Opinia użytkownika: Sławomir_328
Dotycząca firmy: Agata meble
Treść opinii: Dla osób którzy planują zakup mebli w salonie Agata,chcę napisać kilka słów o tym miejscu z mojego doświadczenia. Bardzo nowoczesny wielkopowierzchniowy salon meblowy. Już w samym wyjściu kusi licznymi promocjami. Chcąc kupić wypatrzony przez nas mebel nie me najmniejszego problemu z obsługą na poszczególnych działach. Pracownicy będą nam doradzać przez cały czas, odpowiadać na nasze pytania, udzielą rabatu,jednym słowem przemiła obsługa. I tu kończy się sielanka. Gdy już zdecydujemy się na zakup, udajemy się do kasy, celem sfinalizowania zakupu. W dobie kart kredytowych mało kto nosi przy sobie gotówkę, jednak w salonie Agata płacąc kartą nie dostaniemy żadnego rabatu, tak było w moim przypadku. Pani stwierdziła, że rabat udzielany jest tylko klientom, którzy płacą gotówką, przy czym pragną dodać, że była bardzo niemiła. Nie potrafiła logicznie wyjaśnić mi, dlaczego stosowana jest taka praktyka w tym sklepie. Gdy już zapłacimy za mebel udajemy się do stanowiska,celem ustalenia transportu. Tutaj również same problemy. Długi termin oczekiwania na dostawę, mało elastyczne godziny, wygląda na to, że to my musimy dostosować się do sklepu, a nie odwrotnie. Na koniec ostatnia rzecz to reklamacja.Sklep przeją taktykę, że w przypadku reklamacji,sprawę odsyła do producenta, zapomina jednak, że w myśl ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej : "sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar w chwili jego wydania jest nie zgodny z umową , w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania". Producent przeważnie reklamację odrzuca, odsyła nas do sklepu i tak powstaje błędne koło. Cały czar tego miejsca kończy się w momencie kiedy zdecydujemy się na zakup,potem to już tylko pod górkę. Polecam bardzo poważnie przemyśleć zakup w tym salonie, aby uniknąć takich problemów których ja doświadczyłem.