Bankowy OFE

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 4)

Moim powodem dla...
Moim powodem dla którego byłem zmuszony wykonać rozmowę telefoniczną była zmiana hasła dostępu do mojego profilu na stronie internetowej funduszu emerytalnego. Pani która odebrała telefon była bardzo miła. Starała się bardzo aby wyjaśnić mi wszystkie kroki które będą podejmowane przy zmianie hasła. Poinformowała mnie również, że niestety nie ma możliwości podania mi nowego hasła przez telefon ponieważ nowe hasło otrzymam w ciągu 7 dni listownie od dnia wygenerowania nowego hasła. I tak tez się stało.

Mario_16

06.08.2012

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Otrzymałam jak zawsze...
Otrzymałam jak zawsze na początku miesiąca informacje sms o wpłynięciu na moje konto w Bankowym Funduszu Emerytalnym składki .W wiadomości podano również saldo konta na dzień 30.11.2010.Bardzo sobie chwalę tę usługę którą oferuje ubezpieczyciel po wyrażeniu woli jej otrzymywania .Pozwala ona na bieżąco monitorować konto i wcześnie interweniować w razie nie prawidłowości. Bez konieczności logowania się na stronie www mam pełną kontrolę nad sytuacją.

zarejestrowany-uzytkownik

02.12.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Wybór Otwartego Funduszu...
Wybór Otwartego Funduszu Emerytalnego jest obowiązkowy w myśl obowiązującej ustawy emerytalnej. Ponieważ w 1999 roku miałam konto w PKO BP jako iż przywiązuję się do firmy jako klient to raz, a dwa iż wydawało mi się iż tak duża i stabilna instytucja w tamtym czasie jeszcze 50/ 50 z bankiem Handlowym daje mi maksymalną gwarancje bezpieczeństwa powierzonych im środków postanowiłam podpisać umowę na świadczenie usług z OFE Bankowy. I choć w rankingach nie zajmuje on czołowych miejsc nadal jestem jego klientką. Po pierwsze nie chcę i się obawiam transferu środków z konta do innego OFE zwłaszcza jeżeli chodzi o ich przekazywanie z ZUS który rozdysponowuje składki emerytalne z drugiej strony jestem pomijając zyski i wzrost inwestycji z tego funduszu zadowolona. Najbardziej mi odpowiada to iż oprócz infolinii mam możliwość wglądu do swojego konta poprzez logowanie w tzw. „Wirtualne Biuro Klienta” Zabezpieczony dostęp jest specjalnym kodem oraz dodatkowo jednorazowym wpisywanym z wyświetlonego obrazka. W czytelnej tabeli mam wyszczególniony okres należnej składki, datę wpływu i jej wysokości. Dostępna jest też zakładka „aplikacja brak składek” pozwalająca mi sprawdzić w którym miesiącu składka wpłynęła a w którym nie i ewentualnie wcześnie interweniować czy to w Zus czy w dalszej kolejności u pracodawcy. O wpłynięciu nowej składki po wybraniu odpowiedniej opcji jesteśmy informowani sms lub e- mailem. Niestety jest wybór tylko jednej opcji powiadamiania. Jeszcze jedno dość przydatne najedzie a mianowicie kalkulator pozwalający nam wyliczyć i porównać jakiej wysokości składka powinna wpłynąć na nasze konto od wygrodzenia brutto. Z infolinią nie miałam jak do tej pory konieczności się kontaktowania a więc moja ocena tej funkcji nie obejmuje. Za dobrą komunikację elektroniczną z klientem i za brak nieprawidłowości w prowadzeniu konta ocena dobra. Minus za zyski z inwestycji powierzonych funduszowi składek.

zarejestrowany-uzytkownik

20.07.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (23)
Ta opinia dotyczy...
Ta opinia dotyczy rozmowy telefonicznej z tzw. ratownikiem z Bankowego OFE. Ok. 21.30 wieczorem zadzwoniła Pani, która przedstawiła się jako pracownik Bankowego. Chciała się dowiedzieć, co spowodowało, że zmieniłam OFE. Rzeczywiście kilka tygodni wcześniej przepisałam się z Bankowego do innego OFE. Zadawała mi pytania w stylu: "Czy ktoś Panią namówił?", "Czy obiecał Pani pieniądze za przejście?", "Czy uległa Pani manipulacji?", "A może to przez jakąś pomyłkę?". Odpowiadałam grzecznie, że nikt mnie nie zmanipulował, sama podjęłam taką decyzję i już jej nie zmienię. Jako wieloletni pracownik branży finansowej wiem, jak powinna wyglądać rozmowa ratownika z klientem. Niestety ta Pani, poza tym, że była bardzo miła i grzeczna, złamała wszystkie możliwe zasady. 1) zadzwoniła wieczorem, nie pytając mnie nawet, czy mi nie przeszkadza, a niestety przeszkodziła, 2) cały czas mówiła mi po imieniu i to zdrobniale, co jest niedopuszczalne przy rozmowie z klientem, zwłaszcza, że się nie znamy, 3) rozmowę prowadziła tak, jakby rozmawiała z koleżanką przy kawie, a z klientką. Byłam zaszokowana jej sposobem rozmowy ze mną. I tylko niezwykła uprzejmość tej Pani spowodowała, że nie rzuciłam słuchawki. Za uprzejmość: 4 Za nieznajomość procedur: -5 czyli ogólnie -1.

zarejestrowany-uzytkownik

03.06.2009

Placówka

Nie zgadzam się (34)

Bankowy OFE

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Bankowy OFE?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Moim powodem dla...
Moim powodem dla którego byłem zmuszony wykonać rozmowę telefoniczną była zmiana hasła dostępu do mojego profilu na stronie internetowej funduszu emerytalnego. Pani która odebrała telefon była bardzo miła. Starała się bardzo aby wyjaśnić mi wszystkie kroki które będą podejmowane przy zmianie hasła. Poinformowała mnie również, że niestety nie ma możliwości podania mi nowego hasła przez telefon ponieważ nowe hasło otrzymam w ciągu 7 dni listownie od dnia wygenerowania nowego hasła. I tak tez się stało.