Opinie użytkownika (26)

Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Renata_650

27.12.2017

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Zauważalny jest...
Świetnie. Zauważalny jest fakt, że w Biedronce jest coraz mniej personelu przez co obsługa jest mniej wydajna.

Renata_650

22.12.2017

Biedronka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Renata_650

22.12.2017

a2mobile

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Renata_650

21.12.2017

kik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Renata_650

21.12.2017

Kazar

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Renata_650

21.12.2017

Drogerie Natura

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Renata_650

21.12.2017

Carrefour

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Otrzymała nową, darmową...
Otrzymała nową, darmową kartę, jednak była wystawiona na stare nazwisko. Poszłam złożyć reklamację i wystawiono mi nową kartę, jednak za nią naliczono mi opłatę. Poszłam ponownie złożyć reklamację, ponieważ niesłusznie naliczono mi opłatę.Jedna z Pracownic była zajęta, a druga w kasie nie mogła mnie obsłużyć(zgodnie ze standardami tam panującymi). Był tam również Pan Kierownik, który wyszedł w międzyczasie na kawę i papierosa, a kiedy wrócił i dowiedział się z czym przychodzę, wziął ode mnie dane i numer konta, po czym stwierdził, że zwróci mi pieniądze na konto i nie przyjmie oficjalnie reklamacji, ponieważ spieszy się żeby wysłać ważnego mejla, ma spotkanie , w związku z czym szkoda mu czasu na obsługe mojej osoby.

Renata_650

06.09.2017

Alior Bank

Placówka

Głogów, Grodzka

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa była...
Rewelacyjnie. Obsługa była uprzejma i pracownik starał się doradzić w wyborze asortymentu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Renata_650

25.07.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Po złożonej...
Super. Po złożonej reklamacji nie było problemów ze strony pracowników.Personel był uprzejmy i zachował się profesjonalnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Renata_650

25.07.2017

wojas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Personel jest...
Rewelacyjnie. Personel jest profesjonalny, dba o klienta, a przede wszystkim dba o swój wizerunek. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Renata_650

25.07.2017

Kazar

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Renata_650

05.05.2017

Bricomarche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Renata_650

05.05.2017

C&A

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Renata_650

05.05.2017

Pepco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Personel zawsze...
Rewelacyjnie. Personel zawsze pomocny i uprzejmy.

Renata_650

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. jakość obsługi...
Świetnie. jakość obsługi profesjonalna i na wysokim poziomie

Renata_650

12.12.2016

wojas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Przyjemnie spędza...
Rewelacyjnie. Przyjemnie spędza się czas podczas zakupów-personel jest miły i pomocny

Renata_650

12.12.2016

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Pracownicy...
Bardzo dobrze. Pracownicy pomocni i uprzejmi.

Renata_650

09.12.2016

5.10.15.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jakość obsługi...
Rewelacyjnie. Jakość obsługi w punkcie sprzedaży bardzo dobra, jednak nie polecam Tauronu, ponieważ wprowadza w błąd klientów podczas zawierania umów na odległość.

Renata_650

09.12.2016

TAURON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Sprzedawcy zawsze...
Rewelacyjnie. Sprzedawcy zawsze są zmotywowani do pracy i pomocy.

Renata_650

09.12.2016

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi