danej marki towaru jakiego szuka, na pewno w większości przypadków znajdzie to czego potrzebuje.

Tomasz_1245

30.08.2010

Placówka

Poznań, Bałtycka 7

Nie zgadzam się (22)
Treść obserwacji usunięta...
Treść obserwacji usunięta na podstawie art. 14 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

Wojtek.w.d.

18.10.2008

Placówka

Warszawa, Jerozolimskie 204

Nie zgadzam się (29)

Platforma

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Platforma?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Moja opinia dotyczy...
Moja opinia dotyczy działu Farby, gdzie chciałem kupić farby do kuchni. Do sklepu przyjechałem rano ok. 7:10 przywitał mnie pracownik ochrony, który w sposób kompetentny (na tyle na ile potrafił) oprowadził mnie po dziale i przedstawił firmy produkujące farby oraz zapoznał mnie z wzornikami. Po pewnym czasie poinformował, żebym podszedł do pracownika działu, który pomoże mi w doborze odpowiedniej farby. Niestety pracownik działu nie był zbytnio zainteresowany pomocą. Pomijam aspekt braku powitania i zadania jakiś pytań pomocniczych. Oczywiście że przeszedł ze mną wzdłuż regałów pokazał farby Magnat’a , Śnieżkę i Duluxa oraz Beckers’a, ale nie był zainteresowany tym żebym kupił produkty. Miałem wrażenie że przeszkadzam, bo potrzebowałem farby na 10 m2.Szczytem, który przelał czarę goryczy był „od tygodnia popsuty” (wg informacji kasjerki) terminal do płatności kartowych. Niestety musiałem zostawić wybrane farby i zrezygnować z zakupów. Dobrze że w niedalekiej Castoramie nie ma problemów z płatnością.Wydaje się że sklep PLATFORMA jest nastawiony zdecydowanie na budowlańców, a nie na klientów indywidualnych.