Opinia użytkownika: Piotr_53
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Historia z telefonem jest dość długa ale ja opowiem tylko jej zakończenie. Potrzebowałem nr abonencki. Nie da się go uzyskać przez EBOK, wiec udałem się do nowego salonu sieci Orange. Obsługujących było dwóch. W punkcie tym znajduje się również kasa, która bardo przypomina rożne punkty poboru opłat z lat 80-tych i wcześniejszych. Z taka sama Panią kasjerką. Obsługa klientów w tym punkcie polegała gównie na pośredniczeniu pomiędzy klientami a telefonicznym konsultantem. W ten sam sposób uzyskałem mój nr abonencki. pan zadzwonił, podał kilka danych z mojego dowodu osobistego, zapytał o adres do korespondencji i podał mi potrzebna informację. Tym bardziej niezrozumiałe jest dla mnie dlaczego nie mogłem uzyskać powyższego nr sam. Tym bardziej, ze ww salon nie jest wyposażony w jedno krzesło nawet (poza tymi przy biurkach) i przez kilkanaście minut musiałem czekać na stojąco. Na końcu jeszcze sprzedawca, który z całej siły starał się zatrzeć złe wrażenie (na obsługę sama w postaci tego pana nie narzekam) w dodatku skłamał mówiąc, że w innych sieciach podobne sprawy załatwia się tak samo.