Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Jest lepiej niż kiedyś ale daleko do ideału Na plus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.
Zakupy w sklepie Electro.pl przebiegają sprawnie. Od zapłaty za towar do dostawy mijają najczęściej 2 dni. Obsługa jest grzeczna, można dodzwonić się do pracownika konkretnego działu z którego dokonało się zakupu. Minus - nie otrzymałam gwarancji na zakupioną ostatnio rzecz (dekoder). Sprzęt nie był fabrycznie zapakowany i tym razem na przesyłkę czekałam tydzień.
Wstąpiłam do Banku bo zainteresowała mnie reklama jednego z produktów i chciałam dowiedzieć się czegoś więcej na ten temat. W środku zastałam 3 osoby oczekujące na obsługę i 4 czynne stanowiska przy których obsługiwani byli klienci.Postanowiłam poczekać,znalazłam miejsce siedzące.Po 10 min oczekiwania sytuacja nie zmieniła się,było mi duszno i odczuwałam dyskomfort z powodu tego iż słyszałam rozmowy klientów z obsługą Banu.Nie dało się tego uniknąć gdyż siedziałam tuż przy obsługiwanej osobie. W sumie zdobycie informacji zajęło mi 40 min.
Wstąpiłam do sklepu Plusa w Galerii Ostrovia bo miałam zamiar zmienić aparat tel. na nowszy model. Obsługująca mnie Pani była uprzejma i szybko rozopznała moje potrzeby,zaproponowała aparat na który( w późniejszym terminie) zdecydowałam się.W saloniku panował porzadek (wszystko było na swoim miejscu) i była przyjemna atmosfera.
Robiąc dzisiaj zakupy w sklepie Grosik natrafiłam na półce na soki z datą przydatności do spożycia 22-06-2013 czyli wczoraj. To nie pierwsza taka sytuacja w tym sklepie.Już raz oddawałam nieswieży prodykt(sałatka kupowana na wagę okazała się stara). Dodam jeszcze, że personelu pracującego na sali sprzedaży widziałam dużo na samym stoisku z pieczywem były 4 Panie.Więc chyba nie o brak rąk do pracy tu chodzi. W dobie komputerów kontrola terminów ważności to drobiazg a w branży spożywczej to chyba powinien być priorytet.
Obsługująca mnie pracownica była uprzejma , polecała dania i napoje. Poprostu miałam pecha , że trafilam na danie nieświeże(potwardniały makaron i zupełnie zeschnięty ser). Dodatkowo potrawa była bez smaku. Czegoś takiego nie podano mi jeszcze nigdy. Wielkie rozczarowanie i niechęc do wizyty w tym punkcie pozostaną mi na długo.
Sklep CCC w ostrowskiej Galerii jest mały i robiący zakupy szczególnie w niedziele muszą się przeciskać pomiędzy sobą . O miejscu siedzącym do przymierzenia obuwia można tylko pomarzyć.Asortyment nie spełnia oczekiwań tzn.1 popularne rozmiary jak 37 czy 38 są wyprzedane ,2 obecnie można nabyć jedynie obuwie letnie. Podobnie było w kwietniu, za oknami śnieg a w sklepie sandałki.
Robię zakupy w Tesco często więc moje obserwacje nie dotyczą tylko jednej wizyty . Sklep jest dobrze zorganizowany,dostępne są aktualne promocje, terminujące się towary są przeceniane i odkładane w jednym miejscu. W sklepie jest czysto , towar poukładany jest porządnie i widoczne są ceny. Mankamentem jest mała ilość obsługi , często długa kolejka do kasy. Kasjerki są uprzejme i sympatyczne. Często kasuję towary na kasie samoobsługowej, to dobre rozwiązanie,pomagające tu Panie są b. uczynne.
Sklep E Leclerc z zewnątrz robi dobre wrażenie. Duży parking przed sklepem, ogólnie zadbane otoczenie sklepu.Po wejściu do środka na salę sprzedaży wita nas ogólny nieład. Towary w koszach są pomieszane, nie można znaleźć towaru z gazetki,.Obsługa jest uprzejma . Asortyment nie zaskakuje jakością. Wędliny takie sobie, surówki bez smaku.Ceny mogłyby być niższe . Jeżeli tam wrócę to z konieczności.
Robiąc zakupy w Biedronce często zastanawiam się dlaczego pracuje tam tak mało osób. Pracownicy zatrudnieni w Biedronce wyglądają na przepracowanych, mimo tego starają się być uprzejmi i pomocni. Sklep funkcjonowałby lepiej gdyby otwartych było więcej kas (najczęściej otwarta jest jedna. Wpłynęłoby to z pewnością na jakość obsługi. Poprawiłoby też wygląd sklepu i jego otoczenia(obecnie jest z tym różnie (przepełniony śmietnik przy wejściu nie zachęca do zakupów). Najczęściej brak też pustych koszyków na zakupy, trzeba samemu podejść do kas po koszyk.Ogólnie gdybym miała alternatywę robiłabym zakupy gdzie indziej.Sklep jest ciasny pomimo powiększenia a składowane na paletach towary umieszczone w przejściu przy kasach powodują, że przejście dwóch osób obok siebie jest niemożliwe.
Obsługa w ostrowskiej placówce banku BGŻ jest profesjonalna i miła.Pomieszczenie banku sprawia przyjazne wrażenie, jest stoliczek dla dzieci i są wygodne miejsca siedzące dla oczekujących w kolejce. Placówka przystosowana jest do potrzeb osób niepełnosprawnych. Przy wejściu znajduje się bankomat. W pobliżu można zaparkować samochód.Polecam!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.