Opinia użytkownika: Michalina_88
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Dokonywałam większych zakupów w sklepie Carrefour. Spotkałam się z bardzo miłą obsługą. Przed wejściem do sklepu zrobiłam zakupy na pasażu i miałam reklamówkę z zakupami. Zapytałam pracownika ochrony, czy mogę wejść do hipermarketu z tą reklamówką. Pracownik był bardzo uprzejmy, poinformował mnie, że jeżeli mam paragon, to mogę zabrać ze sobą zakupy. Nakleił odpowiednią naklejkę na reklamówkę. Dokonywałam zakupów na dziale z serami. Tam również spotkałam się z uprzejmymi pracownikami. Jednak po powrocie do domu zauważyłam, że naklejka na papierze wskazywała zupełnie inną nazwę produktu oraz cenę. Ser miał kosztować około 15,99 zł za kilogram, natomiast na naklejce widnieje cena około 23 zł. Dokonałam zakupu również w dziale mięsnym. Pracownik pomógł wybrać mi odpowiedni kawałek mięsa, zaproponował przekrojenie go. Jeżeli mowa o obsłudze w kasie, pracownik również był bardzo uprzejmy. Nawiązała się między nami rozmowa. Zostałam obsłużona bardzo szybko. Jedynym zastrzeżeniem jest złe oznakowanie cen produktów. W kilku miejscach (m.in. na dziale z czekoladami oraz ciastkami) nie mogłam znaleźć cen interesujących mnie produktów.