Opinia użytkownika: Michalina_88
Dotycząca firmy: Shell
Treść opinii: Dokonywałam zakupu paliwa do swojego samochu. Gdy wjechałam na teren stacji znajdowało się tam kilka innych samochodów, które stały przy aparatach do tankowania. Podjechałam na stanowisko, gdzie nie było żadnego pojazdu. Wybrałam, które paliwo chcę zatankować i zaczęłam nalewać je do baku. W między czasie do mojego stanowiska podszedł pracownik z pytaniem, czy może mi pomóc. Podziękowałam, ponieważ już kończyłam tankowanie. Zaproponował wymycie szyb w samochodzie. Odmówił. Skierowałam się do kasy. Otwarte było jedno stanowisko, przy którym stał jeden klient. Zajęłam miejsce w kolejce. Pracownik w kasie był bardzo uprzejmy. Zapytał, czy zbieram punkty oraz zaproponował założenie karty. Powiedział również o ważnej zalecie posiadania takiej karty- możliwość przelewania punktów z jednej karty na drugą. Zapłaciłam gotówką, pracownik wydał mi paragon (wcześniej zapytał, czy ma przygotować fakturę, czy paragon) oraz pożegnał. Pracownicy byli ubrani w firmowe ubrania. Zarówno teren stacji, jak i wnętrze sklepu było bardzo czyste. Panował porządek, nigdzie nie było widać żadnych śmieci. Byłam bardzo zadowolona z wyboru tej stacji, ponieważ paliwo, które wybrałam było tańsze niż na innych stacjach w pobliżu.