OK. pracownicy kompetentni i uprzejmi. bardzo cierpliwi. rozumieją możliwe zdenerwowanie klienta, szukają rozwiązań. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry. Dziękuję za docenienie naszych konsultantów. W naszej pracy zawsze staramy się rozumieć klienta i szukać najlepszych rozwiązań. Zachęcam do ponownych połączeń. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank.
Tak sobie. system...
Tak sobie. system nie jest wybitnie czytelny, niektóre rozwiązania są mocno nieintuicyjne. strona wygląda jak hidepark a nie strona banku (kolorystyka, ikony). kontakt z pracownikami banku poprzez chat jest niskiej jakości. udzielają informacji, które nie są zgodne z prawdą. to powoduje duże zamieszanie. chaty nie są właściwie logowane i nie można później wyjaśnić sprawy z pracownikiem infolinii odwołując się do treści rozmowy na chatcie. przestałam z tej funkcji korzystać. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, dziękuję za zgłoszoną przez Panią obserwację dotyczącą jakości obsługi w mBanku. Każda opinia, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Dobrze. personel uprzejmy...
Dobrze. personel uprzejmy i kompetentny, sprawa załatwiona błyskawicznie. udzielono mi pełnej informacji. wystrój przyjemny, czysto i schludnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry. Dziękuję za wyrażenie swojej opinii na temat usług świadczonych przez mBank. Zawsze przykładaliśmy dużą wagę do jakości obsługi i kompetencji naszych doradców, zatem cieszę się, że wizyta spełniała Pani oczekiwania. Dokładamy wszelkich starań aby każdy klient czuł się mile widziany i miło wspominał każdą wizytę w naszym oddziale. Zachęcamy do skorzystania z pozostałych naszych produktów i do kontaktu z nami. Z pozdrowieniami Anna Makohon, mBank
Tak sobie. po...
Tak sobie. po remontach punkty obsługi klientów wyglądają schludnie. obsługa proponuje wodę oraz miejsce siedzące do poczekania. organizacja obsługi kuleje, często nie ma wystarczającej liczby pracowników. zmiana nazwiska trwała w tym banku 45 minut. w innych bankach 10. dodatkowo mają ograniczenia systemowe, o których pracownicy nie wiedzą i nie informują. klient nie otrzymuje informacji nizbędnych do poprawnej aktualizacji swoich danych przez portal online. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.
Źle. bank, w którym wykonuje się dziwne operacje bankowe na koncie klienta, a potem unika odpowiedzi na pytanie, czym były spowodowane. pracownicy ignorują zadawane pytania. system bankowości elektronicznej jest mocno nieczytelny. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Sklep ma bardzo dużą powierzchnię i bardzo duży wybór ubrań oraz dodatków. Niestety, wszystko to jest ściśnięte na tej powierzchni z powodu ilości. Przy dużej liczbie klientów ciężko jest przemieszczać się po sklepie. Byłam w kilku i wszędzie była taka sama organizacja powierzchni.Personel zajęty sobą. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Ubrania ciekawe, ładne wzory. Ubrania trzymają formę mimo wielokrotnego prania. Ceny adekwatne. Obsługa nadęta. Rozmawia między sobą ignorując klientów. Panie sprawiały wrażenie, jakby były w pracy za karę.Aranżacja sklepu - zbyt dużo wieszaków na zbyt małej powierzchni. Ciasno. Ciężko oglądać ubrania czy coś wybrać. Wieszaki nabite maksymalnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.
OK. Ubrania o różnej jakości. Bardzo zależy od kolekcji. Organizacja sklepu średnia - obuwie ustawione na dole wieszaków powoduje, że trzeba klękać. Personel miły, konkretnie odpowiada na pytania. Sklep przestronny. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Jakość ubrań bardzo się popsuła w ciągu ostatnich kilku lat. Nie są zbyt trwałe, nie trzymają formy. Po kilku praniach blakną i tracą fason. Zwłaszcza bluzeczki.Obsługa miłą, zorientowana, czy ma określone modele. Na wieszakach porządek. Nieco ciasno - trudno było przechodzić między standami. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Dobrze. Produkty dobre jakościowo. Obcasy trzymają pion. Personel słabo zaangażowany, pani wyglądała, jakby miała gorszy dzień. Produkty dobrze wyeksponowane. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.
Tak sobie. Jakość produktów bardzo się popsuła. Mało dostępnych modeli. Sklep świeci pustkami (Arkadia). Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Produkty mają jakość adekwatną do ceny. Te tańsze są słabszej jakości. Obcasy nie trzymają pionu. Obsada w sklepach w Warszawie jest nieadekwatna do powierzchni sklepu oraz ilości kupujących. Bardzo ciężko uzyskać informację, bo panie są zajęte. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Typowy fastfood. Pracownicy szybko i sprawnie robią kanapki. Wszyscy posługują się skryptem rozmowy, przez co ma się wrażenie rozmowy z robotem - ale co zrobić, taka praca. Czysto. Jedzenie smaczne. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
OK. Pizzę zamawialiśmy w dostawie, a także jedliśmy w lokalu. Dostawa - zamówiliśmy pizzę z serem w brzegach. Dotarła na tyle zimna, że ser zamienił się w "gumowaty plastik" bez smaku. Ta pizza nie powinna trafić do oferty w dostawie. Czas dostawy krótki. Dostawca bardzo miły.W lokalu "Gruba Kaśka" - miałam wrażenie, że lokal nie może się zdecydować czy jest restauracją czy fastfoodem. Taki rozkrok nie wpływa korzystnie na atmosferę. Personel był bardziej zainteresowany rozmowami niż obsługą. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.
Bardzo dobrze. Byłam kilka razy w różnych punktach i zawsze byłam zadowolona. Produkty są świeże i smaczne, a pracownicy potrafią doradzić. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Personel, jak to w fastfoodach, jest bardzo zapracowany. Widać, że starają się, aby jak najsprawniej obsłużyć klientów. Także przy zamówieniach telefonicznych są bardzo mili.Produkty niestety nie spełniają do końca norm wagowych, które deklaruje restauracja. Kilkukrotnie waga była zawyżona (w dostawie). Dostawa szybka. Wystrój lokali - typowy fastfood. Czysto. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Pizzę zamawiamy głównie telefonicznie, jednak kontakt z obsługą jest zawsze bardzo poprawny. Szczegółowo udzielają wyjaśnień. Nie są zniecierpliwieni. Produkty są zgodne z oczekiwaniami. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Pracownicy na stacjach, które odwiedziłam, byli bardzo mili i kontaktowi. Bardzo smaczna kawa i szeroki wybór dodatków do niej. Przestronnie urządzone sklepy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Stacje niczym się nie wyróżniają. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
Bardzo dobrze. część pracowników była niepewna w kontakcie z klientem, ale ewidentnie wynikało to z krótkiego stażu. niektóre produkty, te związane z samochodem, były słabo wyeksponowane. Z tego powodu musiałam prosić pracownika o pomoc. Bardzo doceniam ofertę produktów śniadaniowych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.