Opinia użytkownika: Michalina_88
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Z usług banku korzystam od dwóch lat. Posiadam konto Direct i jest z niego bardzo zadowolona. Nie ponoszę żadnych dodatkowych opłat, pomimo tych wspomnianych podczas podpisywania umowy. W dodatku moje oszczędności pracują dzięki OKO. Pieniądze mogę wypłacić w każdej chwili, ponieważ w moim mieście jest odpowiednia ilość bankomatów banku. Nawet w przypadku, gdybym miała trudność z ich znalezieniem bez żadnych opłat mogę wykorzystać bankomat innej placówki bankowej. Głównie zarządzam swoim kontem poprzez bankowość elektroniczną, więc nie mam bezpośredniej styczności z obsługą banku. Wszystkie informacje podane w internecie są czytelne, zrozumiałe. Do tej pory nie napotkałam żadnego problemu. Kilka dni temu otrzymałam telefon od pracownika banku z propozycją ubezpieczenia karty bankomatowej oraz pieniędzy, które wypłacam z bankomatu. Pracownik przedstawił ofertę w zrozumiały sposób, przedstawił wszystkie jej zalety. Był miły, uprzejmy, zachęcał do skorzystania z propozycji. Jedynym minusem było to, że pomimo tego, że nie chciałam przyjąć ofertę, pracownik kilkakrotnie próbował mnie do niej przekonać.