Opinia użytkownika: Mario_16
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: W tym banku posiadam swoje konto osobiste. Jest to konto internetowe i z racji wygody jego użytkowania oraz kosztów związanych z jego prowadzeniem myślę, że nie zamienię tego konta na żadne inne. Jeśli zaś chodzi o wizytę w oddziale banku to bywa to różnie. Np. kiedyś zdarzyło mi się, że wszedłem do placówki była kolejka a stanowiska obsługi były zajęte..oprócz jednego gdzie jeden z pracowników swobodnie rozmawiał sobie przez telefon i wyraźnie było słychać, że rozmowa była prywatna a nie służbowa. Na całe szczęście spotkało mnie to tylko raz. Pracownicy schludnie ubrani i bardzo zadbani. Potrafią rozwiązać każdy problem i znaleźć najlepsze wyjście z danej sytuacji. W trakcie załatwiania swoich spraw jest możliwość napicia się kawy. W placówce i przed panuje porządek.Niestety placówka nie posiada podjazdu dla niepełnosprawnych. Czas obsługi dobry a w jej trakcie pracownicy milo się odnoszą do potencjalnego klienta.