Opinie użytkownika (11)

Obsługa zawsze uśmiechnięta...
Obsługa zawsze uśmiechnięta i mila .

Paweł_1583

09.02.2014

Freshmarket

Placówka

Wrocław, szkocka 7-8

Nie zgadzam się (0)
Miła i kompleksowa...
Miła i kompleksowa obsługa

Paweł_1583

09.02.2014

ORLEN

Placówka

Wrocław, Muchoborska 9

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i przyjazna obsługa, Panie zawsze uśmiechnięte

Paweł_1583

09.02.2014

Freshmarket

Placówka

Wrocław, szkocka 7-8

Nie zgadzam się (0)
Na stacji 1...
Na stacji 1 auto , zewnętrzny obszar stacji czysty, po wejściu do środka 2 osoby z obsługi i żadnych klientów, w środku czysto i działa klimatyzacja, napoje w lodówkach zimne i uzupełnione, po podejściu do kasy Pani kazała zaczekać chwile bo coś robi , po chwili pyta co podać byłem głodny więc poprosiłem o hod-doga usłyszałem że nie ma bo zimne kiełbaski wszystkie , więc zostałem głodny nadal.

Paweł_1583

17.08.2012

ORLEN

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Hol spożywania posiłków...
Hol spożywania posiłków czysty lecz śmieci prawie wychodzą z pojemników, obsługa szybka lecz nic nie poleca, co do jakości posiłku to frytki świeże i ciepłe ale mięso czyli krewetki chyba trochę już leżały w tych podgrzewaczach ich bo twarde były i cała kanapka ( naleśnik) wraz z dodatkami ledwo co ciepły.

Paweł_1583

17.08.2012

McDonald's

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu porządek i czysto, wszystko na swoim miejscu, pracowników widać którzy są uprzejmi i służą pomocą, asortyment duży i ciężko wybrać cenny też duże co niektórych rzeczy lecz mało promocji. Każda rzecz opisana dokładnie co ułatwia trochę wybór. Obsługa sklepu dba o klientów i się stara jak najlepiej pomóc.

Paweł_1583

17.08.2012

DECATHLON

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Podjechałem do stacji...
Podjechałem do stacji żeby coś zjeść klientów było dużo a obsługiwała 1 osoba a druga sobie coś jadła, gdy podszedłem do kasy po długim oczekiwaniu w kolejce poprosiłem o nowego hod-doga ( chyba wiejskiego ) okazało się że nie ma ( brak informacji na reklamie nad kasą ) i czekałem az coś mi zaproponowano ale nic z tego sam musiałem poprosić o zwykłego hod-doga po czym dostałem letnią bułkę i sosu jak na lekarstwo czyli musiałem jeść suchego i letniego .

Paweł_1583

14.08.2012

Shell

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Po zatankowaniu auta...
Po zatankowaniu auta poszedłem poszedłem zapłacić obsługiwała tylko 1 osoba więc musiałem czekać w kolejce jak już naszła moja kolej chciałem zapłacić kartą zbliżeniową pani wbiła kwotę i kazała przyłożyć kartę transakcja nie przeszła niby nie otrzymałem żadnego potwierdzenia że wystąpił błąd później Pani wzięła kartę i kazała wpisać pin znów transakcja nie przeszła i znów nie otrzymałem potwierdzenia z błędem spróbowała jeszcze raz znów pin i kolejny raz nie przeszła po czym daje mi potwierdzenie błędu lecz to nie bylo moje bo była kwota o wiele większa niż ja miałem do zapłacenia okazało się że to była kopia poprzedniego klienta po czym dałem kolejną kartę gdzie juz transakcja przeszła . Wniosek osoba nie umiała obsługi terminala i nie miała nikogo obok do pomocy.

Paweł_1583

14.08.2012

Shell

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Po złożeniu zamówienia...
Po złożeniu zamówienia po 4 dniach oczekiwania ponieważ produkt jeden z 2 zakupionych przez internet musiał być sprowadzony od producenta napisałem do osoby która była odpowiedzialna za moje zamówienie czy da radę sprowadzić ten produkt do czasu niż pójdę na urlop odpowiedź dostałem w 30min lub nawet szybciej że nie może mnie zapewnić ponieważ czas sprowadzenia tej rzeczy jest 28dni więc zapytałem czy poniosę jakieś dodatkowe koszty z rezygnacji z tego a tylko wysłanie tego 1 produktu odpowiedź nadeszła szybko że nie ponoszę żadnych kosztów po rezygnacji jednego produktu drugi został wysłany w ten sam dzień i otrzymałem na następny dzień.

Paweł_1583

14.08.2012

RTV EURO AGD

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Po zapytaniu o...
Po zapytaniu o produkt dostępny w sklepie na magazynie w miejscowości w której chciałem zrobić zakupy zostałem połączony z osoba która zajmowała się magazynami w całej polsce i mogła sprawdzić dostępność produktu, przełączenie i odbiór osoby odpowiedzialnej za magazyny trwało to bardzo szybko tak jak sprawdzenie dostępności we wszystkich sklepach w mieście, po okazaniu się że produktu nie ma w żadnym sklepie na terenie miasta zaproponowano mi przesłanie kurierem do sklepu który wybiorę sobie i zarezerwowanie dla mnie że był to piątek popołudniu to produkt mogłem dopiero odebrać w poniedziałek . Konsultant z którym rozmawiałem był bardzo miły i doradził mi przedłużenie umowy gwarancyjnej na korzystnych warunkach i w korzystnej cenie. W sklepie gdzie odbierałem produkt nie byłem już tak zadowolony z obsługi czułem się tam jak by chcieli mnie się jak najszybciej pozbyć. Oceniam teraz zakup sprzętu przez telefon a nie odbiór ponieważ ta firma ma kilka sklepów i w innym sklepie byłem bardzo zadowolony z obsługi.

Paweł_1583

13.08.2012

RTV EURO AGD

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobry opis,...
Bardzo dobry opis, bardzo dobry kontakt z sprzedawcą i profesjonalny sprzedawca potrafi odpowiedzieć na wszystkie pytania konkretnie oraz doradzić , szybka i to zaskakująco szybka wysyłka. Sprzedawca nie poleca tylko tych drogich rzeczy lecz też tanie z dokładnością opisze różnicę między produktami i poleci ten który nam bardziej się przyda a nie ten który ma więcej opcji i jest droższy i nie będziemy go do końca wykorzystywać .

Paweł_1583

13.08.2012

Cyfrowe.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi