Opinie użytkownika (3)

Postanowiłem otworzyć dodatkowy...
Postanowiłem otworzyć dodatkowy rachunek osobisty. Po głębszej analizie rynku wybór padł na mBank. Ze strony internetowej dowiedzałem się gdzie znajduje się najbliższy oddział tego banku. Był to punkt obsługi klienta przy ulicy Lipowej w Lublinie (CH Plaza). Wiedza i kompetencje personelu: - personel bardzo dobrze przygotowany merytorycznie lecz kilka razy aby odpowiedzieć na moje pytania niezbędna była pomoc komputera Zachowanie i wygląd personelu: - tylko jedna pani obsługująca - bardzo gustownie, elegancko ubrana - bardzo miłe powitanie i pożegnanie Oferta, cena, asortyment: - oferta porównywalna z konkurecją Organizacja i czas obsługi: - czekałem ok. 8 min na obsługę a więc zdecydowanie za długo - brakowało pod ręką czegoś do pisania Wygląd miejsca obsługi: - przeszkadzał hałas docierajacy z pozostałem części Plazy - za niskie biurko Moje wrażenia są pozytywne. Obsługa była bardzo miła i dobrze przygotowana. Bez najmniejszych wątliwości polecę ten punkt obsługi znajomym.

Marcin_701

13.11.2009

mFinanse

Placówka

Lublin, CH Plaza ul. Lipowa 13

Nie zgadzam się (16)
17.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Jest mi bardzo miło, że zechciał Pan podzielić się pozytywną opinią na temat mKiosku mBanku mieszczącego się w CH Plaza w Lublinie. Chciałam Pana zapewnić, że bardzo zależy nam na zadowoleniu naszych Klientów. Dbając o wysoką jakość obsługi Klientów dokładamy wszelkich starań, aby nasi pracownicy byli kompetentni oraz należycie wyszkoleni. Z każdej zaistniałej sytuacji staramy się wyciągać wnioski. Dziękuję bardzo, że zwrócił Pan uwagę na czas oczekiwania na Doradcę. Celem uniknięcia tworzenia się kolejek w mKioksu zostało wprowadzone nowe rozwiązanie. W godzinach najbardziej natężonego ruchu (12:00-17:00) do dyspozycji Klientów jest dwóch Doradców. W związku z powyższym mam nadzieję, że czas oczekiwania na obsługę będzie skrócony do minimum. Mam nadzieję, że dalsze kontakty z mBankiem pozwolą Panu czerpać satysfakcję, zarówno z korzyści finansowych, jak i z jakości obsługi. Pozostajemy do Pana dyspozycji w placówkach naziemnych oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub 42 6 300 600 Pozdrawiam, Dorota Łoza mBank
Tym razem jako...
Tym razem jako tajemniczy klient postanowiłem przeprowadzić obserwację w sklepie spożywczym. Wybór padł na sklep "Groszek". Udałem się tam z zamiarem zakupu wędliny, pieczywa i pomidorów. Sklep składał się z dwóch części. W pierwszej można było kupić pieczywo, wędliny itd. Druga natomiast zawierała alkohole, kosmetyki, warzywa. Każda z części miała oddzielną kasę. Nie było to dobre rozwiązanie, gdyż zmuszony byłem dwukrotenie ustawiać się w kolejce. Wiedza i kompetencje personelu: - powolna obsługa kasy Zachowanie i wygląd personelu: - pracownice zamiast obsługiwać zajmowały się rozmową o sprawach osobistych - ekspedientki ubrane w koszulki i fartuchy firmowe Groszka - brak plakietek z imieniem i nazwiskiem - brak powitania i pożegnania Oferta, cena, asortyment: - źle rozłożony towar - wysokie ceny - wprowadzono płatne reklamówki jednorazowe Organizacja i czas obsługi: - brak obsługi przy stanowisku wędliniarskim (czas oczekiwania wynoisł ok.50 sek.) - długie kolejki spowodowane opieszałą obsługą Wygląd miejsca obsługi: - przy wejściu znajduje się automat do gier przy którym kręcili się dresiarze - uszkodzony kasownik - uchylone drzwi do magazynu, przez które widać było kobiety zmagające się z cięzkimi pudełkami - na drzwiach przyklejone było ogłoszenie: "Zatrudnimy na stanowisku kasjer/kasjerka..." Zakupy o wartści około 15 zł trwały prawie 9min. Jest to stanowczo za długo.

Marcin_701

13.11.2009

Groszek

Placówka

Lublin, Nadbystrzycka 28

Nie zgadzam się (30)
Jako tajemniczy klient...
Jako tajemniczy klient postanowiłem wybrać się do jednego z lubelskich pubów. Badanie miało charakter jakościowy. Nie mając szczegółowego kwestionariusza oceny, zdecydowałem się na opisową formę sprawozdania. Moje spostrzeżenia wyglądają następująco: Wiedza i kompetencje personelu: - obsługa nie spełniała oczekiwania klientów pod względem przyrządzania wymyślnych drinków - sprawna obsługa kasy fiskalnej Zachowanie i wygląd personelu: - brakowała przywitania dla wchodzących klientów - barmanka posiadała dużą ilość kolczyków na twarzy - obsługa była ubrana w stylowe koszulki firmowe - obsługa zajmowała się rozmową między sobą o tematach nie związanych z pracą Oferta, cena, asortyment: - oferta tygodniowa czyli każdego dnia coś innego w promocji - jak na lubelski pub, niskie ceny - bardzo bogate menu Organizacja i czas obsługi: - długi czas oczekiwania na zamówienie - rzadko przecierane stoliki oraz zbierane szklanki Wygląd miejsca obsługi: - podświetlone regały za barem - dobrze widoczne logo pubu Inne: - unoszący się dym papierosowy - na projektorach wyświetlany był mecz a z głośników leciała muzyka przez co nie było słychać komentarza - poplamiony stół do bilarda - brak wieszaków, kurtki leżały na ławkach i parapetach - uszkodzone drzwi do wc - osoby z kolejki do wc mieszały się z osobami stojącymi przy barze - wygodne ławki - ciekawe wnętrze

Marcin_701

04.11.2009

Sport Pub

Placówka

Lublin, Nadbystrzycka 25

Nie zgadzam się (18)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi