Opinia użytkownika: Renata_40
Dotycząca firmy: Novotel
Treść opinii: Ogólne wrażenie po przyjeżdzie do hotelu Nowotel było pozytywne do czasu zejścia na kolację do restauracji.Obsługa starała się być miła ale sprawiała wrażene jakbyśmy byli nieproszonymi gośćmi,przystawki podano od razu ale na danie główne czekaliśmy około godziny ale największe nasze zdziwienie wzbudziła sutuacja kiedy poprośiliśmy kelnera żeby przyniósł nam do pokoju butelkę wina.Kelner przyniósł wino i kielszki do stolika z informacją,że po kolacji możemy sobie zabrać wszystko sami do pokoju.Widząc nasze zdziwienie po dłuższym namyśle i napiwku udało się dostarczyć wino do pokoju.Sytuacja była tym bardziej niezręczna,że korzystaliśmy z platynowej karty hoteli Orbis.Na zakończenie pobytu recepcjonstka pomyliła się w naliczanu opłaty za parking o "drobne" 120 złotych i to dopełniło średniej oceny pobytu w poznańskim Nowotelu.