Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Rafał_562

Dotycząca firmy: Play

Treść opinii: Przenosiłem swój numer do Play. Aby to zrobić bez konieczności przychodzenia do salonu, należy zadzwonić do konsultanta. Po dość długiej rozmowie, konsultant zapewnił mnie, że umowa i wniosek o przeniesieniu numeru zostaną przesłane w najbliższym czasie. Ok. tygodnia później dokumenty zostały dostarczone, podpisane przeze mnie i odesłane przez kuriera. Jednak tydzień później dostałem informację na e-mail o niezgodności danych i o konieczności udania się do salonu. W salonie okazało się jednak, że obsługa nie może nic zrobić, gdyż jestem "zablokowany" przez Pana z którym podpisywałem umowę. Po miesiącu dochodzenia przez telefon z jednym i drugim operatorem, co do tego które dane się nie zgadzają udało mi się przenieść numer do Play. Podczas pierwszej rozmowy Pan sprzedawca zapewnił mnie, że jego oferta jest w 100 % zgodna z ofertą przedstawioną w Internecie. Wypytałem go więc o większość promocji, o których przeczytałem w internecie. Zapomniałem jednak zapytać o 50 min do wszystkich sieci przez pół roku, które zgodnie z ofertą w internecie miały być przyznane do abonamentu Longplay 29. Okazało się, że sprzedawca wysłał mi do podpisania umowę z inną promocją nazwaną "Longplay 29 w MNP", a powinna być "Longplay w eShop". Mimo iż do umowy dołączony był regulamin oferty "Longplay w eShop". Uważam, iż zostałem oszukany przez sprzedawcę i nie mam ochoty na dalszą współpracę z tą firmą. Przestrzegam innych, aby dokładnie przeczytali nazwę promocji na umowie przed jej podpisaniem.