Opinie użytkownika (51)

Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Paweł_1832

27.12.2017

empik.com

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Paweł_1832

22.12.2017

Starbucks

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Paweł_1832

22.12.2017

Samsung

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Paweł_1832

22.12.2017

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Paweł_1832

22.12.2017
Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Paweł_1832

22.12.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Paweł_1832

22.12.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Paweł_1832

22.12.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Paweł_1832

21.12.2017

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Paweł_1832

21.12.2017

MALL.PL

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Paweł_1832

21.12.2017

LOT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Paweł_1832

21.12.2017

Home Broker

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Paweł_1832

21.12.2017

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Paweł_1832

21.12.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Paweł_1832

21.12.2017

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Pracownicy...
Bardzo dobrze. Pracownicy infolinii starają się pomóc, są mili, uprzejmi. Niestety nie zawsze zgłoszenia reklamacyjne są rozpatrywane w ustawowym czasie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_1832

02.08.2017

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
11.01.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry. Dziękuję za komentarz. Cieszę się, że nasi konsultanci zrobili na Panu tak pozytywne wrażenie. Przykro mi, że obsługa zgłoszeń reklamacyjnych nie spełniła oczekiwań. Zapraszam do rozmów z nami. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank.
Dobrze. Nie mam...
Dobrze. Nie mam zastrzeżeń do samego serwisu internetowego. Niestety kontakt, obsługa klienta nie odbywa się bezproblemowo. Co jakiś czas zmuszony jestem reklamować niektóre produkty, usługi banku. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_1832

02.08.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
17.12.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za pozytywną opinię na temat serwisu internetowego w mBanku. Zostajemy do Pana dyspozycji zarówno w naszych oddziałach jak i na mLinii pod numerem: 0 801 300 800. Zachęcamy również do kontaktu za pośrednictwem Eksperta online w kanałach audio i wideo. Z pozdrowienia Julia Wochna, mBank
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_1832

25.07.2017

WITTCHEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_1832

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_1832

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi