OK. Trafiłem na wadliwy zakup. Kupiłem nowego skutera przy którym nie działał klakson, licznik i miał lekko skrzywioną kierownice. Wady usunięto za wyjątkiem kierownicy! Na minus: oferta i cena, wygląd miejsca obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi.
Miła obsługa. Pracownicy doświadczeni i kompetentni. Wybrałem się do tego sklepu przy okazji robienia zakupów w markecie w centrum handlowym. Kupiłem to co chciałem. Personel dokładnie wytłumaczył jak się stosować do środka owadobójczego na pchły u mojego pupila. Oferta i ceny są ok. Szybka obsługa a w sklepie panował porządek. Polecam.
Personel zorientowany w tematyce zoologicznej co przekłada się na jakość obsługi i zadowolenie klienta. Bardzo miła obsługa i rzetelna. Wygląd pracowników pozytywny. Ciekawa oferta asortymentu i cena zadowalająca. Czas obsługi bardzo zadowalający i bardzo sprawny. Wygląd wokół miejsca kasowego estetyczny i czysty. Trochę mało miejsca ale ok. Sklep godny odwiedzenia.
N a tej stacji paliw zatrzymałem się w drodze powrotnej do domu. Stacja jest położona na odludziu ale ceny są tam najniższe za paliwo jakie do tej pory spotkałem i miałem przyjemność zapłacić. Co prawda dystrybutory są bardzo starego typu ale punkt ogólnie jest ładny. Obsługa na zewnątrz jak i wewnątrz stacji jest bardzo miła, szybka i uprzejma. Polecam bardzo!!!
Polecam ten sklepo-warsztat dla wszystkich miłośników motoryzacji. To były moje już drugie odwiedziny u Pana Sławka i jak zawsze jestem bardzo zadowolony z obsługi i z dostępności oferowanego asortymentu. Wokół sklepu porządek. W środku jak to bywa w warsztatach jest różnie i czysto i trochę bałaganu czasami też. Ceny bardzo atrakcyjne a nawet można liczyć na mały rabat. Obsługa sama proponuje pomoc np. przy zmianie lusterek na nowe. Jednym słowem jedyny taki sklep z tak fachową i szybką obsługą w tym mieście.
Wokół sklepu czysty parking. Do sklepu prowadzą schody ale i podjazd dla osób niepełnosprawnych. Kiedy wszedłem do sklepu odczułem chłodne i miłe powietrze. Na sklepie panował ład i porządek. Kupowałem babkę cytrynową i bułki które niestety były już raczej z poprzedniego dnia. Na terenie sklepu było można zauważyć uśmiechniętych pracowników którzy nie mają wolnego dnia w niedzielę. Kasa czysta, a kasjerka można powiedzieć, że miła. Ogólnie fajny sklep.
Wczoraj w drodze powrotnej do domu od znajomych wstąpiliśmy do sklepu aby przy okazji kupić coś dla domu. Sklep posiada dość duży parking dla klientów który był czysty. Wokół sklepu chyba było za dużo wystawionego towaru-trochę to wyglądało na bałagan. Wewnątrz budynku do przyjęcia i raczej tylko ze względu na to, że jest to sklep budowlany itd. Można się w nim odnaleźć. Asortyment ciekawy i ceny również. Ja kupiłem co chciałem ponieważ jest w czym wybierać. Kasy i wokół porządek a kasjerka miła lecz widać było już zmęczenie ale oczywiście jest to dla mnie zrozumiałe. Niestety zaszokował mnie widok toalety męskiej dla klientów z której niestety musiałem skorzystać-czegoś takiego jeszcze nie widziałem. Nie będę tego opisywał ale chyba się coś zapchało.
Krew w tym punkcie oddaję od ponad ośmiu lat. Bardzo ładne i zadbane pomieszczenia. Przed badaniem można napić się soku lub czystej wody. Personel bardzo miły i starający się wykonywać wszystko z obowiązującymi przepisami dający poczucie bezpieczeństwa na najwyższym poziomie. Również lekarz przeprowadzając badania przed poborem krwi jest bardzo dokładny. Na koniec otrzymujemy sok i czekolady. Zawsze chętnie tu przychodzę i tak już zostanie.
Do przychodni należę od urodzenia ale niestety od tamtego czasu raczej nic się nie zmieniło na dobre..może z wyjątkiem kolorystyki ścian. Nadal aby dostać się tu do lekarza trzeba ustawić się w długiej kolejce już po godzinie szóstej rano. Są tam wydawane kartonowe numerki..a mamy dwudziesty pierwszy wiek.Panie w rejestracji raczej miłe oprócz jednej pani która jest niestety żoną lekarza i właściciela tej przychodni. Często uważa się za osobę która może nawet bez powodu wyzwać pacjenta. W przychodni raczej czysto.
Odwiedziłem tą placówkę bankową w celu uzyskania informacji na temat kont osobistych. Na samym początku zostałem miło przywitany przez pracownika i zapytany czy już byłem klientem tego banku. Pani szczegółowo omawiała mi dostępne i najlepsze dla mnie oferty kont wręczając ulotki i tabele z opłatami. Na koniec rozmowy bardzo grzecznie zapytała czy może się ze mną jakoś skontaktować odnośnie mojej decyzji w sprawie założenia konta. Kiedy podałem numer telefonu podziękowano mi za wizytę i zaproszono ponownie. Takie podejście do klienta to tylko polecać.
Będąc wczoraj na zakupach zauważyłem wokół stoisk i między półkami porządek-jak na taki duży sklep to wydaje mi się rzadkością. Warzywa i owoce wyglądały na świeże a koło stoiska z ciastkami na luz było czuć przyjemny słodki zapach. Na półkach ceny znajdowały się pod każdym produktem co bardzo ułatwiało orientacje dla klienta w jakiej i jaki produkt jest cenie. Pieczywo również było świeże z własnej produkcji. Stanowisko z wędlinami również wyglądało na ocenę pozytywną.Przy kasach porządek. Zostałem przywitany i pożegnany przez pracownika obsługującego kasę i zaproszony do ponownej wizyty. Obsługa szybka i bardzo miła.
W sądzie tym załatwiałem już nie jedną sprawę. Szczególnie w IV wydziale sądu pracy. Bardzo miła i szybka obsługa w biurze podawczym. W sekretariacie pracuje bardzo miła pani która zawsze mi przekazywała wszystkie informacje istotne w mojej sprawie poprzedzone dokładną identyfikacją na podstawie dowodu osobistego. Nawet jeśli wykonałem rozmowę telefoniczną również mogłem liczyć na pomoc w uzyskaniu potrzebnych mi informacji. Za każdym razem usłyszałem miłe powitanie i pożegnanie.
Z usług kancelarii korzystałem nie jednokrotnie. Zainteresowany byłem poradą prawną jak i napisaniem profesjonalnego wezwania do zapłaty oraz pozwu sądowego. W kancelarii pracowało dwóch radców prawnych. Ja zostałem skierowany do miłej pani która była bardzo zadbana i czysto ubrana. W pomieszczeniach kancelarii panował zawsze porządek. Jeśli chodzi o koszt za moje dokumenty to jest trochę wysoki i tak naprawdę nie spodziewałem się aż takich wysokich kosztów. Po kilku wizytach zmienił mi się radca prawny który zajmował się moją sprawą bez podania przyczyny dlaczego..niestety w takiej sytuacji musiałem iść do konkurencji.
Moim powodem dla którego byłem zmuszony wykonać rozmowę telefoniczną była zmiana hasła dostępu do mojego profilu na stronie internetowej funduszu emerytalnego. Pani która odebrała telefon była bardzo miła. Starała się bardzo aby wyjaśnić mi wszystkie kroki które będą podejmowane przy zmianie hasła. Poinformowała mnie również, że niestety nie ma możliwości podania mi nowego hasła przez telefon ponieważ nowe hasło otrzymam w ciągu 7 dni listownie od dnia wygenerowania nowego hasła. I tak tez się stało.
W tym banku posiadam swoje konto osobiste. Jest to konto internetowe i z racji wygody jego użytkowania oraz kosztów związanych z jego prowadzeniem myślę, że nie zamienię tego konta na żadne inne. Jeśli zaś chodzi o wizytę w oddziale banku to bywa to różnie. Np. kiedyś zdarzyło mi się, że wszedłem do placówki była kolejka a stanowiska obsługi były zajęte..oprócz jednego gdzie jeden z pracowników swobodnie rozmawiał sobie przez telefon i wyraźnie było słychać, że rozmowa była prywatna a nie służbowa. Na całe szczęście spotkało mnie to tylko raz. Pracownicy schludnie ubrani i bardzo zadbani. Potrafią rozwiązać każdy problem i znaleźć najlepsze wyjście z danej sytuacji. W trakcie załatwiania swoich spraw jest możliwość napicia się kawy. W placówce i przed panuje porządek.Niestety placówka nie posiada podjazdu dla niepełnosprawnych. Czas obsługi dobry a w jej trakcie pracownicy milo się odnoszą do potencjalnego klienta.
Przed wejściem do restauracji rozejrzałem się wokół siebie oraz przed restauracją twierdząc, że jest porządek i czysto. Kiedy wszedłem do środka restauracji zrobiło się chłodno i przyjemnie co bardzo jest wskazane dla klienta który odwiedzi McDonald’s w tak upalne i duszne dni jak dziś. Kolejnym moim krokiem było podejście do menu wiszące na ścianie przy oknie. Po zaznajomieniu się z ofertą w menu podszedłem do kolejnych ofert wiszących na małej ściance na wprost jednego z wejść do restauracji. Następnie rozejrzałem się i ustawiłem w najkrótszej kolejce do czynnej kasy. W kolejce byłem drugim klientem aby dokonać złożenia zamówienia. Po chwili zostałem poproszony o podejście do innej kasy przy której została zakończona transakcja innego klienta. Zostałem miło przywitany przez Panią w jasno niebieskiej koszuli i zapytany „proszę co dla Pana?”Pani była bardzo zadbana. Włosy miała proste do szyi. Przy kasie i wokół było czysto. Za zamówione produkty zapłaciłem kartą płatniczą. Przed otrzymaniem zamówienia zostałem poinformowany o kwocie do zapłaty. Wtedy też usłyszałem „smacznego i zapraszamy ponownie”. Rozejrzałem się wokół w celu wybrania wolnego miejsca. Kiedy już to nastąpiło i spokojnie usiadłem przystąpiłem do oceny jakości produktów.Danie główne czyli Cheeseburger, frytki(małe) i napój(mały) były odpowiednie i oczekiwanej jakości. Do zamówienia otrzymałem dwie saszetki z ketchupem i cztery białe serwetki.W trakcie oceny jakości produktów kilka razy zauważyłem pracownika który wykonywał czynności mające na celu utrzymanie odpowiedniej czystości na sali jadalnej tj. zostały przetarte stoliki i podłogi oraz opróżnione kosze na pozostałości po produktach.Po zakończeniu konsumpcji i na zakończenie wizyty odwiedziłem toaletę która była bez widocznych zabrudzeń i uciążliwych zapachów. Jednym słowem-czysta toaleta.Czas spędzony w restauracji McDonald’s uważam za miło spędzony i zachęcający do kolejnych odwiedzin.
Nigdy nie miałem problemu z usługami Poczty Polskiej ale niestety od jakiegoś czasu się to zmieniło..! Ponieważ mieszkam poza miastem ok.6 km. wszystkie listy są mi dostarczane do skrzynki oddalonej od miejsca zamieszkania w granicach ok 200m a jeśli chodzi o przesyłki np. polecone lub za potwierdzeniem odbioru prosto do domu. Tak jak już wcześniej wspominałem tak było kiedyś...teraz jest tak, że nawet jak jestem w domu i są do mnie listy polecone za potwierdzeniem odbioru to listonosz zostawia AWIZO w skrzynce w którym zaznacza,że nikogo nie zastał w domu i nie pozostaje mi nic innego jak odebrać list na własny koszt. Zgłaszałem już nie raz skargę na poczcie ale bez skutku..po prostu brak szacunku dla klienta jak i ze strony listonosza tak i podlegającego mu urzędu pocztowemu.
Korzystając z dworca PKP w Gnieźnie czasami zastanawiam się czy dla miasta ważny jest wizerunek miasta w oczach podróżnych przyjeżdżających lub przejeżdżających z całej Polski i nie tylko. Wygląd daje bardzo dużo do przemyśleń..już nie mówiąc o panującym tam zapachu..czasami nawet lepiej jest poczekać na pociąg poza terenem dworca czy poczekalni niż w środku. Myślę, że plusem tego dworca jest tylko obecność ciastkarni, kiosku, dwóch biletomatów i bankomatu. Natomiast co do obsługi kasowej to jest wręcz bardzo miła i tylko z tych powodów można tam przyjść po raz kolejny.
Chętnie robię w tym sklepie zakupy. Bardzo duży wybór asortymentu i to nie tylko dla młodzieży czy osób starszych ale ogólnie wszystko i dla wszystkich. Ceny są tu przyzwoite i na kieszeń każdego klienta. Jeśli jest coś nie tak to reklamacja jest akceptowana bezproblemowo. Pracują tam bardzo miłe Panie. Transakcja przebiega zawsze bez problemu. Również ten sklep polecam.
Na stacji jest brudno.Stacja jest nie zadbana. Często w poczekalni są porozrzucane śmieci, papierki..wygląd nie zachęca do dłuższego tam przebywania. Obsługa jest czasami bardzo miła i szybka ale niekiedy tak powolna, że pomimo czynnej kasy kupić pozostaje tylko kupić w pociągu co czasami obciąża nas dodatkowo kosztami. Proponuje poprawę jak i jakości obsługi tak i wyglądu stacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.