Na poczcie w Bornem wszystkie Panie są bardzo miłe i chętnie pomagają w załatwieniu sprawy i wysyłce paczki. Obsługa jest zawsze bezproblemowa i szybka. Paczka dotarła bardzo szybko do odbiory. Pozdrawiam Panie z poczty i polecam ten punkt.
W sklepach Natura jest bardzo mało miejsca w alejkach między regałami. Bardzo często brakuje pracowników na sali, których możnaby poprosić o radę, a pracownice często są zajęte rozmową między sobą.
W salonie Reserved obsługa jest miła, zazwyczaj witają każdego klienta przy wejściu lub na sali sprzedaż. Służą pomocą, ale nie są nachalne. Często w sklepie panuje bałagan i rzeczy są wymieszane.
W salonie Reserved obsługa jest miła, zazwyczaj witają każdego klienta przy wejściu lub na sali sprzedaż. Służą pomocą, ale nie są nachalne. Często w sklepie panuje bałagan i rzeczy są wymieszane.
Kurier raz dzwoni raz nie dzwoni z informacją o której paczkę dostarczy. Poziom obsługi klienta jest na żenująco niskim poziomie. Kurier odmawia wniesienia przesyłki pod drzwi, mimo że ma taki obowiązek, rzuca słuchawką lub nie odbiera telefonu. Na infolinii wcale nie lepiej. Zero standardu. Konsultanci pozwalają sobie na uszczypliwości i potrafią rozłączyć połączenie w trakcie rozmowy. Mają konkurencyjną cenę, ale przy takiej jakości świadczonych usług, lepiej zapłacić 5 zł więcej i się nie denerwować. Szkoda czasu i nerwów na DPD. A to kurier nie zadzwoni i przesyłki nie odbierze, innym razem nie dostarczy. Porażka.
Bardzo dobrze. Na plus: Przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony, oferta,cena,asortyment, organizacja, budowa strony, wygląd strony www.
Źle. Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony, organizacja, budowa strony, wygląd strony www.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Obsługa jest miła, a pizza smaczna. Notorycznie kończy im się piwo w beczce. Największym minusem jest fakt, że zamykają restaurację jak im się podoba. Raz o 22 raz o 23, pomimo że na stronie internetowej godziny otwarcia są zupełnie inne. Na minus jest też fakt, że na zmianie jest tylko jedna osoba, która siedzi tam cały dzień. Czasami widać, że personel jest wykończony.Uważam, że miejsce to ma duży potencjał, niestety niewykorzystany.
Duży asortyment. Brak pracowników na sali, którzy mogliby pomóc w poszukiwaniu produktów, a jak już się znajdzie pracownika, to z reguły nie wie co gdzie leży. Bardzo częste kolejki do kasy i nieuprzejme panie na stoisku mięsnym. Niewątpliwym plusem są liczne promocje oraz karta Club Tesco, umożliwiająca jeszcze tańsze zakupy.
Przede wszystkim ogromna wygoda i komfort robienia zakupów, bez kolejek ;) Ponad to, konkurencyjne ceny. Strona jest prosta w obsłudze, a w razie pytań pracownicy strony błyskawicznie służą pomocą poprzez kontakt mailowy. Allegro posiada również bardzo dobrą aplikację na urządzenia mobilne.polecam
Do Butiku chodzę, ponieważ mają atrakcyjne ceny, jeśli chodzi o jakość obsługi już nie jest tak dobrze. Ekspedientka naburmuszona, nie używa zwrotów grzecznościowych, po podejściu do kasy miałam wrażenie że tam jest za kare a ja jej przeszkadzam.
Sklep zawsze jest czysty, obsługa uprzejma, choć nie zawsze chętna do pomocy w poszukiwaniu produktu. Panie przy kasach zawsze są miłe, zawsze proponują dodatkowo doładowania do telefonów oraz produkty tygodnia.Mają dobre produkty w atrakcyjnych cenach. Bardzo lubię tam robić zakupy.
W sklepie zazwyczaj panuje porządek, choć zdarzają się dni gdy sklep wygląda na zaniedbany, zwłaszcza jeśli chodzi o porządek na stoisku warzywnym oraz na dziale pieczywa, tak często towar jest wybrakowany. Panie na kasach zwykle są bardzo miłe.Ceny wysokie, jest to jeden z droższych marketów w Szczecinku.
Mimo trwającej akcji promocyjnej i dużego natężenia ruchu w sklepie panował porządek, obsługa była miła i pomocna. jedynym minusem były długie kolejki do kasy
jakosc obslugi w tym markecie jest ponizej jakichkolwiek standardow. zdecydowanie jest to najgorszy pod wzgledem obslugi sklep w jakim bylam. nie ma zadnego standardu obslugi klienta, nie ma szacunku do klienta ani zainteresowania nim. obsluga jest skandaliczna!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.