Opinia użytkownika: Renata_650
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Otrzymała nową, darmową kartę, jednak była wystawiona na stare nazwisko. Poszłam złożyć reklamację i wystawiono mi nową kartę, jednak za nią naliczono mi opłatę. Poszłam ponownie złożyć reklamację, ponieważ niesłusznie naliczono mi opłatę.Jedna z Pracownic była zajęta, a druga w kasie nie mogła mnie obsłużyć(zgodnie ze standardami tam panującymi). Był tam również Pan Kierownik, który wyszedł w międzyczasie na kawę i papierosa, a kiedy wrócił i dowiedział się z czym przychodzę, wziął ode mnie dane i numer konta, po czym stwierdził, że zwróci mi pieniądze na konto i nie przyjmie oficjalnie reklamacji, ponieważ spieszy się żeby wysłać ważnego mejla, ma spotkanie , w związku z czym szkoda mu czasu na obsługe mojej osoby.