Opinie użytkownika (14)

Bardzo dobrze. Przy...
Bardzo dobrze. Przy allegro najbardziej lubi to, że mam możliwość wyboru tego, co chc.e. Na spokojnie.

Piotr_53

10.09.2018

Allegro

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Zawsze znajd...
Rewelacyjnie. Zawsze znajd to co chce. I obsługa ierwsza klasa.

Piotr_53

10.09.2018

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Bardzo przyjazny...
OK. Bardzo przyjazny sklep na zakupy z dziećmi. Kącik z bajkami Obsługa cierpliwa.

Piotr_53

07.09.2018

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Po...
Bardzo dobrze. Po prostu milo..

Piotr_53

07.09.2018

INTERSPORT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Historia z telefonem...
Historia z telefonem jest dość długa ale ja opowiem tylko jej zakończenie. Potrzebowałem nr abonencki. Nie da się go uzyskać przez EBOK, wiec udałem się do nowego salonu sieci Orange. Obsługujących było dwóch. W punkcie tym znajduje się również kasa, która bardo przypomina rożne punkty poboru opłat z lat 80-tych i wcześniejszych. Z taka sama Panią kasjerką. Obsługa klientów w tym punkcie polegała gównie na pośredniczeniu pomiędzy klientami a telefonicznym konsultantem. W ten sam sposób uzyskałem mój nr abonencki. pan zadzwonił, podał kilka danych z mojego dowodu osobistego, zapytał o adres do korespondencji i podał mi potrzebna informację. Tym bardziej niezrozumiałe jest dla mnie dlaczego nie mogłem uzyskać powyższego nr sam. Tym bardziej, ze ww salon nie jest wyposażony w jedno krzesło nawet (poza tymi przy biurkach) i przez kilkanaście minut musiałem czekać na stojąco. Na końcu jeszcze sprzedawca, który z całej siły starał się zatrzeć złe wrażenie (na obsługę sama w postaci tego pana nie narzekam) w dodatku skłamał mówiąc, że w innych sieciach podobne sprawy załatwia się tak samo.

Piotr_53

14.01.2010

Orange

Placówka

Mikołów, Gliwicka 3

Nie zgadzam się (33)
Wpadłem po żonę,...
Wpadłem po żonę, która wracała z zakupów. Tradycyjnie już nie znalazłem tego co chciałem. Tu jednak nie daje -, dlatego, że był to artykuł, którego sklep spożywczy nie musi mieć. Do kasy długa kolejka głównie osób starszych. Po kilku okrzykach ze strony kasjerki w stylu "Jadźka!!!!!!!" do kasy podeszła pani Jadzie (imiona wymyślone). Przy stoisku z artykułami na wagę nikogo nie było. Zwróciłem grzecznie uwagę,że chcieliśmy pierogi, to się dowiedziałem, że przecież tam ktoś jest i z czego ja w ogóle problem robię (znaczy my z żoną). W końcu po kolejnych kilku okrzykach podobnych do tych poprzednich przyszła Pani na dział z alkoholem (żona w tym czasie czekała aż jej ktoś te pierogi poda) i z dużą pretensja spytała "no to gdzie ta pani". W tym momencie nie wytrzymałem i zakupy skończyły się awanturą. Zwracam tu szczególna uwagę na to, że nie każdy kto przychodzi w tym kraju do sklepu musi zaraz kupować pół litra za 13 zł. Niektórzy są po prostu kulturalni i nie chleją od rana do wieczora. Proszę, aby pracownicy ww sklepu nie wrzucali wszystkich do jednego worka.

Piotr_53

15.05.2009

Carrefour

Placówka

Mikołów, Pszczyńska 43-190

Nie zgadzam się (15)
Rozhisteryzowana, subiektywna, prymitywna...
Rozhisteryzowana, subiektywna, prymitywna i kłamliwa telewizja nastawiona na tanią sensację, wzbudzanie niepotrzebnej paniki i robieniu z igły wideł. Liberalny odpowiednik telewizji Trwam. Komentatorzy w znacznej większości nie potrafią poprawnie mówić w ojczystym języku, źle akcentują wyrazy,choć muszę przyznać, że dykcje i wygląd mają niezły.

Piotr_53

06.05.2009

TVN24

Placówka

Nie zgadzam się (25)
Niesamowicie prosty i...
Niesamowicie prosty i szybki sposób na robienie jakichkolwiek zakupów. Bardzo dużą zaletą jest szeroki asortyment, niskie ceny oraz możliwość odbioru towaru osobiście i zapłacenia w kasie. Zamówienie zostało zrealizowane bardzo szybko. Mniej więcej tyle samo czasu czeka się na dostawę towaru z innych, tradycyjnych sklepów. Wady to problemy z dodzwonieniem się do kogokolwiek oraz skomplikowana metoda obliczania opłaty za przesyłkę przy płatności przy odbiorze.

Piotr_53

29.04.2009

NEO24.PL

Placówka

Nie zgadzam się (27)
Początek wizyty średnio...
Początek wizyty średnio przyjemny. Zdawkowe odpowiedzi na pytania w stylu to jest tu to jest tam, to nie ten dział. W miarę rozwoju sytuacji coraz lepiej. Okazano nam dużą pomoc przy wyborze zlewu, pracownicy nie traktowali nas jak intruzów, byli łatwo dostępni, nie uciekali przed nami.

Piotr_53

24.04.2009

Castorama

Placówka

Katowice, al. Roździeńskiego 200

Nie zgadzam się (27)
W przerwie w...
W przerwie w zakupach z zona udaliśmy się do McDonalda na mały posiłek. Restauracja była w miarę czysta, dość dużo ludzi. Pani przy kasie była uprzejma, kompetentna, uśmiechała się, obsłużyła nas sprawnie i miło. Poza jedna kanapka wszystko dostałem na czas. Niestety cały obraz obsługi popsuł nie tyle czas oczekiwania na kanapkę, co fakt, że osoby, które zamówiły ją po mnie dostały wcześniej. Poza tym na tej zmianie przy kasie pracowały dwie osoby, natomiast pozostałe kilka osób w szarych koszulach głównie przeszkadzało tym pracującym. Niestety nadmiar panów i pań kierowników spowodował niezłe zamieszanie. Osoby te, moim zdaniem niezbyt kompetentne, zajmują się głównie wydawaniem poleceń i rozmowami ze sobą a nie pracą. Pani, która mnie obsługiwała dostała od dwóch osób dwa sprzeczne polecenia (od jednej z pań - zanieś temu panu kanapkę do stołu - a od drugiej - zajmij się frytkami). Sytuacja to spowodowała, ze na kanapkę czekałem 15 minut. Poza tym Cola była bez gazu - co tez uważam za złe zarządzanie ww restauracją. Jeszcze raz chce podkreślić, że obsługa w wykonaniu Pani kasjer była wzorowa, natomiast całą wizyte zepsuł zespół kierowników przeszkadzający na zapleczu. (jeden tylko Pan w okularach, krótko obcięty dokładał sałatki - reszta stała i prowadziła dyskusje lub wydawała polecenia tym dwóm biednym dziewczynom... Jeszcze raz chcę wyraźnie zaznaczyć, ze za zła ocenę nie jest odpowiedzialna osoba, która mnie bezpośrednio obsługiwała.

Piotr_53

24.04.2009

McDonald's

Placówka

Katowice, Aleja Rozdzieńskiego 40

Nie zgadzam się (27)
Zakup sypialni do...
Zakup sypialni do domu. Obsługa miła, rzetelna, szybka, fachowa. Zależy im na jak najlepszym poinformowaniu i obsłużeniu klienta. Sprawy związane z awariami, brakami załatwiają od ręki. Sami wychodzą z inicjatywą. Duży plus za znajomość oferty i asortymentu minus za brak możliwości negocjacji ceny.

Piotr_53

23.10.2008

Bodzio

Placówka

Mikołów, Reymonta 16

Nie zgadzam się (25)
Standard obsługi na...
Standard obsługi na poziomie zadowalającym tzn były zwroty grzecznościowe, był uśmiech, dostałem dwa keczupy do kanapki. Brakowało propozycji dodatkowego zakupu, żadnej informacji o nowych kanapkach. To co złe było to głośne rozmowy prowadzone przez MANAGERÓW za kasami. Przeszkadza to zarówno kasjerom jak i klientom. NIEDOPUSZCZALNE!!! było to, że dostałem zimną kanapkę i zimne frytki. Ocena dotyczy restauracji znajdującej się przy pasie w kierunku Warszawy.

Piotr_53

10.09.2008

McDonald's

Placówka

Częstochowa, Wojska Polskiego 263/271

Nie zgadzam się (28)
Tankowałem na stacji...
Tankowałem na stacji paliwo. Wizyta wyglądała standardowo. Powitanie, kontakt wzrokowy, uśmiechu nie było. Sprzedawca wyglądał na troszkę znudzonego. Wizytę oceniam pozytywnie, ponieważ dostałem odpowiedzi na wszystkie nurtujące mnie pytania dotyczące firmy mimo tak późnej pory.

Piotr_53

25.08.2008

JET

Placówka

Mikołów, "Wiślanka"

Nie zgadzam się (18)
Byłem w banku...
Byłem w banku zlikwidować konto. Byłem mile zaskoczony, ponieważ udało mi się sprawnie załatwić szybko i sprawnie. Pracownik przeprowadził wszystko szybko i sprawnie. Niestety cały efekt zepsuł sposób w jaki sprzedawca przeprowadzał całą procedurę. Maksymalnie skupił się na tym co robi, ani razu nie spojrzał na mnie, pytania zadawał nie odrywając oczu od ekranu komputera. Poza tym ok.

Piotr_53

25.08.2008

Pekao SA

Placówka

Katowice, Korfantego 56

Nie zgadzam się (27)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi