Bardzo dobrze. Na plus: Organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Obsługa jest średnia. Przy kasach trzeba długo czekać. Są długie kolejki do kas. Przez te kolejki czasem jest ciężko poruszać się po sklepie, który nie jest za duży. Brakuje też czytników kodów kreskowych. Są prawdopodobnie 2 , ale w takich miejscach , że jest je trudno znaleźć lub ciężko do nich dojść. Pracownicy wiedzą co gdzie jest , więc zawsze można ich się zapytać o coś czego szukamy lub nie wiemy. Problemem też chyba jest to, że niektóre produkty są za kasami , więc , żeby je kupić trzeba przy płaceniu iść i szukać albo przepychać się przez kolejki. Wielu produktów nie ma , ale za to są niskie ceny.
W tym hipermarkecie wszystko jest uporządkowane. Za każdym razem jak w nim jestem, sam lub z rodziną, zawsze wiemy gdzie iść, ponieważ wszystko jest zawsze na swoim miejscu, poukładane. Nad półkami i pomiędzy nimi wiszą tablice informacyjne z produktami , które znajdują się w tym miejscu, więc łatwo i szybko można znaleźć rzeczy, które chce się kupić. Do personelu też nie mam nic do zarzucenia. Osoby przy kasie pracują bardzo dobrze, szybko i starannie. Gdy kogoś pytam się o jakiś produkt, którego nie mogę znaleźć, to od razu dostaję odpowiedź, gdzie powinienem iść i szukać. Dzięki kasom samoobsługowym kupowanie produktów jest jeszcze szybsze. Jest zawsze bardzo dużo różnych produktów, więc zawsze jest w czy wybierać.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.