Tak sobie. Korzystałam z obsługi w Orange kilka dni temu, podczas przedłużania umowy. Niestety nie była to obsługa najwyższej jakości - w salonie był tylko jeden konsultant. Dodatkowo dwóch recepcjonistów, kasjer oraz kierownik. Czekaliśmy w kolejce dość długo, 4 osoby były przed nami. Konsultant przedstawił nam oferta, tzn. przedstawił propozycję najniższego abonamentu oraz zaproponował 4 telefony. Okazało się, że w salonie nie ma dostępnych innych modeli. Po pytaniu, który z telefonów może nam polecić or Na plus:Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.
Michalina, zapoznaliśmy się z Twoją opinią - dziękujemy! Robimy wszystko, aby być lepsi.
Dopiero w tym...
Dopiero w tym roku po raz pierwszy dokonałam zakupów i odwiedziłam sklep Pepco. Już od pierwszego spotkania stał się jednym z moich ulubionych i najczęściej przeze mnie odwiedzanych. Sklep znajduje się w Centrum handlowym Belg, dzięki czemu jest dość duży parking. Zawsze można znaleźć miejsce. Ciekawe promocje, wyprzedaże produktów. Jedynym minusem jest jakość niektórych produktów. Można znaleźć zarówno odzież, zarówno męską, damską, jak i dziecięcą, jak również dodatki służące wystrojowi wnętrz, narzędzia do kuchni, artykuły szkolne. Zawsze będąc w Pepco znajdę coś interesującego dla mnie. Jedynym minusem jest mała ilość sklepów.
Od kilku lat dokonuję zakupu kosmetyków Avon przez konsultantki. Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się, że nie otrzymałam produktów, które chciałam, bądź otrzymany kosmetyk był niezgodny z opisem zamieszczonym w katalogu. Ciekawe promocje, dobra jakość większości kosmetyków, które wypróbowałam. Dobry kontakt z konsultantkami, szybka realizacja zamówień. Polecam.
Dokonałam zakupów w tym sklepie internetowym już trzykrotnie. Można znaleźć kosmetyki do twarzy, włosów, ciała, jak również leki i inne preparaty lecznicze. Jest to drogeria połączona z apteką, więc nie znajdziemy tam produktów do makijażu, itp. Atrakcyjne ceny, promocje, wyprzedaże np. produktów z kończącą się datą ważności. Możliwy bezpłatny odbiór w aptece. Miałam okazję odbierać moje paczki w aptece w Sosnowcu przy ulicy Modrzejowskiej. Bardzo miła, pomocna i przyjaźnie nastawiona do klientów obsługa. Zdecydowanie polecam!
Bardzo podoba mi się idea połączenia apteki z drogerią. Wygodnym rozwiązaniem jest również możliwość zakupu interesującego produktu, a następnie jego odbiór we wskazanej aptece. Pozwala to zaoszczędzić czas oraz pieniądze.Strona jest bardzo przejrzysta. Bez żadnego problemu można znaleźć interesującą nas kategorię. Produkty są podzielone według producentów, według danego problemu, według typu skóry. Po obejrzeniu danego produktu, można dowiedzieć się jakimi innymi produktami byli zainteresowani oglądający również ten kosmetyk. Każdy może również dodać swoją opinię o danym produkcie, która jest potem widoczna przy nim. Można wystawić również ocenę w postaci gwiazdek. Ciekawą propozycją jest również możliwość skorzystania z porady dermokonsultantki. Zdecydowanie polecam ten sklep. Produkt już kolejnego dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia mogłam odebrać w wybranej aptece. Oczywiście istnieje również możliwość zamówienia przesyłki bezpośrednio do domu. Kosmetyk był dobrze zabezpieczony. Opakowanie nie było pogniecione. Produkt w żaden sposób nie został uszkodzony. Obsługa w aptece, w której odbierałam przesyłkę (Sosnowiec, ul. Modrzejowska) była bardzo pomocna i kompetentna. Zostałam obsłużona bardzo szybko, a przede wszystkim w uprzejmy sposób.
Obecnie jest to jedna z najbardziej popularnych stron wśród kobiet- zarówno tych młodych, jak i starszych. Portal poświęcony jest urodzie, kosmetykom, modzie, poradom. Działa tam również forum, na którym wizażanki mogą poznawać się lepiej, wręcz nawiązywać przyjaźnie. Na pewno każda kobieta znajdzie tam swoją bratnią duszę, z którą będzie mogła porozmawiać, a nawet spotkać się. Użytkowniczki wymieniają się recenzjami kosmetyków, udzielają sobie rad, wspierają się. Również istnieje tam odrębna część forum, gdzie kobiety mogą pochwalić się stworzoną przez siebie biżuterią, czy innymi rękodziełami. Portal umożliwia wymianę kosmetyków, ubrań, książek. Zdecydowanie polecam.
Poszukiwałam maski do włosów, której nie udało mi się znaleźć w lokalnych sklepach, a jak już znalazłam, to cena powalała. Przejrzałam kilka sklepów internetowych. Natrafiłam na tą stronę. Maskę znalazłam bez problemu, w dodatku cena była atrakcyjna. Produkt zamówiłam w sobotę, a we wtorek był już w moim domu. Opakowanie nie było pogniecione- paczka dobrze zabezpieczona. Otrzymałam dodatkowo próbkę kremu do twarzy. Zdecydowanie polecam tą stronę. Dobry kontakt.
Korzystam ze strony allegro.pl odkąd rozpoczęłam dokonywać zakupy internetowe. Mam pełne zaufanie do tego portalu. Nie zdarzyło mi się jeszcze nigdy, abym otrzymała towar niezgodny z opisem, albo żeby go w ogóle nie otrzymała. Podoba mi się funkcjonalność stron. Nawet osoba, która nie zna się zbyt dobrze na komputerach jest w stanie znaleźć interesujący produkt i dokonać zakupu. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest również dodawanie komentarzy dla sprzedających i kupujących. Dzięki temu możemy sprawdzić, czy dana osoba jest wiarygodna i rzetelna.
Udałam się z mamą do kawiarni na małe słodkości. Była ta sobota wieczór, więc w kawiarni było dość dużo osób. Udało nam się znaleźć wolny stolik. Po zapoznaniu się z ofertą lodziarni udałam się do kasy, aby złożyć zamówienie. Niestety musiałam odczekać kilka minut zanim któryś z pracowników się mną zainteresuje. W tej chwili było ich w kawiarni 3- jeden zajmował się zmywaniem, pozostali obsługą klientów. Oczekiwanie i złożenie zamówienia zabrało więcej czasu niż samo przygotowanie deserów. Soki, które zamówiłyśmy były naprawdę smaczne. Świeże, orzeźwiające, kolorowe. Desery również były dość dobre, jednak bita śmietana była trochę mdła. Pracownicy byli ubrani w firmowe, czyste stroje. Prezentowali się bardzo dobrze. Pracownik, który nas obsługiwał był bardzo miły i uprzejmy.
Udałam się na stację paliw BP w celu zakupu karty doładowującej do telefonu. Zaskoczyło mnie, że przy kasie zamieszczono ekran, na którym pojawiały się informacje o utrudnieniach drogowych. Uważam, że jest to doskonały pomysł. Klienci podczas podróży, czy też codziennej jazdy samochodem mogą dowiedzieć się, gdzie i jakich utrudnień mogą się spodziewać. Pracownik w kasie był bardzo uprzejmy. Zapytał, czy potrzebuję fakturę oraz poinformował o ilości punktów na mojej karcie. Był ubrany w schludny, czysty strój. Zostałam obsłużona bardzo szybko.
Wybraliśmy się do sklepu przede wszystkim w celu dokonania zakupów choinek/ tuj do ogrodu. Po wejściu do sklepu skierowaliśmy się od razu na odpowiedni dział, który znajduje się na świeżym powietrzu. Wybór roślin był dość spory, ceny przystępne. Drzewka były w dobrym stanie, nie uschnięte, nie połamane. Chcieliśmy dokonać również zakupu szklanej osłonki do storczyków. Udało nam się znaleźć odpowiednie, jednak ku naszemu zaskoczeniu wszystkie były potrzaskane, uszkodzone, zarysowane, bądź pęknięte. Szczerze mówiąc baliśmy się wziąć którąkolwiek do ręki, nie mając pewności czy przypadkiem się nie rozwali. Dość spory bałagan panował wśród sztucznych kwiatów. Znajdowały się one w kilku wiaderkach. Jednak w większości były one wymieszane przez co znalezienie odpowiedniej ceny nie było dość łatwe. Uważam, że chociaż zamieszczenie nazwy danego kwiatka na tabliczce z ceną byłoby dobrym rozwiązaniem (na kilku były nazwy, jednak nie na wszystkich). Pieczywo, ciasta bez żadnych zastrzeżeń. Świeże, chrupiące, apetycznie wyglądające i pachnące. Pracownik w kasie był bardzo uprzejmy. Zostaliśmy obsłużeni naprawdę szybko. Jeszcze jedno zastrzeżenie, jednak nie jestem pewna, czy to zależy od samego sklepu. Na terenie parkingu podszedł do nas mężczyzna niezbyt dobrze wyglądający z propozycją wsparcia go finansowo.
Poszukiwałam butów odpowiednich na jesienne dni. Wybrałam się do sklepu CCC, ponieważ kilkakrotnie dokonywałam tam zakupów obuwia. Przy wejściu zostałam przywitana przez pracownika. Obejrzałam asortyment na kilka regałach, aż znalazłam interesujące mnie buty. Zdziwiłam się ogromnie, ponieważ kilka dni temu w tym samym sklepie buty kosztowały około 89 złotych, a tymczasem dzisiaj tylko 39,90 zł. Wybrałam odpowiedni rozmiar i poszłam je przymierzyć. Pracownik wciąż znajdował się w moim pobliżu, więc wiedziałam, że gdybym potrzebowała pomocy to mogę na nią liczyć. Buty były odpowiednie, więc skierowałam się do kasy. Pracownik był bardzo uprzejmy, zaproponował zakup wkładek odpowiednich do butów. W sklepie było bardzo czysto, zarówno podłoga, szyby wystawowe, jak i regały nie wykazywały zabrudzenia.
Dokonywałam większych zakupów w sklepie Carrefour. Spotkałam się z bardzo miłą obsługą. Przed wejściem do sklepu zrobiłam zakupy na pasażu i miałam reklamówkę z zakupami. Zapytałam pracownika ochrony, czy mogę wejść do hipermarketu z tą reklamówką. Pracownik był bardzo uprzejmy, poinformował mnie, że jeżeli mam paragon, to mogę zabrać ze sobą zakupy. Nakleił odpowiednią naklejkę na reklamówkę. Dokonywałam zakupów na dziale z serami. Tam również spotkałam się z uprzejmymi pracownikami. Jednak po powrocie do domu zauważyłam, że naklejka na papierze wskazywała zupełnie inną nazwę produktu oraz cenę. Ser miał kosztować około 15,99 zł za kilogram, natomiast na naklejce widnieje cena około 23 zł. Dokonałam zakupu również w dziale mięsnym. Pracownik pomógł wybrać mi odpowiedni kawałek mięsa, zaproponował przekrojenie go. Jeżeli mowa o obsłudze w kasie, pracownik również był bardzo uprzejmy. Nawiązała się między nami rozmowa. Zostałam obsłużona bardzo szybko. Jedynym zastrzeżeniem jest złe oznakowanie cen produktów. W kilku miejscach (m.in. na dziale z czekoladami oraz ciastkami) nie mogłam znaleźć cen interesujących mnie produktów.
Dokonywałam zakupu paliwa do swojego samochu. Gdy wjechałam na teren stacji znajdowało się tam kilka innych samochodów, które stały przy aparatach do tankowania. Podjechałam na stanowisko, gdzie nie było żadnego pojazdu. Wybrałam, które paliwo chcę zatankować i zaczęłam nalewać je do baku. W między czasie do mojego stanowiska podszedł pracownik z pytaniem, czy może mi pomóc. Podziękowałam, ponieważ już kończyłam tankowanie. Zaproponował wymycie szyb w samochodzie. Odmówił. Skierowałam się do kasy. Otwarte było jedno stanowisko, przy którym stał jeden klient. Zajęłam miejsce w kolejce. Pracownik w kasie był bardzo uprzejmy. Zapytał, czy zbieram punkty oraz zaproponował założenie karty. Powiedział również o ważnej zalecie posiadania takiej karty- możliwość przelewania punktów z jednej karty na drugą. Zapłaciłam gotówką, pracownik wydał mi paragon (wcześniej zapytał, czy ma przygotować fakturę, czy paragon) oraz pożegnał. Pracownicy byli ubrani w firmowe ubrania. Zarówno teren stacji, jak i wnętrze sklepu było bardzo czyste. Panował porządek, nigdzie nie było widać żadnych śmieci. Byłam bardzo zadowolona z wyboru tej stacji, ponieważ paliwo, które wybrałam było tańsze niż na innych stacjach w pobliżu.
Z usług banku korzystam od dwóch lat. Posiadam konto Direct i jest z niego bardzo zadowolona. Nie ponoszę żadnych dodatkowych opłat, pomimo tych wspomnianych podczas podpisywania umowy. W dodatku moje oszczędności pracują dzięki OKO. Pieniądze mogę wypłacić w każdej chwili, ponieważ w moim mieście jest odpowiednia ilość bankomatów banku. Nawet w przypadku, gdybym miała trudność z ich znalezieniem bez żadnych opłat mogę wykorzystać bankomat innej placówki bankowej. Głównie zarządzam swoim kontem poprzez bankowość elektroniczną, więc nie mam bezpośredniej styczności z obsługą banku. Wszystkie informacje podane w internecie są czytelne, zrozumiałe. Do tej pory nie napotkałam żadnego problemu. Kilka dni temu otrzymałam telefon od pracownika banku z propozycją ubezpieczenia karty bankomatowej oraz pieniędzy, które wypłacam z bankomatu. Pracownik przedstawił ofertę w zrozumiały sposób, przedstawił wszystkie jej zalety. Był miły, uprzejmy, zachęcał do skorzystania z propozycji. Jedynym minusem było to, że pomimo tego, że nie chciałam przyjąć ofertę, pracownik kilkakrotnie próbował mnie do niej przekonać.
Bardzo dziękujemy za Pani opinię na temat usług i produktów ING Banku Śląskiego. Nasze działani idą w kierunku podnoszenia poziomu jakości obsługi klienta i dostarczaniu co raz nowocześniejszych rozwiązań dla naszych klientów. Pani sugestie co do sposobu oferowania produktów ubezpieczeniowych przekażemy osobom odpowiedzialnym za ten obszar. Raz jeszcze dziękujemy za Pani ocenę.
Dokonywałam codziennych zakupów...
Dokonywałam codziennych zakupów w sklepie Biedronka. Wszystkie produkty, które zamierzałam kupić znalazłam bez żadnego problemu. Pieczywo oraz owoce były świeże. Pracownik, który obsługiwał mnie w kasie był bardzo uprzejmy. Przywitał mnie, a na zakończenie zaprosił do ponownych zakupów. Jego strój był schludny. Zostałam obsłużona bardzo szybko, bez żadnych problemów.
Przyznałam jedynie 4 z 5 możliwych punktów, ponieważ nie w pełni byłam zadowolona z obsługi stacji. Aby dokonać płatności za zakupione paliwo musiałam oczekiwać około 7 minut. Na stacji obecnych było 4 pracowników- pracownik przygotowujący jedzenie, pracownik obsługujący klienta oraz dwóch pracowników, którzy rozmawiali ze sobą. Jeden z dwóch ostatnich pracowników, o których wspomniałam wyjaśniał coś drugiemu. Gdy nadeszła moja kolej pracownik miło mnie przywitał, zapytał czy potrzebuję fakturę. Był bardzo uprzejmy. Teren wokół stacji, jak i w samym budynku był schludny, czysty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.