Byłam mile zaskoczona obsługą w centrum Castoram w Kaliszu.Podczas oglądania ekspozycji w czasie bardzo krótkim podszedł sprzedawca z pytaniem o ewentualną pomoc.Udzielone informacje były kompetemtne i zrozumiale wyjaśnione.Obsługa starała się zadowolić klienta i nie sprawiała wrażenia niechętnej bądz niecierpliwej.POnieważ w centrach budowlanych personel nie zawsze jest dobrze przeszkolony pod względem doradztwa ,uważam za bardzo pozytwne zachowanie sprzedawców z powyższego sklepu.
W salonie Sephory w czasie dokonywania zakupów pracownicy są chętni do pomocy,nie wykazują zniecierpliwienia,szybko podchodzą do pojawiającego się w sklepie klienta.Służą dorazdtwem i są kompetentni w ocenie dobieranych produktów.Ekspedientki ubrane zawsze wstroje firmowe wyglądają czysto i zachęcają do zasięgnięcia opini o kupowanych produktach.
Perfumerie Rossman wyróżniają się pozytywnie na rynku pod względem zaopatrzenia i jakości obsługi.Podczas kolejnych zakupów potwierdziłam swoją pozytywną opinię o tej firmie.Asortyment towrów bardzo duży,półki z produktami czyste ,towr poukładany bez niepotrzebnych miejsc pustych,które sprawiają złe wrażenie,personel miły i chętny do doradztwa.Z tego względu lubię robić zakupy w Rossmanie i polecam je innym.
Ostatnio często biorę udział w aukcjach i dokonuję zakupów przez Allegro.pl
i jestem pozytywnie zaskoczona jakością obsługi.Przepływ informacji jest bardzo sprawny,karta klienta aktualizowana na bieżąco a wzszystkie przesyłki dochodzą w zaskakująco szybkim czasie.
Ogólne wrażenie po przyjeżdzie do hotelu Nowotel było pozytywne do czasu zejścia na kolację do restauracji.Obsługa starała się być miła ale sprawiała wrażene jakbyśmy byli nieproszonymi gośćmi,przystawki podano od razu ale na danie główne czekaliśmy około godziny ale największe nasze zdziwienie wzbudziła sutuacja kiedy poprośiliśmy kelnera żeby przyniósł nam do pokoju butelkę wina.Kelner przyniósł wino i kielszki do stolika z informacją,że po kolacji możemy sobie zabrać wszystko sami do pokoju.Widząc nasze zdziwienie po dłuższym namyśle i napiwku udało się dostarczyć wino do pokoju.Sytuacja była tym bardziej niezręczna,że korzystaliśmy z platynowej karty hoteli Orbis.Na zakończenie pobytu recepcjonstka pomyliła się w naliczanu opłaty za parking o "drobne" 120 złotych i to dopełniło średniej oceny pobytu w poznańskim Nowotelu.
W czasie naprawy samochoduw Auto Salonie dokonałam obserwacji,która troszkę mnie zdziwiła.Salon sprawia ogólnie dobre wrażenie ale obsługa jest profesjonalna tylko dla klientów dokonujących nowych zakupów.W serwisie czyli już po dokonaniu zakupu, obsługujący nie miał plakietki identyfikującej,mechanicy chodzili po salonie co nie sprawiało dobrego wrażenia a z zaplecz dochodzily malo cenzuralne słowa.
Obserwacja dotyczyła fachowości obsługi w markecie budowlanym Leroy Merlin.Pracownicy obecni na poszczególnych stioskach zajmowali się obsługą i informowaniem klientów oraz układaniem towarów.Chcąc dowiedzieć się bardziej szczegółowo o poszczególne towary trzeba uzbroić się w cierpliwość i wytrwałość.Sprzedawcy często obsługują po kilu klientów jednocześnie co utrudnia
fachowość obsługi.Stosowane jest również odsyłanie kupujących do kolejnych sprzedawców.Odniosłam wrażenie,że sprzedawcy są mało kompetentni i słabo przeszkoleni.
W dniu dokonywania obserwacji obsługa byla ubrana w stroje biurowe ale nie firmowe nie wszyscy mieli plakietki z imionami.Przy stanowisku bezpośredniej obslugi klienta często czeka kilka osób.Obsługujący wykonują po kilka operacji co przedłuża czas oczekiwania.
Informacje uzyskiwane od personelu nie zawsze są wyczerpujące.
Obserwacja dotyczyła obsługi w zakresie zakupu mebli kuchennych.Odsługująca była kompetentna i po wnikliwej rozmowie wykonała wstępny projekt aranżacji kuchnii.Przy zmianach projektu nie okazywała zniecierpliwienia.Doradzała odpowiedni wybór i poinformowała mnie o dostępnych promocjach.Presonel sklepu był ubrany w koszulki firmowe i miał plakietki z imionami.
Sklep dobrze oznaczony łatwo go zauważyć,wystawa ładnie pokazuje proponowane zestawy ubrań.W środku kolekcja ubrań dobrze wyeksponowana.Ekspedientki były ubrane w odzież firmową ale nie miały plakietek z imionami.Odniosłam również wrażenie,że obsługa nie jest zorientowana w dostępności brakujących rozmiarów poszczególnych rzeczy.
Sklep Monnari jest bardzo przyjazny dla klientek, towar posegregowany jest według kolorystyki, ładnie wyeksponowany. Obsługa ubrana była w firmowe stroje oraz posiadała plakietki z imionami. Ekspedientki chętnie pomagały kupującym i były bardzo miłe.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.