Opinie użytkownika (9)

Przenosiłem swój numer...
Przenosiłem swój numer do Play. Aby to zrobić bez konieczności przychodzenia do salonu, należy zadzwonić do konsultanta. Po dość długiej rozmowie, konsultant zapewnił mnie, że umowa i wniosek o przeniesieniu numeru zostaną przesłane w najbliższym czasie. Ok. tygodnia później dokumenty zostały dostarczone, podpisane przeze mnie i odesłane przez kuriera. Jednak tydzień później dostałem informację na e-mail o niezgodności danych i o konieczności udania się do salonu. W salonie okazało się jednak, że obsługa nie może nic zrobić, gdyż jestem "zablokowany" przez Pana z którym podpisywałem umowę. Po miesiącu dochodzenia przez telefon z jednym i drugim operatorem, co do tego które dane się nie zgadzają udało mi się przenieść numer do Play. Podczas pierwszej rozmowy Pan sprzedawca zapewnił mnie, że jego oferta jest w 100 % zgodna z ofertą przedstawioną w Internecie. Wypytałem go więc o większość promocji, o których przeczytałem w internecie. Zapomniałem jednak zapytać o 50 min do wszystkich sieci przez pół roku, które zgodnie z ofertą w internecie miały być przyznane do abonamentu Longplay 29. Okazało się, że sprzedawca wysłał mi do podpisania umowę z inną promocją nazwaną "Longplay 29 w MNP", a powinna być "Longplay w eShop". Mimo iż do umowy dołączony był regulamin oferty "Longplay w eShop". Uważam, iż zostałem oszukany przez sprzedawcę i nie mam ochoty na dalszą współpracę z tą firmą. Przestrzegam innych, aby dokładnie przeczytali nazwę promocji na umowie przed jej podpisaniem.

Rafał_562

07.11.2010

Play

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Często odwiedzam sklep...
Często odwiedzam sklep Tchibo, ze względu na sprzedawaną tam świeżo mieloną kawę. Obsługa jest bardzo miła, choć często jej brakuje i robią się spore kolejki do kasy. Ceny nie są ani zbyt wygórowane, ani też specjalnie niskie. Dziwi mnie fakt sprzedawania w kawiarni setek różnych rzeczy nie mających nic z kawą wspólnego, jednak najwidoczniej cieszą się one powodzeniem.

Rafał_562

05.08.2010

Tchibo

Placówka

Kraków, ul. Pawia 5

Nie zgadzam się (20)
24.04.2022
Odpowiedź firmy
Witam Panie Rafale i dziękuję za czas poświęcony na skomentowanie naszego sklepu w Galerii Krakowskiej. Cieszę się, że smakuje Panu nasza aromatyczna kawa mielona, a obsługa Tchibo spełnia Pana wymagania. Nawiązując do uwagi o sprzedaży kawy i artykułów użytkowych w sklepach Tchibo, jest to unikalna koncepcja. Wszystkie artykuły użytkowe są produkowane specjalnie dla Tchibo, są najwyższej jakości oraz posiadają certyfikat jakości TCM - Tchibo Certified Merchandise. Każdy produkt można dokładnie obejrzeć przy filizance kawy w naszym Coffee Barze. Jeżeli nie miał Pan jeszcze okazji zapoznać się z naszymi produktami użytkowymi, zapraszamy do sklepów Tchibo. Wierzymy, że będzie Pan zadowolony. Pozdrawiam serdecznie. Ilona Wróblewska/ Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
W sklepie Wojas...
W sklepie Wojas w Galerii Bonarka obsługa była bardzo miła i sprawiała wrażenie znającej się na sprzedawanym asortymencie. Zaskoczył mnie jednak długi czas oczekiwania na ekspedientkę, która sama musiała obsługiwać wszystkich klientów. Podejrzewam, że powodem była późna pora o jakiej się tam zjawiłem. Czas oczekiwania jest jednak wynagradzany przez jakość obuwia, albowiem z własnego doświadczenia wiem, że sprzedawane przez nich produkty są naprawde niezawodne i trwałe.

Rafał_562

05.08.2010

wojas

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (19)
Uważam, iż sklep...
Uważam, iż sklep ten jest bardzo dobrze zorganizowany. Wystrój w środku sprawia dobre wrażenie, a obsługa jest miła i pomocna. Łatwo można uzyskać informacje na temat lokalizacji produktów na sklepie. Ceny nie są wygórowane. Kolejki w sklepie zwykle nie są duże poza poza okresami jak np. święta Bożego Narodzenia. Nie zdażyło mi się jednak zastać dużych kolejek w normalny dzień w związku ze zbyt małą ilośćią kasjerek w stosunku do ruchu w sklepie.

Rafał_562

23.07.2010

Intermarche

Placówka

Częstochowa, ul. Lipowa 33/39a

Nie zgadzam się (13)
Punkt w którym...
Punkt w którym odbierałem sprzęt jest bardzo mały jak to często bywa w przypadku sklepów internetowych. Obsługa jest miła jednak nie wyróżniająca się w żaden sposób. Największą zaletą sklepu są bardzo niskie ceny. Poza tym łatwo dokonać zmiany zamówienia dzięki przyjaznemu systemowi komunikacji w serwisie internetowym. Pani z którą miałem przyjemność komunikować się przez ten serwis była bardzo uprzejma i bardzo sprawnie udało mi się dojść z nią do porozumienia.

Rafał_562

23.07.2010

morele.net

Placówka

Kraków, Mogilska 120a

Nie zgadzam się (21)
W sklepie tym...
W sklepie tym kupowałem monitor. Mimo że jest to sklep internetowy, istnieje także możliwość zakupu bezpośrednio na miejscu po konsultacji z obsługą. Pracownicy byli bardzo przyjaźnie nastawieni i wykazali się rzetelną wiedzą na temat sprzedawanych produktów. Polecam ten sklep chociażby tylko w celu otrzymania porady na temat sprzętu. Sklep jest mały, ale sprawia wrażenie komfortowego. W sklepie znajduje się stanowisko komputerowe na którym można sprawdzić aktualne ceny produktów gdy jest kolejka do sprzedawcy. Dodatkowo w ofercie można znaleźć rzeczy najtańsze w internecie.

Rafał_562

23.07.2010

X-KOM

Placówka

Częstochowa, Al. Wolności 31

Nie zgadzam się (24)
Mieszkam na miasteczku...
Mieszkam na miasteczku studenckim i sklep Lewiatan jest najbliższym sklepem w okolicy. Kupuję tam rzeczy tylko w przypadku gdy bardzo śpieszy mi się z zakupem. Uważam iż obsługa klienta w tym sklepie jest na bardzo niskim poziomie. Większość pracowników jest niemiła w stosunku do klientów. Niechętnie udzielają oni jakichkolwiek informacji (np. dotyczących lokalizacji produktów na sklepie). Wielokrotnie zdażało mi się zakupić tam produkty które mimo właściwej daty wazności były nieświeże. Wygląd sklepu jest nieprzyjemny dla oka, ściany i półki są obskurne. Stroje (granatowe fartuchy) pracowników wyglądają niechlujnie. Często brakuje cen na listwach przy produktach. Kolejki do kasy są zawsze bardzo duże, brakuje kasjerów do obsługi. W dodatku kilkukrotnie odmówiono mi obsługi w kasie przy stanowisku alkoholowym mimo dużych kolejek w pozostałych kasach.

Rafał_562

23.07.2010

Lewiatan

Placówka

Kraków, ul. Budryka 6

Nie zgadzam się (23)
Mieszkam na miasteczku...
Mieszkam na miasteczku studenckim i sklep Lewiatan jest najbliższym sklepem w okolicy. Kupuję tam rzeczy tylko w przypadku gdy bardzo śpieszy mi się z zakupem. Uważam iż obsługa klienta w tym sklepie jest na bardzo niskim poziomie. Większość pracowników jest niemiła w stosunku do klientów. Niechętnie udzielają oni jakichkolwiek informacji (np. dotyczących lokalizacji produktów na sklepie). Wielokrotnie zdażało mi się zakupić tam produkty które mimo właściwej daty wazności były nieświeże. Wygląd sklepu jest nieprzyjemny dla oka, ściany i półki są obskurne. Stroje (granatowe fartuchy) pracowników wyglądają niechlujnie. Często brakuje cen na listwach przy produktach. Kolejki do kasy są zawsze bardzo duże, brakuje kasjerów do obsługi. W dodatku kilkukrotnie odmówiono mi obsługi w kasie przy stanowisku alkoholowym mimo dużych kolejek w pozostałych kasach.

Rafał_562

23.07.2010

Lewiatan

Placówka

Kraków, ul. Budryka 6

Nie zgadzam się (18)
Konto w mBanku...
Konto w mBanku jest moim trzecim z kolei kontem bankowym, w tym drugim kontem internetowym. Do założenia konta w mBanku zachęcił mnie przede wszystkim brak opłat za prowadzenie rachunku niezależnie od posiadanego stanu konta. Muszę przyznać, że po założeniu konta byłem mile zaskoczony jakością prowadzonych usług. Samo założenie konta zajęło mi co prawda około dwóch tygodni, jednak jest to standard jeżeli chodzi o bankowość internetową. Późniejsza obsługa dzięki sprawnemu systemowi obsługi przez internet jest naprawdę błyskawiczna. Wszelka zmiana ustawień za pomocą tego serwisu jest darmowa, a można tam zmienić naprawdę wszystko. Dodatkowo do rachunku zwykłego mamy możliwość założenia 4 rachunków oszczędnościowych bez żadnych opłat poprzez krótką rozmowę telefoniczną. Jedyną rzeczą jaka mi nie odpowiada jest ciągłe namawianie mnie do wzięcia kredytu przez telemarketerów oraz przez wiadomości w serwisie internetowym. Otrzymywanie takich wiadomości regularnie raz do kilku razy w miesiącu staje się uciążliwe.

Rafał_562

23.07.2010

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (24)
11.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Bardzo dziękuję, że zechciał się Pan podzielić pozytywną opinią na temat usług i produktów mBanku. Bardzo cieszy mnie fakt, że docenił Pan naszą ofertę produktową oraz funkcjonalność systemu transakcyjnego. Pragnę poinformować, że takie słowa są dla nas niezwykle motywujące ponieważ zadowolenie każdego Klienta jest dla nas sprawą nadrzędną. Staramy się również aby innowacyjność była tym co nas wyróżnia. W nawiązaniu do Pana zastrzeżeń odnośnie propozycji produktowych kierowanych do Pana drogą internetową bądź telefoniczną informuję, iż istnieje możliwość odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Bank. Można tego dokonać za pośrednictwem operatora mLinii pod numerem 0 801 300 800 lub 42 6 300 800. Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia okażą się dla Pana satysfakcjonujące i pozostaję w nadziei, że zawsze będzie Pan czerpał satysfakcję z usług mBanku. Pozdrawiam. Małgorzata Galicka mBank.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi