Opinie użytkownika (11)

Byłam mile zaskoczona...
Byłam mile zaskoczona obsługą w centrum Castoram w Kaliszu.Podczas oglądania ekspozycji w czasie bardzo krótkim podszedł sprzedawca z pytaniem o ewentualną pomoc.Udzielone informacje były kompetemtne i zrozumiale wyjaśnione.Obsługa starała się zadowolić klienta i nie sprawiała wrażenia niechętnej bądz niecierpliwej.POnieważ w centrach budowlanych personel nie zawsze jest dobrze przeszkolony pod względem doradztwa ,uważam za bardzo pozytwne zachowanie sprzedawców z powyższego sklepu.

Renata_40

06.11.2009

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (14)
W salonie Sephory...
W salonie Sephory w czasie dokonywania zakupów pracownicy są chętni do pomocy,nie wykazują zniecierpliwienia,szybko podchodzą do pojawiającego się w sklepie klienta.Służą dorazdtwem i są kompetentni w ocenie dobieranych produktów.Ekspedientki ubrane zawsze wstroje firmowe wyglądają czysto i zachęcają do zasięgnięcia opini o kupowanych produktach.

Renata_40

06.11.2009

Sephora

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (12)
Perfumerie Rossman wyróżniają...
Perfumerie Rossman wyróżniają się pozytywnie na rynku pod względem zaopatrzenia i jakości obsługi.Podczas kolejnych zakupów potwierdziłam swoją pozytywną opinię o tej firmie.Asortyment towrów bardzo duży,półki z produktami czyste ,towr poukładany bez niepotrzebnych miejsc pustych,które sprawiają złe wrażenie,personel miły i chętny do doradztwa.Z tego względu lubię robić zakupy w Rossmanie i polecam je innym.

Renata_40

03.11.2009

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (16)
Ostatnio często biorę...
Ostatnio często biorę udział w aukcjach i dokonuję zakupów przez Allegro.pl i jestem pozytywnie zaskoczona jakością obsługi.Przepływ informacji jest bardzo sprawny,karta klienta aktualizowana na bieżąco a wzszystkie przesyłki dochodzą w zaskakująco szybkim czasie.

Renata_40

03.11.2009

Allegro

Placówka

Nie zgadzam się (22)
Ogólne wrażenie po...
Ogólne wrażenie po przyjeżdzie do hotelu Nowotel było pozytywne do czasu zejścia na kolację do restauracji.Obsługa starała się być miła ale sprawiała wrażene jakbyśmy byli nieproszonymi gośćmi,przystawki podano od razu ale na danie główne czekaliśmy około godziny ale największe nasze zdziwienie wzbudziła sutuacja kiedy poprośiliśmy kelnera żeby przyniósł nam do pokoju butelkę wina.Kelner przyniósł wino i kielszki do stolika z informacją,że po kolacji możemy sobie zabrać wszystko sami do pokoju.Widząc nasze zdziwienie po dłuższym namyśle i napiwku udało się dostarczyć wino do pokoju.Sytuacja była tym bardziej niezręczna,że korzystaliśmy z platynowej karty hoteli Orbis.Na zakończenie pobytu recepcjonstka pomyliła się w naliczanu opłaty za parking o "drobne" 120 złotych i to dopełniło średniej oceny pobytu w poznańskim Nowotelu.

Renata_40

25.01.2009

Novotel

Placówka

Poznań, Pl. W. Andersa 1

Nie zgadzam się (17)
W czasie naprawy...
W czasie naprawy samochoduw Auto Salonie dokonałam obserwacji,która troszkę mnie zdziwiła.Salon sprawia ogólnie dobre wrażenie ale obsługa jest profesjonalna tylko dla klientów dokonujących nowych zakupów.W serwisie czyli już po dokonaniu zakupu, obsługujący nie miał plakietki identyfikującej,mechanicy chodzili po salonie co nie sprawiało dobrego wrażenia a z zaplecz dochodzily malo cenzuralne słowa.

Renata_40

12.12.2008

Renault

Placówka

Kalisz, łódzka 69

Nie zgadzam się (25)
Obserwacja dotyczyła fachowości...
Obserwacja dotyczyła fachowości obsługi w markecie budowlanym Leroy Merlin.Pracownicy obecni na poszczególnych stioskach zajmowali się obsługą i informowaniem klientów oraz układaniem towarów.Chcąc dowiedzieć się bardziej szczegółowo o poszczególne towary trzeba uzbroić się w cierpliwość i wytrwałość.Sprzedawcy często obsługują po kilu klientów jednocześnie co utrudnia fachowość obsługi.Stosowane jest również odsyłanie kupujących do kolejnych sprzedawców.Odniosłam wrażenie,że sprzedawcy są mało kompetentni i słabo przeszkoleni.

Renata_40

30.10.2008

Budowlana

Placówka

Kalisz, Ul.Poznańska

Nie zgadzam się (27)
W dniu dokonywania...
W dniu dokonywania obserwacji obsługa byla ubrana w stroje biurowe ale nie firmowe nie wszyscy mieli plakietki z imionami.Przy stanowisku bezpośredniej obslugi klienta często czeka kilka osób.Obsługujący wykonują po kilka operacji co przedłuża czas oczekiwania. Informacje uzyskiwane od personelu nie zawsze są wyczerpujące.

Renata_40

22.10.2008

Deutsche Bank

Placówka

Kalisz, ul.Górnośląska 60

Nie zgadzam się (11)
Obserwacja dotyczyła obsługi...
Obserwacja dotyczyła obsługi w zakresie zakupu mebli kuchennych.Odsługująca była kompetentna i po wnikliwej rozmowie wykonała wstępny projekt aranżacji kuchnii.Przy zmianach projektu nie okazywała zniecierpliwienia.Doradzała odpowiedni wybór i poinformowała mnie o dostępnych promocjach.Presonel sklepu był ubrany w koszulki firmowe i miał plakietki z imionami.

Renata_40

16.10.2008

meblowa

Placówka

Kalisz, Aleja Wojska Polskiego

Nie zgadzam się (23)
Sklep dobrze oznaczony...
Sklep dobrze oznaczony łatwo go zauważyć,wystawa ładnie pokazuje proponowane zestawy ubrań.W środku kolekcja ubrań dobrze wyeksponowana.Ekspedientki były ubrane w odzież firmową ale nie miały plakietek z imionami.Odniosłam również wrażenie,że obsługa nie jest zorientowana w dostępności brakujących rozmiarów poszczególnych rzeczy.

Renata_40

16.10.2008

Solar

Placówka

Kalisz, ul.Złota

Nie zgadzam się (17)
Sklep Monnari jest...
Sklep Monnari jest bardzo przyjazny dla klientek, towar posegregowany jest według kolorystyki, ładnie wyeksponowany. Obsługa ubrana była w firmowe stroje oraz posiadała plakietki z imionami. Ekspedientki chętnie pomagały kupującym i były bardzo miłe.

Renata_40

07.10.2008

monnari

Placówka

Kalisz, ul. Poznańska

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi