JET

(3.45)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (10 z 13)

Odwiedziłam stację w...
Odwiedziłam stację w celu zatankowania mojego samochodu paliwem LPG. Podjechałam na właściwe miejsce, zadzwoniłam przeznaczonym do tego dzwonkiem po obsługę stacji, jednak w przeciągu kilku minut nikt się nie zjawił. Obserwowałam jak pracownik stacji obsługiwał klientów, którzy tankowali benzynę, zadzwoniłam więc po raz kolejny i znów czas oczekiwania wynosił ok kilku minut. Pracownik nie spiesząc się podszedł i obsłużył mnie, nawet nie tłumacząc konieczności tak długiego oczekiwania na obsługę stacji. Reszta transakcji przebiegła bez problemów, natomiast moj czas pobytu na stacji- łącznie jakieś 15 minut- uważam za zdecydowanie za długi. Pracownicy opieszale wykonywali swoje obowiązki. Pomimo tego, iż na stacji było sporo klientów, myślę, że dałoby się zorganizować tę pracę inaczej. Poza tym asortyment oraz wygląd stacji bez zarzutów, ceny atrakcyjne.

Monika_2865

12.07.2014

Placówka

Bielsko-Biała, Al. Generała Władysława Andersa 545

Nie zgadzam się (0)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym zakupiłem paliwo na stacji nr.45 firmy JET. Podjazd stacji bardzo czysty bez plam olejowych. Pod dystrybutorami czysto i sucho. Przy dystrybutorach dostępne rękawiczki i ręczniki. Na podjeździe nie było żadnego pracownika, ale w momencie jakichkolwiek trudności z tankowaniem paliwa obsługa tej stacji pojawia się błyskawicznie. Po zatankowaniu wszedłem do sklepu, dwie kasy: zadnych kolejek. Miła i uprzejma obsługa. Sklep dobrze wyposażony. Ceny paliwa i gazu zbliżone do cen w innych okolicznych stacjach. Dostępny kompresor i myjnia samochodowa. Stacja warta polecenia.

jerry1104

14.04.2010

Placówka

Kielce, Warszawska 90

Nie zgadzam się (19)
Podjechałem pod dystrybutor....
Podjechałem pod dystrybutor. Ponieważ obowiązuje samoobsługa, wybrałem rodzaj paliwa po czym nalałem je do baku. Udałem się do sklepu, zapłaciłem i odjechałem. Moją negatywną ocenę uzasadniam przede wszystkim słabą jakością obsługi przez ekspedientów. Oczywiście rozumiem, że stacja jest samoobsługowa z praktycznych względów ale wewnątrz sklepu klient oczekuje pewnego zachowania, które jest już powszechne na tym rynku. Normalne jest, że pracownicy powinni starać jak najbardziej usatysfakcjonować klienta, jest to bowiem w interesie firmy. Tymczasem kilka razy tankowałem już na tej stacji i za każdym razem zachowanie obsługi moim zdaniem było niewłaściwe. Nie zwróciłem uwagi ile było kas ale jeśli były dwie to czynna była jedna, jeśli natomiast była jedna to zaskakuje mnie, że stało przy niej dwoje pracowników i niestety nie przekłada się to na jakość. Bowiem nie tylko była czynna jedna kasa to do tego musiałem poczekać aż ekspedienci porozmawiają sobie z kimś kto stał przy kasie i wydawał się być ich dobrym znajomym. Wydaje mi się, że takie rozmowy powinny poczekać jeśli klient czeka. Co gorsza po tym jak już wreszcie "otrzymałem okazję" podejścia do kasy ekspedientka użyła bez silenia się na jakąkolwiek uprzejmość zapytała wprost "co ma być?", odpowiedziałem, że chcę zapłacić i położyłem pieniądze, ekspedientka wzięła je i nic nie odpowiadając odwróciła się do swojego kolegi.

zarejestrowany-uzytkownik

07.11.2008

Placówka

Toruń, Bema 124

Nie zgadzam się (20)
Pojechałam na stację...
Pojechałam na stację żeby napompować koło. O tej porze stacja była słabo oświetlona i nie od razu znalazłam kompresor. Gdy go już znalazłam nie udało mi się z niego skorzystać więc poszłam na stację poprosić o pomoc. Na stacji poczekałam chwilę aż obsługujący kogoś przy kasie pan skończy i poprosiłam go o pomoc. Bez słowa protestu, z uśmiecham i pokazując że chętnie pomoże, wziął okrycie wierzchnie i poszedł ze mną napompować mi koło. Pożartował coś w międzyczasie, skutecznie i we właściwy sposób obsłużył kompresor. Zapytał czy jeszcze w czymś może mi pomóc po czym żegnając się ze mną odszedł.

Studniczek

31.10.2008

Placówka

Wrocław, Toruńska 73

Nie zgadzam się (23)
Dałam chłopakowi 20...
Dałam chłopakowi 20 zł na zaatankowanie paliwa. Tankujemy tutaj bo nam po drodze. Wjazd jest ok, ale wyjazd utrudniają drzewa, chodzi o widoczność. Stacja jest wypolbrukowana. Duży wybór rzeczy do jedzenia, mają myjnie. Dystrybutory do paliwa takie jak wszędzie. Obsługa miła, toalety czyste. Paliwo jest gorszej jakości niż na shellu.

Anna_149

17.10.2008

Placówka

Osie, Dworcowa 8

Nie zgadzam się (13)
Odwiedziłem tą stację...
Odwiedziłem tą stację w celu kupienia czegoś do picia. Oceniłem obsługę wysoko dlatego, że mile i uprzejmie zostałem obsłużony. Gdy podszedłem do kasy z małą butelką pepsi, pracownik zaproponował mi kupienia litrowej butelki tego napoju bo jest tańsza. Pracownik wyszedł naprzeciw moim oczekiwaniom.

Kamil_35

11.10.2008

Placówka

Zabrze, Miarki 6

Nie zgadzam się (19)
Moja obserwacja miala...
Moja obserwacja miala miejsce na stacji benzynowej Jet w Bydgoszczy. Musiałem akurat zatankować gaz do samochodu, i postanowiłem bliżej przyjżej się jakości obsługi na tej stacji. W tym celu przygotowałem sobie stoper, aby móc zmierzyć także i czasy reakcji pracowników stacji. Gdy podjechałem na stację o godzinie 12:10 stanowisko tankowania gazu było akurat wolne. Wysiadłem z samochodu i wdusiłem dzwonek, przyzywający pracownika stacji. W tym momencie rozpocząłem pomiar pierwszego czasu. Od momentu wduszenia przeze mnie przycisku do pojawienia się pracownika stacji, pytającego za ile zatankować upłynęły dokładnie 43 sekundy. Często tankuję w tym miejscu, i akurat tego dnia muszę przyznać, że czas ten był bardzo dobry jak na tych pracowników. Bez myslenia odpowiedziałem, aby zatankowano mi gaz do pełna, po czym udałem się w kierunku stacji. Nie znam zasad przeprowadzania obserwacji na stacjach benzynowych, zatem robiłem je w oparciu o te informacje, które dla mnie są ważne jako klienta. Nie mierzyłem czasu tankowania przez pracownika, ponieważ wydaje mi się to bez sensowne, gdyż jest to zależne od jakości urządzeń tankujących i kwoty tankowania, oraz rodzaju paliwa. Na stacji stanąłem w kolejce, przede mną były 3 inne osoby. Mierzyłem czas obsługi pojedynczo każdej z nich. Pierwsza osoba chciała tylko zapłacić za paliwo, i płaciła gotówką, więc została obsłużona szybko. Czas obsługi tego klienta wyniósł 8 sekund. Drugi klient po za paliwem robił też drobne zakupy, oraz dokonywał płatności kartą, co wydłużyło cała operację, ale ostatecznie także został obsłużony w mairę szybko, bo zaledwie w 23 sekundy. Trzecia osoba nie kupowała paliwa, była jedynie zainteresowana myjnią automatyczną, a dokładniej mówiąc informacją jak się nią posługiwać (był to starszy mężczyzna, który przyznal się, że będzie korzystał z tego typu myjni po raz pierwszy). Pracownik stacji zaczał przystępnie i jasno tłumaczyć zasady korzystania z myjni, niestety operacja trwała chwilę, ponieważ kilka rzeczy musiał powtarzać kilka razy, ale według mnie mówił bardzo jasno. Ostatecznie starszy mezczyzna wyszedł zadowolony, a cała "instrukcja obslugi myjni" 1 minutę i 27 sekund. Wreszcie przyszła moja kolej. Juz wcześniej zaplanowałem sobie, że specjalnie do celów obserwacji po za gazem zamówię także hot-doga. Mierzenie czasu rozpocząłem od momentu rozpoczęcia rozmowy z kasjerem. Zapłacilem za gaz oraz za hot-doga, po czym zostałęm poproszony o poczekanie przy stoliku pod oknem. Usiadłem, zgodnie z prośbą pracownika stacji. Po chwili zostałem poproszony o podejście i wybranie sosu, bez wahania wybrałem musztardę. Parę sekund później otrzymałem moje zamówienie. W tym momencie zakonczylem pomiar czasu mojej obsługi, który wyniósł 4 minuty i 35 sekund. Nie wiem, jak ten czas ma się do standartów pracy stacji Jet, lecz ja jako klient byłem zadowolony (na stacji Shell czasami czekam na hot-doga nawet 10 minut). Hot-dog byl gorący i chrupiący. Parówka także była ciepła. Całośc dostałem w pomagajćym trzymać opakowaniu kartonowym, owiniętym białą serwetką. Zauważyłem także dużą serdeczność pracowników stacji, zarówno Pana pomagającego mi w tankowaniu jak również kasjerki... miło dostać ciepły i szczery uśmiech na początek dnia :) Cała stacja była bardzo czysta, nie było żadnych walających się kartonów ani śmieci. Stoliki także były umyte i czyste, co miałem okazje sprawdzić czekając na hot-doga. Ogólnie jestem zadowolony z obsługi na tej stacji i chętnie będę tam tankował.

Tomasz_163

29.09.2008

Placówka

Bydgoszcz, Kaliskiego 32

Nie zgadzam się (23)
Sytuacja miała miejsce...
Sytuacja miała miejsce podczas regulowania należności za tankowanie paliwa. Podchodząc do kas obsługujący ( młody mężczyzna w krótkich czarnych włosach) zapytał mnie, za tankowanie którego samochodu będę płacił, odpowiedziałem krótko "ten czerwony w pierwszym rzędzie" w tym momencie pan ruszył bez słowa z miejsca i wybiegł z budynku za innym klientem. Okazało się później, że w podobnym czasie na stacji tankowano również inne czerwone auto, jednak wspomniany drugi samochód tankował za większą kwotę, jednak klient tankujący większą ilość paliwa został poproszony o zapłacenie tylko 50 PLN a nie 80 PLN, za które zatankował swoje czerwone auto.

zarejestrowany-uzytkownik

09.09.2008

Placówka

Piła, Bydgoska ( jedyna syacja benzynowa na w/w ulicy)

Nie zgadzam się (25)
Posiadam auto na...
Posiadam auto na LPG. W poniedziałek rano, przed pracą, postanowiłam zatankować gaz na stacji Jet. Podjechałam pod dystrybutor i zadzwoniłam po obsługę, ponieważ nie wolno gazu tankować samemu. Niestety nikt się nie pojawił, nawet po trzecim dzwonku. Spieszyło mi się do pracy, więc poszłam do środka spytać, czy może łaskawie ktoś wyjdzie zatankować moje auto. Na miejscu dowiedziałam się, że jest "zmiana kasy" i gaz mogą mi zatankować za 15 minut. Spytałam, dlaczego nikt mi nie wyszedł o tym powiedzieć, ale nie uzyskałam odpowiedzi, najwidoczniej nikomu się nie chciało. Straciłam 20 minut mojego czasu, do pracy pojechałam spóźniona, z prawie pustym zbiornikiem.

zarejestrowany-uzytkownik

02.09.2008

Placówka

Wrocław, Bruecknera

Nie zgadzam się (29)
Tankowałem na stacji...
Tankowałem na stacji paliwo. Wizyta wyglądała standardowo. Powitanie, kontakt wzrokowy, uśmiechu nie było. Sprzedawca wyglądał na troszkę znudzonego. Wizytę oceniam pozytywnie, ponieważ dostałem odpowiedzi na wszystkie nurtujące mnie pytania dotyczące firmy mimo tak późnej pory.

Piotr_53

25.08.2008

Placówka

Mikołów, "Wiślanka"

Nie zgadzam się (18)

JET

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż JET?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetnie!
Świetnie.